♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    Hoe is het nu met V?

Magnolia29 vindt dit leuk.
  2. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    Oh ik lees het nu. Hopelijk is hij snel opgeknapt. Beterschap!

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zooo hier een prima dag gehad. Zal even stakato doen.

• op tijd eruit. Een was opvouwen en klaarmaken. Mini O en M naar de opvang en man en ik hebben O om 9u uitgezwaaid. Hij ging op schoolreisje. Ging m’n kleine jongen, in zo’n tourbus.
    • Eenmaal thuis heb ik toilet boven gedaan de slaapkamer van O en O gesopt incl plinten en ramen. Weer lekker fris. Morgen doe ik onze slaapkamer.
    • Om 10-11 een teams meeting.
    • Tussen 11 en 12 ben ik gaan sporten.
    • Rond 13 zijn man en ik in de stad gaan lunchen.
    • 15.30 O opgehaald. Hij had het heel leuk gehad maar is echt kapot. Er is weinig voor nodig om hem aan het brullen te krijgen maargoed. Had ik al verwacht. ;) lekker even gezeten.
    • Om 17 met hem gaan douchen. Hij krijgt zo een boterham want hij heeft vanmiddag frietjes gekregen.
    • Man is nu aan het stofzuigen en haalt zo mini O en M op.
    • Ik ga zo nog even door de kledingkast van mini O heen.
    • Wil ze op tijd erin hebben want ze lagen er gisteren ook laat in en konden er moeilijk uit komen vandaag.
    • Vanavond doe ik nog een half uurtje wat voor werk en dan plof ik op de bank.
    • Ik voel de baby vandaag veel bewegen. Vind het heel raar om te denken in termen van ‘haar’ en onze ‘dochter’. Ik heb het gewoon over ‘de baby’. Bij de jongens had ik het al wel gauw over ‘ons zoontje’.
    • Morgen is ‘mijn’ dag. Heb tussendoor wat werk te doen maar ik heb vooral ook wat tijd voor mezelf gepland. Hopelijk is het me nu wel gegund want afgelopen keren was er telkens een kind ziek of spoed op werk.
    • Op m’n lijst staat: slaapkamer van ons soppen incl raam, toiletten doen en kledingkast van M uitzoeken. Verder lekker N I K S! Ja de vaatwasser en indien nodig de was wegwerken.

Mya, jvsd92 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  5. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ja, ik zit :o: Maar voor even, ik gooi zo V naar bed. Die is echt niet te genieten en volgens m'n moeder wilde hij om 16u al wel weer naar bed :rolleyes:
    Had weer geen zin in avondeten, zelfs geen broodje of fruit ofzo. Nou ja, dan niet.
    Maar zien hoe het gaat vannacht.

Morgen neem ik afscheid van de eerste bovenschoolse klas, woensdag van de andere. Heb allerlei spullen gekocht om cake te versieren en we gaan Bingo doen met een prijsje ;) Echt, hoe oud ze ook zijn, dit is altijd een goed idee haha. De rest vd weken tot aan de vakantie kan ik dan thuiswerken; administratie, overdracht, rapporten maken enz. Zo fijn! Ben blij dat ik de keuze heb gemaakt om er mee te stoppen.

S2909, Mya, riean en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Man man man. Wat hangt er in de lucht haha. O super moe. Baby M over z’n toeren en mini O mega dwars en moe.

status: O is ready for bed. M ligt er net in. Heeft zich in 5 min in slaap gehuild. Mini O is klaar voor bed. Ik zeg: NAAR BED en bek houden. :|

S2909, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  7. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    Ik zit ook eindelijk even...

Vandaag van het eerste tot het laatste uur lesgeven. A opgehaald bij mijn moeder, J opgehaald op het kdv (man brengt hen weg op maandag, ik haal op). Salade gemaakt voor man en mij en restje rode kool opgewarmd voor A en J. Daarna hen snel in bad gedaan en A lag om half 7 in bed. J struinen nu nog rond, want die heeft vanmiddag geslapen op het kdv.
    Man en ik hebben net een korte workout gedaan en man brengt zo J naar bed.
    Sporten ging niet zo lekker. Mijn buik is heel erg opgeblazen en voelt gespannen aan. Dat herken ik ook wel weer van de andere keren. Gewoon te veel gedaan vandaag.
    Zo even douchen en dan vroeg een ouder nog of ik wilde bellen. Daarna plof ik op de bank en doe ik niets meer. Ik heb nog een stapel werk.liggen, hopelijk heb ik daar morgen meer puf voor.

