♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.175
    4.324
    113
    Ik hoor graag wat ze vinden van het niet afmaken van de woorden. Jongste praat bij logopedie helemaal niet. Wijst wel alles aan en doet goed mee met de opdrachten. Maar zal komende week eens vragen of dat heel erg is. Wel gaat hij ineens met sprongen vooruit. Er komen veel nieuwe woorden bij en woorden die hij eerst zelf had verzonnen krijgen nu de juiste benaming maar nog niet helemaal de juiste uitspraak. Ik maak me nu dus wel minder zorgen. Hij is duidelijk gewoon wat later.

Mya vindt dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dat horen we dus volgende week omdat ze dan uitgebreidere tests gaan doen. Maar op zich z’n woordenschat en zinlengte zijn goed. Het is puur het niet afmaken idd van woorden en klanken en het omdraaien van letters! Ik zal dan een update geven daarna.

Mya vindt dit leuk.
  3. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Magnolia29 fijn dat je man weer thuis is (tenminste dat hoop ik nu van wel ondertussen) gefeliciteerd met je ouders, geniet lekker van de bbq met elkaar.

@Nina Sanders wel fijn dat ze herkennen met het praten wat jullie ook opvalt. Hopelijk gaat logopedie snel helpen zodat hij wat minder frustratie heeft. Wat een lekkere kop haar heeft M.

@jvsd92 mij lukt dat bakken helaas niet meer sinds er kinderen zijn. Geen rust in mijn kont. Kan wel heerlijk schaduw bakken dan.

@Sansaatje fijn dat je nieuwe baan bevalt en helemaal fijn dat de drukste dagen over. En lekker zo dichtbij werken.

Magnolia29, Nina Sanders, Mya en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Vandaag een lekker dagje in de airco gewerkt. Kreeg om half 6 een klap in mijn gezicht ;). Vandaag was het lekker rustig op het werk, mensen sjouwen liever niet met hun dier met deze hitte als het niet hoeft.

E had studiedag vandaag en heeft lekker de hele dag op de bso gespeeld. Kreeg opdracht om zwemkleding mee te nemen. Ze zijn de hele dag met water in de weer geweest. Ondanks het goed smeren is ze toch een heel klein beetje verbrand. L heeft uiteraard vanmorgen lekker met water buiten gespeeld op de opvang en vanmiddag zijn ze vanwege de warmte lekker binnen gebleven in de airco.

Vanavond doen wij lekker niks meer. L ligt al op bed en E gaat zo ook. Voor morgen staat het zwembad klaar. Morgen nog even boodschapjes halen en daarna lekke het zwembad in. Zondag op bezoek bij de schoonfamilie zo geen zin in maar soms kom je er niet onderuit

Magnolia29, Nina Sanders, Mya en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier zit ik nog heerlijk even buiten! :D zo naar bed en morgen op tijd eruit. Wil weer heerlijk even vroeg door het huis gaan voor de hitte. Ik denk dat de dag een beetje hetzelfde verloopt als morgen. Overdag weer het badje!

jvsd92, Mya en Fanne vinden dit leuk.
  6. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Goedemorgen! Hier waren we er al vroeg uit. Q hoest sinds gisteren behoorlijk. Gisteravond al een erge hoestbui gehad dat hij moest overgeven, net zijn bed verschoont gisteren. :rolleyes: Dus kon gisteravond weer aan de slag. En vanochtend om half 7 had hij weer een echte hoestbui. Hij is alleen megaaaaaaa eigenwijs want vertikt het om dan even iets van water oid te drinken. Dus droge keel, hoogstwaarschijnlijk een zere keel, overstuur, snot, tja dan blijf je wel bezig met hoesten. o_O

Nina Sanders, Mya en riean vinden dit leuk.
  7. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.109
    4.377
    113
    Ach arme Q. Vannacht is het verder wel goed gegaan, begrijp ik? Beterschap!

8. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.109
    4.377
    113
    Goedemorgen!

Gisteravond werd A om 9 uur wakker en hij kon niet meteen meer verder slapen. Hij had echt allerlei smoesjes. Dus meegenomen naar beneden, geknuffeld en wat te drinken gegeven en gelukkig daarna verder geslapen. J had dorst voordat hij ging slapen en die dronk twee bekers water voor het slapengaan achter elkaar leeg, dus vanmorgen om half 8: Ooohh ik heb in mijn bed geplast!
    Dus de wasmachine staat al aan en we gaan zo aankleden en ontbijten.
    Vanmorgen wil ik even naar de stad. Ik.heb een hoop dingen nodig, zoals nagellak, voetcrème, oogcrème enz.
    Vanmiddag willen we de jongens ee uurtje op bed leggen, van half 1 tot half 2 ofzo en daarna gaan we naar het strand. Vrienden komen ook en dan willen we oplopen het strand eten vanavond. We hebben er allemaal veel zin in!

Magnolia29, Sansaatje, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ja toen hij eenmaal goed sliep heb ik hem niet meer gehoord! Maar bij een hoestbui gaat hij huilen dus dan wordt het hoesten erger natuurlijk. En dan echt gewoon met geen mogelijkheid een slokje water willen drinken, of iets anders. Ja dan wordt het een vicieuze cirkel. :rolleyes: Zag ook nog dat de hoestdrank op is, dus ik ga zo maar vroeg richting de Kruidvat. :o:

Magnolia29, Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  10. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Klinkt als een top dag!! Veel plezier vandaag!

