Hier heeft Z nog steeds maatje 92, maar schoenen maat 26, en die wordt alweer wat krapper, dus over paar weekjes maar 27, wat een verschil hè
Morning! Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Ik breng zo N naar school en V naar de opvang. Dan heb ik de hele dag voor mezelf Ga boodschappen doen, paar uur werken (tot max 12 heb ik met mezelf afgesproken), vanmiddag nog telefonisch gesprek met een adviseur om alle verzekeringen te bekijken/veranderen. En verder wil ik ook even heerlijk serie kijken vanmiddag. Heb nog curry madras en bloemkoolrijst van dit weekend over, dus lekker makkelijk vanavond
Hier vanochtend al de vaatwasser uitgeruimd, de droger staat nu aan, toilet boven schoon gemaakt en al een beetje opgeruimd. Nu O naar school brengen en daarna even een uurtje sportschool. Voor de rest een rustige ochtend. Wat werk maar zeker ook relaxen!
Goedemorgen! Ik ben aan het werk, ben halverwege de middag vrij en daarna de rest van de week vrij. Ben einde van de week jarig en heb vrij voor die dag en hele weekend. Fijne dag allemaal!
@Nina Sanders wat me even te binnen schiet, mocht je logopedie serieus overwegen.. hier hadden de 8 praktijken die ik had gebeld een wachtlijst van 6 maanden tot 1 jaar. Met veel geluk bleek de 9de een maand wachttijd te hebben. Dus daar konden we snel starten.
Oooh, ik heb eindelijk mijn poppenmoeder! Oudste dochter is een echte meid, maar heeft nooit om poppen gegeven. Jongste zoon speelt heel graag met knuffels maar absoluut niet met poppen. Maar nu eindelijk, L speelt met poppen. En knuffels. Ze krijgen eten, drinken, moeten slapen. Dus heb ik vanmorgen een poppenwagen opgehaald via marktplaats. En ze vindt het helemaal geweldig. Poppenwagen moest zelfs mee naar de supermarkt Zelf heb ik vroeger veel met poppen gespeeld en het leek me zo leuk als 1 van de kinderen dat ook ging doen. Nou, eindelijk gelukt Hier is alles schoon en netjes, de badkamers had ik gister al gedaan gelukkig. Hele berg boodschappen gehaald en toen bleek ik de verkeerde koffiecups gehaald te hebben voor man dus kon ik nog een keer Nu even lekker niks, L slaapt, de rest zit op school en man is naar kantoor. Hij komt ook pas heel laat thuis vanavond, dus race tegen de klok vanmiddag en vanavond met zwemmen en turnen. Denk dat ik zo maar vast kook, dat scheelt al weer.
Zo. Paar uur gewerkt, tussendoor nog benedenverdieping kunnen afstoffen, stofzuigen en dweilen. Dus dat is mooi klaar. Kreeg tussendoor bericht van de BSO dat er medewerkers positief zijn getest en ze vanmiddag moeten sluiten. Dus N gaat vanmiddag met een vriendinnetje mee, vriendinnetje en haar zus komen dan morgenmiddag bij ons (ben dan vrij). Zo moet je elkaar toch even helpen in deze tijd. Gesprek over de verzekeringen gehad, alles weer even bij langs geweest. Kwam er dus ook achter dat ik voor de kinderen geen overlijdensverzekering heb, ga ik vanmiddag nog even regelen. Nu lunchen en dan weer verder.
Wow wat lang! Hier vanochtend even gesport en daarna gewerkt tot 13.30 en nu sta ik bij school. Vanmiddag vrij (ben samen met O) en we hebben geen bijzondere plannen. Eens kijken wat meneer voor praatjes heeft!
A heeft nu maat 98/104 en schoenmaat 25 heb net “een paar” (oeps) shirts en dergelijke gekocht bij H&M voor hem. En T gaat al naar maat 68 nog even de oude kleren van A in 68 van zolder halen en kijken of we bij moeten halen
Wat een reuzen joh! O heeft 104 en die is 4,5. Nieuwe truien koop ik nu vaak wel 110 voor hem omdat die in de was nog krimpen (en droger), maar broeken absoluut 104. En schoenmaat 26, al heb ik van de nieuwe Nikes nu wel 27 besteld. Wat ik zei, mini O heeft 86. Schoenmaat 21 pas hij nog maar nieuwe schoenen koop ik ook 22. Die kleine baby M zit in 68 en heeft nog geen schoentjes natuurlijk! Zijn gewicht laatst was om en nabij de 7 kg. Voor 6 maanden (volgende week!! OMG) ook geen reusachtig kind, maar hij is vrij lang wel. Qua gewicht is dit voor ons 'normaal'.
Zoooooooo ik ga volgende week weer eens heerlijk in mijn uppie naar de bios. Heerlijk! Lekker op dinsdagmiddag (dan is het altijd rustig), naar West Side Story. Nu al zin in! Ik kan hier dus echt zó naar uit kijken.
Ohh ik moet zo lachen. Man zit nu in de auto op weg naar huis, die was naar kantoor geweest met de auto van zijn vader (ik had onze auto nodig vandaag). Maar dat is dus een geschakelde auto en wij hebben een automaat. God wat een geklaag. Maar honestly, ik zou het zo ook even niet meer weten hoor, hoe ik het moet doen. Ws als ik achter het stuur zou zitten wel maar pfff..
Ik blijf spammen merk ik, maar telkens als ik op 'plaats reactie' heb gedrukt dan bedenk ik me weer iets. Naast dat mijn moeder positief op Covid is getest (en haar man), hebben nu mijn jongste broer en jongste zus het ook. Mijn oudste zus heeft het vorige maand gehad en mijn oudste broer vorig jaar. Alleen wij nog niet (of we moeten het niet hebben geweten, dat zou me ook nog niets verbazen).
Ik krijg het eigenlijk niet zo goed vast gelegd maar ik kreeg zo’n zelfde gevoel als vorig jaar. Ik ben 12 januari voor het laatst goed ongesteld geworden.. Zien jullie wat?