S2909, Nina Sanders, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Fanne Hoop dat het oudergesprek mee viel?

@Miekje86 Hie heeft E het gehad op schoolreis?

Fanne vindt dit leuk.
  9. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Dit wordt echt een laaaaange avond/nacht :o: Ben al weer 5 x bij V geweest. Hoest zichzelf wakker tot kokhalzen aan toe en blijft dan huilen en mama roepen. Even knuffelen, 'poesje mauw' zingen en dan valt hij weer even in slaap tot de volgende hoestbui :rolleyes: Wat een feest o_O

10. Habibati

Habibati Niet meer actief

I feel you. Hier is ze sinds maart 1week niet ziek geweest. Ondertussen al 3weken thuis van school en nog hoest ze haar longen uit haar lijf en komt 2-3 keer per week de koorts weer tot 40gr. Al bij de huisarts geweest, 2 verschillende pediaters en het enige dat ze zeggen. Licht verkouden niets aan te doen. Maar ondertussen is ze uitgeput door de slechte nachten waarbij ze minstens 2keer per nacht wakker wordt, wil ze amper nog iets eten en weet ik echt niet meer wat te doen.

11. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    Ach arme V. Helpt het als je hem op zijn buik legt? Bij A en J helpt dat soms. Heb je toevallig een hoestspray in huis?

12. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    Ja, ik zag er een beetje tegenop, omdat het voor mijn gevoel uit de lucht kwam vallen, maar het was gelukkig niets bijzonders.

13. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    Pfoe wat pittig. Arme A en jij! Beterschap. Ik zou me dan toch ook wel zorgen maken.

14. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hij slaapt sowieso op z'n buik, matras ligt standaard hoger aan het hoofdeind. Heb Vicks gesmeerd en heb wel hoestdrank in huis, maar nog niet gegeven. Inmiddels wel besloten dat hij morgen alleen de ochtend naar de opvang gaat, dan haal ik hem om 13u weer op. Een hele dag zie ik nu niet zo zitten...

Fanne vindt dit leuk.
  15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ahh wat super sneu!! Zielig he als ze er dan zo'n last van hebben, ze zitten zichzelf gewoon in de weg. Hoe gaat het nu met jou...?

16. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.729
    2.229
    113
    Wat zielig voor V dat hij daar zoveel last van heeft, en voor jou natuurlijk ook! Geef je hem iets van hoestdrank of paracetamol? Ik heb dat 1 x heel erg met mijn dochter gehad, die bleef ook hoesten tot ze over de nek ging, uiteindelijk naar dokter gegaan, kreeg een hoestdrank, geen idee wat t was, maar t hoesten stopte heel snel toen, ze was toen nog maar 4 of zo.

17. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.729
    2.229
    113
    Wat sneu, lastig hoor, veel beterschap!

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ah wat sneu. Zit er ook slijm vast? In dat geval zou je Luuf kunnen proberen als je dat hebt? Als mini O erg hoest dan heeft dat meestal wel te maken met een neusverkoudheid en vast slijm. Een neusspray en Luuf helpt dan vaak wel in de nacht en geeft wat verlichting.

19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh vicks heb je al gedaan. Hmm anders een zetpil? Vaak slapen ze dan wel wat vaster en wellicht wordt hij wat uitgeruster wakker? Ik ben vrij makkelijk in het geven van een zetpil.

20. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    @Magnolia29 je krijgt een hoop tips, lees ik. Wat ik verder standaard in huis heb, is de hoestspray van Dr Vogel. Je hebt voor vastzittende hoest en voor kriebelhoest. Werkt hier eigenlijk altijd. Neem het zelf ook als ik er last van hebt. Ik vind het wel ongelooflijk smerig, maar dat neem ik maar voor lief.

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina