Ohhh hier kijkt mini O op YouTube dus heel graag naar van die stomme filmpjes over play-doh klei. Het enige wat ze doen is gewoon figuurtjes kleien. Net zoals van die Aziatische filmpjes waarbij er dino's in elkaar worden gezet. Whyyyy
J kijkt het liefst naar Cocomelon op YouTube en hij maakt dat allemaal variaties op die liedjes. A vindt van die Bruder-filmpjes leuk. Gewoon dat er zonder gepraat met van dat speelgoed wordt gespeeld en hij haalt daar allerlei ideeën vandaan om die zelf uit te voeren.
Ja, ik heb er wel wat vertrouwen in dat het deze keer goed zit. Tenminste, voor nu ben ik gewoon zwanger. Maar die buien had ik ook die keren dat het mis is gegaan. Het is namelijk ook een keer pas met 11 weken verkeerd gegaan en de laatste keer was ik ook al ruim 8 weken. Maar zoals ik me nu voel, verwacht ik dat we dinsdag wel een kloppend hartje zien.
Hierbduik ik nu mijn bed in. Net met man nog film gekeken. Buiten is het feest met Abbey Hoes en Georgina Verbaan. Op Disney plus. Kent iemand die? Had even geen zin in het Vecna monster van Stranger Things
Ojee weer veel te laat zie ik haha. Ik wil morgen op tijd eruit: vaatwasser uitruimen, vloer boven zuigen en dweilen, relaxed opstarten en rond 9u even sporten! Verder niks geen bijzondere plannen.
Oke nu kan ik dus niet slapen. En zit ik dus te denken dat over een tijd we gewoon 4 kinderen hebben die aan het einde van de dag ook weer ergens opgehaald moeten worden als we aan het werk zijn . Als mini O naar school gaat, dan gaan we wel bso inschakelen voor de oudste 2. Dus dan doet 1 van ons op donderdag een rondje school - kantoor - bso - huis op een dag (ik want dat is op de route) en de ander van ons een rondje opvang - kantoor - opvang. Man dus. Hebben we met 3 kinderen natuurlijk ook al en 4 kinderen brengt het mooi in balans. Maar pfoe, dat is wel veel zeg.. maargoed. Gaan we hoe dan ook uit komen, maar GODZIJDANK werken we beiden maar 2 dagen per week op kantoor (en maar 1 dag dat iedereen de deur uit moet) want anders had ik dit logistiek echt niet goed kunnen regelen dan hoor. Maargoed 1 kind meer of minder in de auto maakt geen bal uit en het komt vast goed allemaal maar op dit moment zie ik het nog even niet . Trouwens, komende vrijdag hebben we voor het eerst logopedie voor mini O. Gaat hij momenteel dus echt stukken vooruit met praten . Er komen gewoon opeens korte zinnen uit of korte antwoorden waaruit ik kan opmaken dat hij haarfijn snapt wat ik bedoel als ik wat tegen hem zeg. Nog steeds kan het beter hoor, vooral mbt het afkappen van woorden en klanken maar ik begrijp hem zelf dan ook zoveel beter. Dat werd tijd maar ben toch ook trots op hem! Oke. Nu MOET ik slapen.
5.45u vind ik echt veel te vroeg voor een zondagochtend Daar had V natuurlijk geen boodschap aan, dus wij zitten al een tijd beneden Hij heeft z'n laarzen al aan en blijft maar vragen wanneer we buiten gaan spelen. Zucht
@jvsd92 Oh heerlijk!! Q weer helemaal blij om je te zien? Vriendin ook leuke dagen gehad? @Fanne Dinsdag al de eerste echo, wat gaat dat snel! Hoop voor jullie dat alles 'gewoon' goed is en jullie een mooi kloppend hartje te zien krijgen ❤️ Het is jullie zo gegund!
O nee, 5.45 is veel te vroeg en zeker in het weekend! A werd 5 uur wakker. Eerst was er echt iets, maar daarna had hij allerlei smoesjes: dekens los, knuffel kwijt, gordijnen hingen niet goed. Uiteindelijk viel hij rond 6 uur weer in slaap, werd hij om 7 uur wakker. Ik heb gezegd dat het nog nacht was en hij ging zowaar weer slapen en wij dus ook. J was kwart over 8 wakker en A nu net. Uiteindelijk dus toch nog kunnen uitslapen.
Jaaaa die was helemaal blij. Extra lang geknuffeld vanochtend. We hebben echt twee top dagen gehad. Ze kon het maar niet geloven dat we echt naar Parijs gingen. Dus zeer geslaagd!
