Zo, ze liggen er in Vanmiddag waren ze beide echt onuitstaanbaar. Vies weer, dus konden hun energie niet kwijt en hebben serieus elkaar de hele middag lopen irriteren. Ik werd er gek van Om 17u was het even droog en heb ik ze verplicht de tuin in gestuurd met hun Ielm pakjes aan. Zoek het maar even uit. Kon ik ondertussen rustig koken. Na het eten in bad gedaan (dat ging 5 minuten goed, daarna hadden ze weer ruzie ), pyjama aan en nog even tv kijken. Ik ben er klaar mee voor vandaag, doe helemaal niks meer
Hoihoi! Vandaag een lange dag gewerkt. Vanmorgen had ik eerst functioneringsgesprek. Ik heb een nieuwe teamleider en dat was toch wel een beetje spannend, want ik wist niet welke invalshoek hij zou kiezen. Maar het was allemaal prima en daarna meteen mijn nieuwe doelen voor het komende schooljaar vastgesteld. Daarna lesgegeven en 's middags nog een vergadering. Die ging goed, het doel wat ik had is bereikt en nu moet ik nog een moment kiezen waarop ik alles ga uitwerken, zodat anderen daarheen de slag kunnen. Eenmaal thuis zaten A en J aan tafel heerlijk te kleuren. Ondanks het regenachtige weer waren ze lief geweest volgens mijn man. Ze hadden vanmorgen heerlijk gekleid en vanmiddag lang geslapen. Net heb ik nog een klein rondje hard gelopen om me weer wat fitter te voelen. Zo dadelijk douchen en daarna misschien nog even werken, maar ik wil ook nog mijn moeder bellen, dus even kijken of ik nog aan werken toekom. Misschien doe ik dat morgen wel. Fijne avond nog!
Iehlll bah! Dat is waar ook, zo heet de dochter van Romy Boomsma! Ik hoorde 'm hier op de opvang. Nee, die combi heb ik hierbij afgeschoten!
Dat mag je gewoon vragen, over mijn werk doe ik niet geheimzinnig. Ik ben paraveterinair ik hoor wel of je Google nodig had Bij welk bedrijf ik werk zeg ik liever niet. Al zijn sommige daar wel achter gekomen door iets wat ik vertelde wat er ruim 2 jaar geleden gebeurd is op het werk. Is breed op het nieuws geweest.
Hellooooooooooooooooooo. Hier een prima dag gehad. Mini O en M waren thuis. Ik heb O afgezet op school vanochtend en ben dus eventjes gaan sporten. Eenmaal thuis wat werk gedaan en gaan douchen / haar wassen etc. In de middag had ik nog een half uurtje overleg en heb ik O ook van school gehaald. We zijn spontaan in de stad ergens wat wezen drinken samen met wat lekkers erbij. Was leuk, even samen. Daarna naar huis en we hebben op tijd gegeten en zijn op tijd begonnen met wat huishoudelijke dingen tussendoor (zuigen, was wegvouwen, vaatwasser uitruimen, toiletten..). Om 18.45 had ik iedereen plat en hebben man en ik nog even samen koffie gedronken. Van 19u tot 20u nog zitten werken (morgen kantoordag) en nu aan het chillen. Moet nog wel brood maken voor de jongens voor morgenvroeg maar dat doe ik zo. Ik vind het wel best.
Dat is toch een dierenartsassistente maar dan met meer bevoegdheden? Anders moet ik alsnog google gaan raadplegen haha
Hier waren ze ook niet te genieten. E is moe en toe aan vakantie. L was de hele dag chagerijnig. Hij viel om half 4 in slaap en we kregen hem gewoon niet wakker, pas na een uur en dat was helaas vanavond goed te merken, hij wilde niet slapen . Eerder op de dag weigerde hij te rusten en maar smijten met speelgoed. Dacht met de lunch hier jullie brood en die mogen jullie gezellig een keer opeten tijdens nick Jr. Gaat die zender om 13uur op zwart omdat het buitenspeeldag was. Ook gewoon tot 17uur. Echt de hele middag kwam het hier met bakken uit de lucht zetten . E werd dus weer boos omdat de tv het niet deed.
Goh dan zal het uniek zijn maar mini O was juist goed gezind. Echt zo’n giebelkont was het vandaag. Op het moment dat hij ging jengelen en hangen was het dan ook direct bedtijd. Ik ken dat gedraal. Alleen luisteren blijft lastig. Ook bij hem. Verschonen is zo’n drama bij hem, net zoals opfrissen in de avond. Man man man. Denk aan wegrennen, niet meewerken, niet willen tandenpoetsen etc. Meerderen daar moeilijk in?
Jaaaaa ik ben pas volgende week donderdag in de gelegenheid om te gaan kijken. Maar; ik kan niet wachten!
Als J meewerkt bij het wassen en aankleden is dat eerder uniek. Zowel 's morgens als 's avonds kan ik hem meerdere keren overal vandaan plukken. Even de washand omspoelen; hup, meneer is weer weg.Kom, even plassen; Nee, ik wil niet plassen! En dat gaat dus bij ieder dingetje. En als je zelf al moe ben, moet ik.me echt inhouden om rustig te blijven. Bedritueel verloopt dus nooit leuk bij hem, terwijl je er eigenlijk iets gezellig van wil maken. Met A kan ik altijd uitgebreid knuffelen en giechelen, maar bij J moet het altijd streng en boos. Hoop dat het snel over is.
Jup, thats mini O. En ik moet ook zeggen dat de boys elkaar opstoken. Ze gezamenlijk naar bed brengen is altijd wel gedoe. Niet luisteren, uitdagen, heel lomp gaan doen, met dingen gaan gooien (dan heb je mij dus wel bios). Terwijl als man en ik ze apart van elkaar klaar maak (dit lukt niet altijd vanwege M en z’n fles of soms ook niet vanwege de tijd) ze vaak gewoon wel meewerken. Maarja, dan zijn ze alleen. En dus poeslief. Haha.
Heb vandaag trouwens meer informatie gekregen over mijn opleiding en aansluitend mijn werkdagen van volgend schooljaar. Ga op ma, woe en do werken. De opleiding is ook op maandag, 8x een volledige dag op locatie en voor de rest online van 15 tot 18u. Heb geregeld dat ik de online bijeenkomsten vanuit huis kan volgen. Maar dan het volgende... Ze gaan nu op Di en do naar de opvang. En we twijfelen nu heel erg of we de dinsdag dus gaan opzeggen of het zo laten. Zou wel betekenen dat ik de studieuren die ik zelf moet maken, op die dag kan doen en het niet meer op een avond of in het weekend hoeft. En boodschappen, huishouden enz. Voel me dan wel een loedermoeder, alsof ik niet bij m'n eigen kinderen wil zijn Lastig hoor...