@Kruimel14 Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Gezellig dat je mee komt kletsen. @jvsd92 Hoop dat jullie een gezellige dag hebben gehad! En twee keet feest is nooit weg natuurlijk Is dat dan op dezelfde locatie of ergens anders? @Fanne Heb je het nu na de goede echo al aan familie/vrienden vertelt of wil je daar nog mee wachten? Toch iedere keer weer bijzonder, een goede echo. Zeker met jullie geschiedenis. Zo fijn dat het nu goed zit! @RoseMurphy Wij gebruikten net als Nina ook de Avent speen speciaal voor pap. Geen idee meer welk nr het dan was, drie ofzo? , maar beviel wel goed!
Eerste ochtend afscheid nemen zit er op. Morgen de tweede klas. Was heel gezellig, verwend met chocola en een prachtige bos bloemen van de collega's. In de middag sluit ik nog aan bij de studiedag van m'n andere werk tot een uur of 17. N heeft margedag morgen, in de middag gaat ze nog ergens knutselen voor vaderdag. V knapt nog niet echt op, had vanavond ook verhoging. Ben er al weer 3x geweest om hem te kalmeren na een hoestbui, duik er zo zelf ook in. Maar eerst m'n haar nog even doen met de krulborstel, anders word ik morgenvroeg als pluizenbolletje wakker
Goedemorgen! Ondanks maar 5 uur slaap kon ik er bijzonder goed uitkomen vanochtend. Komt door het weer haha. Om 6u stond ik me op te maken, jongens uit bed getrommeld en opgefrist, man had babydienst . Daarna vaatwasser uitgeruimd, plumeau over de oppervlakken gehaald, kamertje baby M gesopt (super klein dus zo klaar), ramen daar ook weer fris, O afgezet op school en nu ben ik eventjes een half uurtje in de sportschool. Fijne dag allemaal!
Oh en ik heb echt al een dikke weer enorm last van hooikoorts. Wie nog meer zo'n last? @Magnolia29 V al wat minder aan het hoesten? Hier is M ook nog steeds zo enorm snotterig. Snap echt niet waar dat vandaan blijft komen. Mini O begint ook weer opnieuw en werd gisteren wakker met een beetje ontstoken en dichte ogen. Heb direct de ooggel erbij gepakt. Dit riedeltje heb ik net op en af 3x met M gehad. Gaan we niet nog een keer doen!
Jaaaaa ik ook hahaha. Maar hij is weer erg goed, plus, er gaat hoe dan ook een vervolg komen. Veel plezier met kijken!
Ik ben vandaag aan het oppassen op de baby van een vriendin. Heerlijk alleen bij haar thuis. Q is met man mee vandaag. Wat een rust haha. Echt een blij ei is het meisje. Ze ligt inmiddels al lekker een half uur te slapen. Ik met de benen omhoog op de bank in alle stilte lekker tv kijken, even inhalen wat ik niet heb kunnen kijken de laatste weken.
Thanks! Nee, dit is het laatste seizoen?! Er komt wel een film. Zo cru dat Polly er nog in had gezeten als ze in 2020 hadden gefilmd..
Nu niet, maar 2 weken geleden enorm. Maar hier in de buurt hebben ze pas de weilanden gemaaid en ze waren gisteren hooi aan het schudden. Normaal had ik daar geen oog voor, maar sinds mijn twee jongens daar interesse voor hebben, leer ik een hoop bij.
Oh lord. Killing. Hier hebben ze ook gras in de bermen etc gedaan. Mijn keel jeukt, dichte neus etc etc..
Ik heb onze grijze en groene container aangemeld voor maandelijkse container reiniging . In principe voor 2 keer ofzo, maar grote kans als het bevalt dat ik dat gewoon in de zomermaanden houd. Ik vind dat toch wel een prettig idee. Is 12€ per maand (en dan worden je restafval en gft container 1x geleegd). Je kan ook kiezen voor 2x per maand maar dat lijkt me wel een beetje overdreven
Ik denk dat er nieuwe serie komt oid. Maar met dit einde moet er hoe dan ook wel een vervolg komen. Ben benieuwd hoe jij erover denkt als je alle afleveringen gezien hebt.
Zo ik zit eventjes. Vanmorgen was het even haasten vliegen, man moest naar kantoor vlakbij Utrecht en moest daarom om half 8 weg. Moest even de schoolspits alleen doen. Daarna even wat rommeltjes opgeruimd en boodschappen gedaan met L. Net alles opgeruimd. Net ons avond eten in de slowcooker gegooid en duimen dat het lekker is vanavond. Zo om half 1 E uit school halen en dan direct door naar de fysio. Daarna denk ik niks meer doen. L is sinds gisteren flink aan het snotteren en hoesten. Hopelijk snel weer over.
Hoi, hoe is het met iedereen? Hier een prima dag gehad. Gewerkt, nog wat van de zon genoten en ben net terug van het sporten. Gisteren belde de kinderarts nog met de bloeduitslagen van A. Hij heeft ijzertekort. Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. Hij ziet soms zo bleek en met die paarsblauwe kringen onder zijn ogen. Maar dit is daar dus de oorzaak van. Ze wilde geen ijzer voorschrijven, omdat dat weer voor obstipatie zorgt en dat is voor kleuters best heftig. Dus ze raadde roosvicee ferro aan. Man heeft het gekocht vandaag, maar A vindt het dus vreselijk smerig. Echt krijsen, in paniek en kokhalzen. Maar hij moest het wel proberen van me, want hij is soms zo koppig wat drinken betreft. Hij wil eigenlijk alleen water, appelsap en havermelk, al het andere vindt hij gewoon vies. Hij heeft het voor vandaag binnen. Morgen probeer ik het maar door zijn yoghurt. Of heeft iemand anders nog tips?
Wat vervelend dar hij ijzertekort heeft. Hopelijk gaat alles snel helpen bij hem, als hij mee werkt . Na mijn bevallingen heb ik floradix moeten drinken. Ik op het randje van te kort. Mijn kraamverzorgster adviseerde om dat niet met zuivelproducten in te nemen, schijnt slechter opgenomen te worden. Ik weet niet of dat ook zo is voor de roosvicee. Hier deed ze het door mijn fruithap of gemixt met appelsientje. Misschien lukt het bij jullie door de appelsap of evt door iets van appelmoes doen.
Hier een lekker dagje gehad. De ochtend was even aanpoten, maar stiekem was het wel even lekker dat man naar kantoor was. Vanmiddag was hij alweer thuis, maar goed ook want L had mij buitengesloten. Hij had vrolijk de knip op de deur gedaan terwijl ik buiten was. Beide namen het er van en zette lekker de boel binnen opstelten .
Och wat sneu, een ijzertekort! Komt dat vaker voor op zo'n jonge leeftijd? Kun je het eventueel als 'medicijn' geven? Dus niet aangelengd met water, maar gewoon een lepeltje vol? Dan hoeft hij het maar 1x snel door te slikken en is hij er van af.
Joe! Drukke dag, leuk afscheid gehad van de groep en daarna nog prima studiemiddag Iedereen slaapt, ik lig er ook net in. Morgen weer werken, kinderen naar opvang/school dus helemaal goed!