Hier een lekker dagje gehad. L was in een goeie bui vandaag. Volgens mij heeft hij een soort van sprong achter de rug. In zijn doen en laten is hij weer groter geworden en met zijn praten gaat hij opeens met sprongen vooruit. Vandaag heel veel met 2 zinswoorden praten en vanavond zelfs 3 . Vandaag plakte hij wel het woordje mee zo goed als overal er achter. Ik zei we gaan zo E op halen op school. L direct: ik mee, koel (kroel) mee, die (andere kroel) mee, acho (macho onze kat) mee, die (spel 4 op een rij ) mee, buggy mee, dinken (drinken) mee. Heb gelukkig het spel en de kat thuis kunnen laten met ophalen . Vanavond kwam ik onder de douche vandaan en toen zei hij: mama is nat. Echt kind blijft mij verbazen af en toe. Hij ligt nu al lekker een paar uur te slapen. E daarin tegen is al een aantal keer met een smoes naar beneden gekomen
Ja O gaat dat ook doen. Ook met een tourbus mee en idd naar zo’n indoor/outdoor/water speeltuin ding.
Hier lig ik lekker in bed inmiddels. Beetje telefoonkijken en dan zo de lamp uit. Wil morgen weer bijtijds eruit; man brengt O en O weg want ik wil rond 8 echt even sporten (ik ben halverwege de ochtend echt gewoon alweer gezakt qua energieniveau en grote kans dat ik mijn spataderen ook begin te voelen als ik bij vermoeidheid ga sporten), maar dat betekent wel dat ik grotendeels de jongens klaar maak. M moet hij natuurlijk ook even mee sjouwen (maar die vindt dat alleen maar hartstikke leuk, eerst broer afzetten bij de opvang en dan door naar school en daarna samen met papa naar huis). Tenzij ze bellen dat er een plekje is voor M. Dan gaat hij natuurlijk in 1x mee.
Ik kom heel even klagen . Ik moet morgen officieel ongesteld worden. Nu verlies ik sinds maandag af en toe minimaal bloed, maar net een hoeveelheid waarvan ik denk het zet door en dan toch niet doorzetten. Ik heb sinds maandag ook echt een mega opgeblazen gevoel, normaal is dat maar 1 dag van te voren. Sinds vanavond lijkt het nu eindelijk door te zetten (maar ik juich pas als het goed stroomt). Ik lig nu alleen wakker door de krampen . Hopelijk maar weer snel over want ik wil slapen, morgen weer een lange dag op het werk. Echt volgens mij word het deze keer een week from hel. Ik zet mijn klaagmodus weer uit en ik ga proberen te slapen
Goedemorgen! Ik ben er vroeg bij vandaag. Zit nu in mijn eentje te ontbijten. Spring hierna onder de douche en dan rijd ik richting mijn beste vriendin om haar uit haar bed te trekken. Ben zo benieuwd, ik gok dat ze gaat huilen. Ik ben dus de komende dagen weg! Ik meld me denk ik zondag weer ofzo. Fijn weekend alvast dames!
Echt zo leuk! Heel fijn weekend!! Hier ook weer aanwezig Gister van half 9 tot 6 gewerkt, toen nog naar huis, uurtje thuis en toen weer weg naar een bijeenkomst van de kerk. We waren half 11 weer thuis. De oudste heeft opgepast, dat gaat prima. Ik vind het nog steeds een beetje spannend, vooral omdat L er een potje van maakt in de avond. Toen ik dat zei, zei de oudste:' nou en? Ik kan haar echt wel aan hoor' en dat bleek, we kwamen thuis en iedereen sliep. Vandaag met mijn moeder afgesproken op een terrasje. Vanmiddag moet ik de bestelde boodschappen ophalen op het pick up point. Ik wilde eens kijken of ik dan nog uitkom met mijn budget en dat is zo, dus volgende keer wordt het toch weer bezorgen man komt vanavond laat thuis, dus ik ben alleen met de kinderen vanmiddag en vanavond. Ik zet ze denk ik vanavond maar achter een film en ga zelf ook bankhangen. Morgen kan ik weer uitslapen nu zoons zwemles er op zit, helemaal niet erg Fijne dag!
Morning! Man is net vertrokken naar Den Helder, hij vertrekt vanmiddag met de helikopter naar een booreiland. Zijn eerste week offshore (komt volgende week vrijdag terug), dus hij was wat gespannen. Ik ook, heb gehuild bij het uitzwaaien Ben er net aan gewend dat hij veel thuis is en nu moet ik 't weer een hele week alleen doen. Dat kan ik natuurlijk prima, maar is toch even wennen. V ligt al weer in bed, die was voor 6u wakker en gisteren op de opvang niet geslapen. Niet te genieten dus, lekker slapen vriend Ik zit nu lekker op de bank, ga verder met Anatomy of a Scandal
Ooh maar dat kunnen ze met 4 ook al wel hoor nee hoor, dat doet mijn 13 jarige niet eens. Hij kan een ei bakken, meer niet. En de was? Hij is ontzettend goed in was verzamelen...op zijn kamer, onder zijn bed. Wel altijd alles op dezelfde plek, dat dan weer wel
Heb trouwens last van een vreselijke hoofdpijn... Sinds gisteren al. Wordt met pcm helaas niet minder Zo vermoeiend!
@riean heerlijk dat je oudste zo zelfstandig is! Dat is wel echt het voordeel van meer leeftijdsverschil tussen de kinderen. @Magnolia29 oh ik snap heel goed datcje daarom moest huilen. Man en ik hebben dat al als hij een nacht weg moet voor zijn werk. Voor de geboorte van J was dat sowieso 1x per week, tegenwoordig minder vaak, maar juist daarom is het lastiger. Gelukkig went het. Hier weer een heerlijke dag. J is zo schattig vandaag. A tekent veel en nu gaat J dus ook tekenen. Hele verhalen heeft hij erbij. Sommige dingen die hij tekent, zijn wat herkenbaar, andere dingen zie ik totaal niet terug. A is ook heel lief en rustig vandaag, dus er heerst echt een gemoedelijk sfeertje. Vanmiddag hebben we alledrie lekker een uurtje geslapen. Ik word dan helaas iedere keer wel heel misselijk wakker als ik overdag slaap, maar als dat eenmaal gezakt is, voel ik me wel beter en heb ik meer energie. Om 6u heb ik nog een workout gepland in de crossfitbox, dus man eet met de jongens en maakt hen klaar voor het naar bed gaan. Ze zullen nog wel wakker zijn als ik thuiskom, dus dan kan ik nog lekker met hen knuffelen. Fijne avond allemaal!
N is uit logeren bij haar tante en nichtjes. V en ik hebben net gegeten (hij wilde pannenkoeken ) en hij staat nu bij de achterdeur. Buiten staat zijn waterbaan, hij vroeg net of hij er mee mocht spelen. Ik had er niet zo'n zin in dus zei nee, dan word je nat. Hij; 'Ah joh! Dat geeft niks! Ik doe wel laarzen aan en heb toch korte mouwen. Mag het mam, asjeblieeeeeeef?' Dus wij zitten buiten en hij speelt met de waterbaan. Als iemand m'n ruggengraat heeft gevonden, let me know
Grappig hoor @Magnolia29 wat een wijsneus! Hier kon baby M de middag alsnog naar de opvang. Die hebben we rond 13u nog weggebracht. Meneer had er wel zin in. Man, ik en O zijn nog even naar de stad geweest vanmiddag. Man zijn nieuwe bril was al binnen! Staat hem goed. Het is dit model. Ik ga even kijken of ik ook een plaatje van mijn bril kan vinden.