Wij zijn al lekker een ochtendje aan het rommelen in de tuin. Ik mocht vandaag eerst uitslapen. L is al bijna heel de ochtend met zijn waterbaan aan het spelen. E zit op het moment lekker te kleuren aan tafel. Wij hebben net besloten dat we de bbq vanavond aan zetten. Zo nog even de spulletjes er voor halen. En de rest van de dag niks doen en genieten van de zon
Zooooooooooo. Hier op zich een prima dag gehad. Redelijk op tijd wakker. Vanochtend baby M uit bed gehaald, boven gestoft, gestofzuigd, gedweild (man was bij de kinderen), even gesport, met mini O gedoucht, 2 wassen weg gewerkt, de wasmachine en droger van de voorkant (staat in een kast) afgenomen, bijkeukentussendeur schoongemaakt, de 2 lampenkappen in de keuken afgenomen (die zijn er eerder bij ingeschoten) en heel eerlijk, pff. Ik vind het ondertussen wel zwaar worden. Kan niet geloven dat ik dit zeg, maar ik overweeg wel een huidhoudelijke hulp in te schakelen. Die hoef ik echt niet voor het dagelijkse toilettenrondje en vloer beneden, maar stiekem zou het wel erg prettig zijn als 1 iemand gewoon wekelijks boven aan de gang gaat (badkamer, houtwerk, sopje, vloer, ramen om en om) en ook eventjes beneden (dat verzin ik dan gewoon per keer. Ene keer keukenkastjes, andere keer ramen etc etc). Het is dat ik momenteel qua werk geen fulltime baan draai, maar ik heb een grote klus aangenomen onlangs die tot mijn verlof loopt en die vanaf medio juli ook begint te pieken qua uren. Hoe moet ik straks allemaal alles in mijn uppie doen? Het huishouden, de kinderen, werken, sporten.. ik heb ook nog een huwelijk en wil ook nog soms wat voor mezelf doen... Stom hè, maar ik denk dat ik er echt niet aan ontkom en dat het me gaat helpen. De dagelijkse ronde doen man en ik gewoon zelf en is peanuts, maar voor de grote klussen zou het wel fijn zijn. Hoe relaxed als iemand dan gewoon de bedden doet, de ramen, de badkamer, de keuken... Hoe vind ik alleen zo iemand? En wat kost dat, stel dat je iemand 2x per week 2 of 3 uurtjes wil laten langskomen? Wie heeft een idee?
@Nina Sanders Zou eens in de buurt gaan informeren, is er iemand in jullie kennissen/vriendenkring die ook een huishoudelijke hulp heeft? Eventueel via social media een oproep plaatsen? Dat zie ik hier nog wel eens voorbij komen. Qua kosten heb ik echt geen idee, maar ik zou 't er wel voor over hebben haha!
Echt jongen, die V is me toch een partij aan het uittesten Gillen om niks (en dan echt superhard, piepende oren!), vanalles op de grond gooien en vanaf de leuning springen op de bank. Kan ik nog 10x nee zeggen, hij kijkt me gewoon aan en springt alsnog. En als ik daarna boos op 'm word; dikke drama Hij heeft dus al regelmatig even op de gang gezeten om af te koelen. Dikke doei, heb ik echt geen zin in. Alles is opgeruimd, ze kijken nu even tv. V met speen, dat mag normaal niet voor bedtijd maar ik vind het wel prima Ga ik nu even stofzuigen en dweilen als hij op bed ligt. Nog een half uur
Hier ook een heerlijk dagje gehad. De gehele dag buiten geweest. Beide liggen op bed en zijn stil. Correctie E begint nu te roepen . Zijn vast de zenuwen voor morgen. Vanavond doen we lekker niks meer, ja een serie kijken .
Hallo! Hier ook een prima dag. Gisteravond heb ik het zwembad opgezet, vandaag vol laten lopen. Echt een groot ding is het, L kan er denk ik nog net in staan, of net niet. Ze heeft er vanmorgen een poos in gezeten (nouja, gestaan) terwijl ie volliep. Brr, zó koud dat water! Zij vindt het geweldig. Tot het hek er omheen staat mag ze dus niet meer alleen naar buiten. Erg onhandig, maar ach, het is het waard, ze genieten allemaal van het zwemmen. We hebben meteen plannen gemaakt voor de plek van het vaste zwembad maar dat zal wel volgend jaar of het jaar er op worden. Verder zijn we de hele dag buiten geweest, alleen nu wordt het fris. De jongsten liggen al op bed, oudste is bij vrienden en zal straks wel thuis komen. Man en ik gaan dan nog even een eind wandelen. We buiten die oppas lekker uit