Fanne vindt dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ahhh sneu! En hoestdrank wil hij niet? geef hem even geen melk, dat stimuleert de slijmproductie en dus hoest!

12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zullen we ruilen van dag? Klinkt top ! ;)

Fanne vindt dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Goedemorgen trouwens

Hier stond ik 5.30 op met het idee weer alles open te zetten. Nou, de temp binnen is gewoon 24 graden, dus lekker fris doorwaaien was er niet bij. Even koffie gedronken en de bijkeuken gauw gedweild en een sopje beneden over de oppervlakken gehaald. Rond 7.30 is man met O en O naar de winkel gegaan om wat lekkere ontbijt dingen te halen. Intussen heb ik M klaar gemaakt en een flesje gegeven.

Heerlijk buiten gegeten en nu ga ik de boel beneden opruimen en een half uurtje wat kracht doen maar ik gok dat ik de gewichten heel laag zet: heb absoluut geen zin en ga me niet uit de naad werken met dit weer. Intussen gaat man het badje vullen voor de jongens.

Als ik dan terug kom ligt hoop ik dat M lekker te slapen en vermaken de oudsten zich buiten zodat ik even wat aan kan rommelen. Ik moet nog wel terug naar de winkel: appie is geweest maar ben gewoon vergeten dingen te bestellen: pindakaas, pap voor M, koffie, boter.. o_O lekker handig…

Verder maar rustig aan doen vandaag. Gelukkig ben ik al door het huis gegaan vanochtend.

En ik werd vanochtend wakker met ‘Mint Sofia’ :D Ik vind dat zo’n leuke combi. Vlot en toch wat stoerder (Mint) en toch ook met een vleugje klassiek en meisjesachtig (Sofia). Filippa blijft ook als 2e naam door ons hoofd spoken. Maxime en Elina ook nog steeds leuk maar die andere 2 staan wel hoger op de lijst. Wat vinden jullie? Leuk bij de jongens?

riean, Magnolia29, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.109
    4.377
    113
    Ik vind Mint Sofia ook de mooiste combinatie!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  15. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Goedemorgen, hier ook vroeg uit bed. Half 7 was ik beneden om alles open te gooien. Om 7uur kwam de rest beneden en hebben we nog even genoten van de koelte buiten. Mijn ouders hebben E en L opgehaald en zijn naar de rommelmarkt hier bij ons in het dorp gegaan. Man en ik zijn nog even naar de winkels geweest. Aircoolers halen bij de action. Iedere kamer heeft er nu 1. Man is nu even naar de intratuin, kattengrit en briketten halen. En zo moet ik nog even naar de supermarkt, paar laatste boodschapjes halen. Maar dat doe ik vanmiddag in de hoop dat het dan lekker rustig (en koel) is in de supermarkt.

Badje staat hier ook gevuld dus straks kunnen ze zo het bad in. Alleen is de bovenste ring al lek :(. Binnenkort maar eens kijken of we dat kunnen plakken.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @jvsd92 Ahh super sneu voor Q! Hoop dat het snel wat beter gaat. Hier is het na een week wel iets beter, alleen 's nachts af en toe een aanval. Maar zonder spugen gelukkig :rolleyes:

@Nina Sanders Vind Mint sowieso het leukst en meest speciaal naast de jongens. Sofia klinkt er mooi bij als 2e naam! :D

@Fanne Veel plezier! Klinkt als een heerlijke dag :thumup:

jvsd92, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Bbq was heel gezellig gisteren, ze lagen er pas rond 21u in. Maar wel uitgeslapen tot 8u dus prima ;)

Vanochtend al even gewinkeld met N, ze heeft nieuwe schoenen gekregen en heb nog wat spelletjes voor de vakantie gekocht. Ze hadden bij de Zeeman magnetische auto Bingo en boter/kaas/eieren. Ben af en toe al dingen voor de vakantie aan 't kopen en met onze 22u autorit voor de boeg zijn dit soort dingen ideaal natuurlijk ;)

Zit nu bij voltige, even rust :thumup: Man is met V in de tuin bezig. Rommelen in de schuur, nu het badje opzetten en vullen. Man gaat vanavond met vrienden weg, dus nog even bedenken wat ik met de kinderen ga eten.

jvsd92 en Mya vinden dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Pizza!

of: frisse wraps met gerookte kip, sla, rauwkost, mais en avocado?

Magnolia29 vindt dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier op zich prima dagje. Ga zo wel mini O naar bed gooien. Het is te veel voor hem toch nu. Hij is happy maar wel een kort lontje: dan is hij niet te genieten. Dus lekker de rolluiken omlaag en meneer even in bed. Al is het maar een uur (hem kennende slaapt ie sowieso dik 2 uur). Ik had de jongens nog een waterijsje beloofd dus die hebben ze nu. Zelf zit ik heel even op de bank (ook een ijsje maar lekker een magnum almond hehehehe) en daarna haal ik baby M uit bed; die hoor ik wakker worden. En dan wilde ik ook nog even naar de douche kraan kijken. Zit toch kalk. Maar pff, de jongens vragen om en om veel aandacht dus maar even kijken wanneer ik er precies aan toe kom. Net wel in de supermarkt geweest. Daar is het ZO LEKKER KOEL.

Fanne, Mya, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

@Magnolia29 ik maak vanavond een spread van erwtjes (diepvries) en feta. Dit smeer ik op pita broodjes en beleg ik met plakjes biefstuk. Zo heerlijk!

Man en dochter zijn samen op pad en gaan ergens eten en voor zoontje heb ik pannenkoeken.

Fanne, Mya, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina