♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja tof toch! Ik vind O en M leuk samen en mini O en Mint dus ook!

jvsd92 vindt dit leuk.
  2. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.113
    4.381
    113
    Ik denk dat wij een hele andere stijl hebben,maar ik zal mijn mening geven. ;) Ik vind van deze namen Lily leuk, dat heeft iets heel liefs en schattigs. O, O en M zijn wat stoerdere namen en dan is zo'n lieve naam als Lily wel mooi bij. Ziva lijkt qua stijl meer op M, maar zou ook mooi staan. Dan heb je 2x de /i/- klank en 2x de /ie/-klank.
    Mint en Coco zijn wat minder mijn smaak. Coco heeft wel twee lettergrepen, net als de rest en Mint vind ik weer iets heel liefs hebben, net als Lily.
    Maar hé, dit is mijn mening hè en zoals ik zeg, hebben mijn jongens echt heel ander soort namen, die jij waarschijnlijk niet zal kiezen. Beide keren stond bij ons Hugo op nr. 2 en werd die het nèt niet. Dus misschien moet je juist gewoon niet doen wat ik vind.;)

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhhh juist leuk om te lezen hoor. Hugo vind ik ook leuk, maar idd niet voor ons ;)

Grappig dat je dat 'liefs' noemt in de namen. Ik vind dat ergens ook leuk leuk bij een meisje. 3 jongens met wat stoerdere namen (harde klanken) en dan zon lieve klank ertussen. Maar Coco vind ik ook de bom erbij :roflmao:. Nouja, gekukkig hebben we wel een shortlist en nog even. Al ben ik al OVER de helft. Serieus, sinds wanneer is dat allemaal gebeurd? :o: het is toch nog geen Kerst? ;)

Mya, Fanne en jvsd92 vinden dit leuk.
  4. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.113
    4.381
    113
    Nou echt hè, je bent gewoon al 20 weken! Maar er is ook nog tijd genoeg! M heb je toch ook op het laatst bedacht?

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nou, nee dat niet. Maar man vond deze naam lange tijd niet leuk genoeg. Ik opperde m al bij mini O.
    Toen man bij 38 weken weer ging twijfelen heb ik gezegd: je hebt tot morgen om samen een knoop door te hakken. Dan ga ik de labels schrijven met de naam die op dat moment voor bij als de leukste naam voelt. Dat was M. We zijn bij 38 weken dus nog geswitcht en gelukkig nooit spijt van gehad!

Mya en S2909 vinden dit leuk.
  6. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Hier gaat alles zijn gangetje! Vanochtend een elektrische bakfiets gekocht :) Lijkt me ideaal voor als de baby er straks is, hij kan dan ook gelijk mee op de fiets.

Magnolia29, Mya, riean en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohh tell me more. Die gaat er hier hoogstwaarschijnlijk ook komen. Er gaan er straks 3(!) naar de opvang hier in de straat. Er moeten dus wel 4 kindjes in kunnen, zal alleen niet gaan met maxicosi erin...

Mya vindt dit leuk.
  8. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Ze is overstag gegaan met flesjes drinken. Sinds gisteren neemt ze ze stond protesteren. Net ging er zelfs 120ml in. En net op tijd zeg, want door haar puffers + AB kuur heeft F nu spruw en ik merkte daarnet dat het ook al op mijn borsten zit. Dat moest er ook nog eens bij. Ik kolf nu af als de druk te groot wordt maar ik geef geen bv meer. En ik hoop dat ze ergens binnenkort dan flesjes van papa ook aanvaard.

Trouwens wat is ze toch rap afgeleid. S zit naast ons in de zetel, een kuchje, hup dat hoofd richting S. Ze is stapelgek van hem. Lachen en naar hem roepen, hem proberen vast nemen. S laat het soms toe, soms niet. En dan andere keren moet ze naast hem zitten in de zetel.

Magnolia29, Sansaatje, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Nina Sanders het is niet mijn/onze stijl van namen. Maar als ik moet kiezen zou ik voor Lily gaan. Coco vind ik zo hard klinken, maar dat komt misschien ook wel door de Rotterdamse tongval hier ;). Nadeel van op een dierenkliniek werken wij hebben veel honden die Ziva heten en voornamelijk te dikke labradors. Ik heb bij die naam dus een andere associatie. Lizzy vind ik ook wel een leuke naam voor jullie (denk ik).

