De ochtend begon hier redelijk rustig. Ik ben naar de slager gegaan en thuis alvast het eten wat voorbereid, omdat we vanmiddag laat thuis zouden zijn A en J zijn heerlijk met waterverf in de weer geweest. We waren vroeg klaar met eten, dus ik heb nog snel een dutje gedaan van half 1 tot half 2. Daarna zijn we naar de dag geweest van de kerk, met allerlei kraampjes en activiteiten voor de kinderen. Veel mensen gesproken, was echt leuk. Msan hielp met opruimen en ik heb ondertussen de jongens gedoucht en de salade klaar gemaakt, terwijl man pizza haalde. Opeens werd het me allemaal teveel en krijg ik een hormonale huilbui. Dat soort dingen heb ik echt alleen maar als ik zwanger ben. Dan kan ik echt tranen met tuiten huilen en dat stopt dus ook niet zomaar. Maar het luchtte wel op. Was alleen een beetje zielig voor A en J. Zeker J schrok er wel een beetje van. Vanavond ga ik nog naar de verjaardag van mijn broer. Man blijft thuis. Zit alleen nog te dubben wat ik aan moet trekken, want ik hen 's avonds echt een enorme darmenbuik, ontdek ik net.
Ja of ze hebben gewoon dezelfde smaak als hun moeder. Maar inderdaad is dat het belangrijkste. Ik vind het zo leuk als ik de bedden heb verschoond en ze weer met een heel blij snuitje onder hun favoriete dekbed schuiven (die met allerlei verschillende voertuigen).
Haha dat hoop ik dan maar. Oh dat heeft mini O met slaapzakken. Die heeft er veel maar 1 is echt zijn favoriet. Met allemaal dieren erop en dan gaat hij ook echt allemaal 1 voor 1 opnoemen wat hij ziet. En dat dan ook vragen aan mij etc. Heel lief als ik het dan expres verkeerd zeg dan krijgt hij echt zo'n peuter giebelbui
Hier een heerlijk dagje gehad. Ik was zelf om half 7 al uit bed en heb heerlijk genoten van mijn ontbijtje in stilte (oke wel met dwingende ogen van de kat omdat hij ook yoghurt wilde). Vanmorgen met E en L samen boodschapjes gehaald en man heeft ondertussen in de tuin pogingen gedaan om het onkruid te verwijderen. Vanmiddag zijn we naar een braderie in een dorp hier naast geweest. Was erg gezellig. Ze hadden een kinderplein opgericht met circus spullen, poppenkast, spelletjes en glittertattoo's. E helemaal blij, L had dat eens staan te bekijken toen E een tattoo kreeg en besloot dat hijner ook 1 wilde. Hij was niet van die stoel af te krijgen voordat hij er 1 kreeg . Ook hebben ze beide heerlijk in de fontein gespeeld. 1 nadeel van vandaag, ik ben verbrand
Veel plezier vanavond! Fijn dat je huilbui opluchting gaf! En misschien ook extra bevestiging voor jezelf dat het waarschijnlijk wel goed zit? Weet ik niet hoor, maar aangezien je zegt er alleen last van te hebben als je zwanger bent...
Hier vandaag ook een heerlijke tuin dag gehad! Kids liggen er pas net in, die hadden allemaal heel veel buiten gebanjerd, dus zijn helemaal op, zelfs Z had vanmiddag ruim 3 uur geslapen, en kwam pas rond 16.45 uit bed…. Ligt nu alweer te slapen… De kinderen hier hebben ook kids printjes dekbedden, daar worden ze ook echt blij van, en ze hebben er ieder 4 of meer, eigenlijk teveel, maar vind t zelf ook leuk om elke week een ander erop te doen, ook bij ons zelf, elke week een ander, wij hebben er veel teveel, denk 10….
Nog een nadeel van vandaag. E is erg overprikkelt geraakt van de drukte. Toen zij dit soort dingen ging beseffen gingen we een lock down in. Ze is dit soort dingen dus helemaal niet gewent. En tel daar de zenuwen voor het schoolreisje bij op en madam kan niet slapen en is helemaal overstuur. Man is nu bij der en heeft der kunnen kalmeren, ik vermoed alleen dat ze beide nu in slaap zijn gevallen Even nog een foto van hun stoere bling bling tattoo
Dekbedprintjes, hier vinden ze het nog best wat ik uit gezocht heb. E heeft er 1 met sterren, 1 roze met een groot konijn en 1 met allemaal olifantjes. Ze vind het allemaal prima als ze er op liggen. Al denk ik dat ze helemaal gelukkig word als ze een l.o.l dekbed krijgt. L heeft er 1 met auto's en 1 met sterrenachtig iets. En als.back up een witte met roze wolken, die is van E geweest.
Ohhh ik ben in slaap gevallen... kindjes lagen in bed om 19.20 en man ging beneden nog even dweilen. Omdat hij het dicht dweilde dacht ik dus even boven te wachten tot het droog was. Ben ik in slaap gevallen en werd ik pas 21.50 wakker hoe stom. Nu is mijn hele zaterdagavond weg. Ik vind dit echt stom dat ie me heeft laten liggen. Maargoed... ik zal het nodig gehad hebben denk ik..
L.O.L surprise poppen! Die kun je kopen in van die verrassingsballen/doosjes, dat je niet weet welke je krijgt. En dus ook kleding, dekbedden en you name it. Over 6 jaar weet je precies waar we 't over hebben
Ze hebben tot 19u in de tuin gespeeld met de waterbaan en stoepkrijt, dus zijn daarna meteen naar boven gegaan en onder de douche. V kan er niet goed tegen om meteen na het douchen te moeten slapen, maar hij was zo moe... Nou dat heb ik geweten Tot 3x toe alle knuffels en spenen uit z'n bed gegooid, slaapzak uit gedaan. Helemaal overstuur en over de zeik Uiteindelijk viel hij wel in slaap, nog hevig na te snikken... En nu is hij dus heel onrustig. Steeds draaien en woelen in bed, af en toe nog een beetje wakker. Hoop dat hij gewoon doorslaapt tot 7u!
Hoop het ook voor jou en hem. Hier gan ze juist vaak na het douchen direct het bed in. Vind ik juist handig. Zo hop, brandschoon het bed in. Dan zijn ze al helemaal opgefrist..
Ik ben er pas sinds een half jaar mee bekend. Stond ook verbaasd dat ik er voor nooit van gehoord had en nu zie ik ze overal. Om gek van te worden soms
Hier is het momenteel spiderman overal en mini O is vooral van de trucks, voertuigen, vliegtuigen en brandweerauto's. M vindt alles nog leuk. Die is al blij met een plastic bakje en bestek wat hij tegen elkaar kan slaan.
Man en E waren hier dus samen in slaap gevallen. Ik hoop hierdoor dat E wel rustig slaapt vannacht en dat ze eens lekker uitslaapt morgen. Morgen ga ik maar eens opzoek naar filmpjes van de speelhal waar ze naar toe gaan. Hopelijk geeft haar dan ook een beetje rust.
Hier op het moment is E vooral fan van lol, unicorns (mag geen eenhoorns zeggen) en zeemeerminnen. En op YouTube is ze fan van de bakkertjes en meisje djamilla. Beide om gek van te worden. L is gek van blues clues, dino's en paw paw (paw patrol). Op YouTube vind hij een wandeling door het sprookjesbos helemaal geweldig en filmpjes van joki en jet