Oeh hier een kort nachtje haha. Rond 6u opstaan (elke dag hier, anders lukt het runnen van dit huishouden me niet haha) en nu lig ik nog in bed serie te kijken hehe. Maargoed, ik kan morgen tussendoor even bijtanken als ik wil. Trouwens, op dit moment zou een glas koude rose of heerlijke cava er dus echt heel goed in gaan. Of 2. Of gerust 3. (Of gewoon de hele fles)
Lief dat jullie het vroegen @Fanne en @Nina Sanders! Helaas nog hetzelfde. Gisteren was het 4.3, vandaag 5.15. Gister ben ik met hem op zijn kamer gaan zitten, duurde even maar toen is ie wel weer in slaap gevallen. Vanochtend ook gedaan en met veel moeite heeft ie nog even geslapen. Het warmer aankleden helpt helemaal niet helaas. Hij voelt ook gewoon lekker warm. De rest van de dag verloopt ook echt prima. Geen mega lange slaapjes meestal, maar dat is ook niet erg. Wel heel happy en veel aan t tijgeren. Hij eet ook veel. Krijgt nu sochtends als ie zo vroeg is een klein flesje (anders kalmeert ie niet). En dan normale tijd weer en laatste dagen dan ook een broodje. Fruit in de ochtend, tussen de middag broodje en fles, eind van de middag nog een fles (alhoewel die wordt afgebouwd) en iets van maisvingers en dan avondeten (meestal groente met aardappels/rijst oid) plus een toetje. En dan voor bed dus nog een fles. Dat is toch best veel..
Nou, het drankje zit er in hoor. Na de laatst slok kreeg ik gewoon een kokhalsreflex Gelukkig zit alles er in en gaat het nu wel. De vorige keren zat ik altijd in een andere ruimte met meiden die ook de test hadden gedaan. Nu moet ik in de kantine wachten, vind ik eigenlijk wel gemeen, haha. Ik heb al zo’n honger en nu ruik en zie ik allemaal eten… Ik trakteer mezelf straks op een lekker broodje van de Bakker Bart. Ik moet overigens de suikertest, omdat mijn vader diabetes heeft en ik te zwaar ben. Bij de meiden was alles altijd in orde, dus ik verwacht nu ook geen gekke uitslag.
Ik ga straks naar de kapper. Echt al eeuwen geleden. Ik laat mijn fijne haar altijd knippen door mijn zusje. Gooi er zelf af en toe een spoeling in. Maar volgende week is de bruiloft van mijn beste vriendin. Heb hele mooie nieuwe clip in extensions gekocht en daar zitten verschillende tinten in. Het is prachtig, alleen heeft mijn eigen haar ook even wat extra kleurnuances nodig om het af te maken. Ben erg benieuwd. Ik vind zulke dingen altijd spannend, bang dat het mis gaat ofzo. Beetje autistisch daarin zeg maar.
Zeker verdiend dan @Katin87 Oeh @jvsd92 zal vast goed komen. Ik heb ook een aantal ge-wel-dige clip ins. Eens in de zoveel tijd investeer ik daarin die ik dus ook op maat laat maken . Die bedragen zijn niet misselijk maar je kunt er jaren mee doen, mits goed verzorgd. Het kan een look helemaal afmaken vind ik. Draag ze absoluut niet iedere dag maar gewoon wanneer ik leuk vind of soms kantoor. Het leuke is dus dat het er gewoon natuurlijk uitziet omdat het echt (Indiaas) haar is en het exact wordt gekleurd in mijn eigen haarkleur. Ik ben er dus van overtuigd dat het je geweldig zal staan!
Hier kreeg ik net in de sportschool een compliment dat ik een mooi rond buikje heb en dat je van de achterkant niet ziet dat ik zwanger ben. Nou, die steek ik maar mooi in mn zak want ik voel me echt vreselijk dik momenteel. Maar het is wel een compliment om ook vandaag op de gezonde tour te gaan. Gisteren gelukt! 2 liter water op, niet onnodig gesnaaid en gezonde tussendoortjes gepakt (cracker met 30+ kaas, handje ongezouten en ongebrande noten, appel, schaaltje kwark..). Ga ik dus mooi mee door haha
Oh jazeker! Ik heb er ook al een aantal. Maar deze zijn allemaal ‘gewoon’ bruin. Nu heb ik een set waar heel veel verschillende tinten inzitten. Het is echt prachtig. Maar nu moet mijn eigen haar er ook aan geloven haha. Voor de Corona had ik vaste extensions al jaaaaren. Maar toen alles dicht was moest ik zonder doen. En dat is wel bevallen. Mijn haar is zoveel beter geworden. Maar nog wel echt te fijn en te weinig om er een mooi party kapsel mee te creëren, dat zal altijd zo blijven. Dus zijn die clip ins echt een uitkomst!
Test is goed gegaan. Mijn waardes waren gelukkig 4.9 voor het drankje en 8.7 na het drankje. Uitslag hoor ik verder van de verloskundige. Uiteraard ben ik al wanneer Google’n geslagen en dan lijkt 8.7 wel te hoog zijn..
Succes en dat is wel heel gemeen in de kantine moeten wachten. Hopelijk nu ook weer een goeie uitslag.
Ik weet niet wat hun refentiewaardes zijn. Maar ik was 8.0 en 8.2 na het drankje. Na het drankje werd alleen geen vingerprik gedaan maar meteen een buisje afgenomen. Voor het drankje wel een vingerprik, die was beide keren rond de 5.
Zo, kapper geweest, super goed gelukt. Heel blij met het resultaat. Heel subtiel en sluit perfect aan bij die clip ins! Weet niet of de foto een beetje scherp blijft maar even een fotootje bijgevoegd! Bekijk bijlage 726482 Nu lekker thuis. Man gaat zo naar een kart evenement. Verschillende bedrijven uit de buurt tegen elkaar racen. Eet daar ook enz. Dus ik ga straks met Q eten en dan lekker rustig alleen chillen vanavond.
@RoseMurphy wat pittig zeg, pff @jvsd92 mooi geworden Hier aan het werk vandaag, goed te doen dus da's fijn L zit weer in het gewone ritme. Gistermiddag niet geslapen, maar dat werkt voor geen meter, ze was zó vermoeiend. Vandaag weer ontzettend gezellig gelukkig. Hele verhalen tegen haar bibi's (knuffelberen). En ze kwam in mijn kantoor melden dat ze ook gewerkt had vandaag en weer lekker thuis was. Op mijn vraag wat voor werk ze doet zei ze:' In heel veel auto's rijden.' Hmm, klinkt best leuk Het is hier bagger weer vanmiddag. Hoop echt op een paar zomerse weken. Vanavond weinig plannen. Mijn op-bed-leg avond, en daarna een rondje lopen met dochter, dan slaapt ze beter zijn we achter gekomen. En het is voor mijzelf ook niet verkeerd Morgen dag kantoor, en ook tot laat zag ik, omdat ik nog afspraken heb tot 18.00. Savonds een vergadering, en daarna fijn weekend