@S2909 fijn dat ze eindelijk uit de fles wil drinken. Dat is wel een hele opluchting denk ik.

10. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier zijn de plannen een beetje heel erg gewijzigd. L is al sinds half 6 aan het spoken, E sinds half 7. Beide op het moment stront chagerijnig uiteraard :$. We zhebben verf gehaald en daarna boodschappen gehaald. Storte ik toch in bij de jumbo. Steen op mijn maag en mega hoofdpijn. Had op dat moment te weinig gedronken dus direct flesje water gekocht. Thuis ben ik direct mijn bed in gedoken en heb ruim 2uur geslapen :eek:. Hoofdpijn is wel weg en de steen ook gelukkig. Maar ik ben nog wel erg moe. Blijf nog maar even lekker liggen.

De planning voor de bbq had ik al geschrapt. Vanmorgen regende het hier, begint nu pas open te trekken en er staat best wel een harde wind al heel de dag. Dat gaan we dus maar een andere keer doen. Man is nog even met E en L paar laatste dingen halen. E is vannacht al helemaal lek geprikt door muggen :eek: even wat verkoelend halen daarvoor.

Vandaag zou er ook een pakketje binnen komen. Tussen 12.45-15.45uur. Dacht net even kijken of er niks veranderd is. Staat er dat hij retour gaat omdat het stuk is, fijn dat ik een melding krijg hier van. Nu moest het een pakket zijn van zooplus maar als naam stond er bitiba, maar wel zelfde woonplaats als zooplus (straat weet ik even niet). Van zooplus zelf nog geen melding gehad dat het verzonden is. Weet nu even niet waar ik dan contact mee moet nemen. Denk dat ik even wacht tot er de melding staat dat hij is afgeleverd

Mya, Magnolia29, Nina Sanders en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh noooo @Miekje86 hopelijk morgen een betere dag.
    Hier eigenlijk niks meer te melden. Was staat aan, droger ook, vloer gedaan, toiletten schoon, besteklade uitgenomen.. tuin spic en span, boodschappen in huis, iedereen gedoucht, haar gewassen… nu lekker voor de buis. Oh shit ik ben de keukenlampenkappen vergeten! o_O Nouja, dan doe ik die samen met de bijkeukenvloer morgen. Die wilde ik stoomreinigen maar het apparaat was leeg dus moest eerst aan de lader :roflmao:.

oh en met naar bed gaan, mini O had echt een meltdown nieettttttt normaal. Heb hem echt zelden ZO boos gezien. Ik bedoel, ik heb heel wat zwanenacts voorbij zien komen maar ik vond dit gewoon zielig en bijna aandoenlijk :$ het jochie wist het gewoon echt even niet meer. En dan allemaal..
    ..
    ..
    ..
    .. omdat ie niet wilde tandenpoetsen! :o:

Nee serieus hè. Ik dacht dat hij tegen de muur op zou lopen en uit bed zou springen bij wijze van spreken. Zelfs man zat zo: “:eek:”. O: “:confused:” en ik: “:|”.

Mya, Fanne, S2909 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik heb er helaas koorts bij gekregen :cry: ik lig al heel de middag gevloerd op bed, nu net even naar de bank verhuisd en iets gegeten. Gelukkig gaat dat tot nu toe goed. E werd net onder de douche niet lekker en zij heeft der avondeten er uitgegooid :(. Gelukkig is ze daarna wel gaan slapen.

Ik duik zo mijn bed ook weer in, in de hoop dat ik mij morgen beter voel. Zo niet stuur ik denk ik man met de kinderen naar de ballenbak :oops:

Fanne vindt dit leuk.
  13. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.810
    7.409
    113
    Beterschap @Miekje86 !
    @Nina Sanders wat erg! Uiteindelijk wel in bed gekregen?

Ik heb vanmorgen de auto van binnen schoon gemaakt, buiten wilde ik door de wasstraat laten doen, maar alledrie in de buurt waren buiten gebruik :eek: en ik wilde perse dat het ding schoon zou worden dus zelf maar gedaan. Meestal doet dochter het, tegen betaling, maar die had echt geen zin. En stiekem kan ik het zelf veel beter ;) dus nu een heerlijk schone auto.
    Verder laatste zwemles van zoon gehad, volgende week afzwemmen, boodschappen gedaan, en eind van de middag naar een verjaardag geweest. Onwijs gezellig, pas net thuis. L is boos en verdrietig en wil van alles en niks, weer te laat naar bed, dat werkt voor geen meter bij haar. Ik laat haar even roepen en brullen hoor.
    Vrienden vroegen nog of we kwamen borrelen maar we zijn allebei moe, slapen bijna geen enkele nacht door omdat meestal L een paar keer huilt, en anders een ander kind komt klagen dat ie niet kan slapen ofzo.
    We lopen zo samen lekker nog een rondje en ik duik denk ik even in bad. Hopelijk zijn ze morgen allemaal weer bijgeslapen, vandaag was drama bij allemaal, door te weinig slaap. Dat kan ik zo slecht handelen. Ja, ik ben ook wel eens moe, maar ga toch ook gewoon vrolijk door? Maarja, dat kan ik natuurlijk niet van kinderen verwachten ;)

Trusten alvast!

Sansaatje, Mya, Nina Sanders en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    @Miekje86 veel beterschap. Ben net zelf paar dagen goed ziek geweest (wellicht RSV via F), en ziek zijn als mama is gewoon k*t.

Miekje86 vindt dit leuk.
  15. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.113
    4.381
    113
    Beterschap!

Miekje86 vindt dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Beterschap @Miekje86

@riean ja wel in bed gekregen. Beste is om hem gewoon even alleen uit te laten razen. Daarna hem gewoon op te pakken en even heel stevig te knuffelen. Meestal geeft ie dan wel toe, maar omdat het zó erg was hem ik hem eerst maar even gelaten. Anders had ik een mep op schop gekregen denk ik. Weet niet wat voor demoon dat was hee :p
    Even later was meneer er weer en toen wilde hij wel knuffelen en water drinken. Maar pure vermoeidheid denk ik. Hij slaapt tegenwoordig overdag niet meer en soms heeft ie daar nog moeite mee. Als je hem vraagt of hij dan even naar bed wil nog dan wil hij dat absoluut niet. Doe ik soms dan alsnog wel hoor, bijv als hij in de ochtend aan hangerig en jengelig is. Maar nu zag ik het niet aan komen want hij was vandaag gewoon prima gezind. Maargoed. Hij is gelukkig lief gaan slapen. Mét knuffel en een dikke kus van papa, mama, O en M ;)

Mya en riean vinden dit leuk.
  17. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.113
    4.381
    113
    Ja, zielig he als ze zo zijn. A heeft zelden buien, maar als hij zo is dan is het zooo zielig. Dan is het bijna meer paniek en zit hij helemaal te huilen, schreeuwen en trillen. Als hij dan uiteindelijk 'breekt' dan kan ik bijna mee huilen.

Mya vindt dit leuk.
  18. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.113
    4.381
    113
    Wij zijn net thuis, tenminste A, J en ik. Man is nog even gebleven om te helpen opruimen en die rijdt dan met mijn ouders of broer mee. Voor A en J was het echt bedtijd. Snel gedoucht en in bed gegooid.
    Ik heb het maar efficiënt aangepakt: A eerst gewassen en in bad gezet en de douchekop in zijn handen gegeven, zodat hij zichzelf kon afspoelen. Ondertussen J gewassen en A eruit gehaald en afgedroogd, terwijl J zichzelf afspoelde. Ze zullen niet super schoon zijn, maar dat doen we de volgende keer wel. Nu ga ik snel douchen en hopen dat man zo ook thuis is.

S2909, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja sneu ja. Stukje onmacht denk ik ook. Vermoeidheid, nog niet goed verbaal uit kunnen drukken.. en dan is zoiets als tandenpoetsen denk ik de druppel. Mini O had tijdje terug ook van die night terrors. Nachtangst? Dan is het echt alsof hij even niet zichzelf is. Maargoed, het is goed gekomen ;)

Mya vindt dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ach joh, ik pak ook wel eens een vochtige washand die ik extra nat maak om hun gezichtjes, nek, handen en voeten op te frissen. En ik was ook niet te vaak O zijn haar.

Deel Deze Pagina