♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja das wel een oplossing ja. Mannen die gedronken hebben gaan ook opeens snurken! Doet die van jou dat ook? Mijn man snurkt niet maar wel als hij bier drinkt :roflmao:

Mya vindt dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    + 1

Miekje86 vindt dit leuk.
  3. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Gelukkig zijn deze avonden op 1 hand te tellen sinds de kinderen er zijn. Maar, alsnog even klagen mag vind ik. :roflmao:

Nina Sanders, Mya en Fanne vinden dit leuk.
  4. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ja gigantisch. :o:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  5. Sansaatje

Dat excuus is vast binnenkort weer geldig! Heerlijk, ik mis Corona wat dat aangaat. :roflmao:

Miekje86 en Mya vinden dit leuk.
  6. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Zeker!!

Sansaatje vindt dit leuk.
  7. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Haha, hier een soortgelijk verhaal. Maar ik had mijn vriend al bij voorbaat gevraagd om op de bank te slapen. Als hij heeft gedronken, snurkt hij altijd enorm. En ik heb hem zojuist naar het speelparadijs hier in het dorp gestuurd met de meiden, zodat ik even het huis goed schoon kan maken. Als ze terug zijn gaan we door naar mijn ouders. Vond ik wel een goede deal :)

8. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.109
    4.377
    113
    Pfoe, nou dan snap ik het helemaal! Respect dat je er dan nog helemaal heen gaat. Hopelijk is ze in een goede bui en dan heb je het daarna weer voor een hele lange tijd gehad.

Miekje86 en Mya vinden dit leuk.
  9. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @jvsd92 Gefeliciteerd met je man! 31 joh, wat een broekkie :p

@Nina Sanders Vreselijk zo'n start van de dag. Maar heel herkenbaar, hier wilden ze vanochtend allebei tegelijk op mijn schoot zitten en niet samen, nee, apart natuurlijk :rolleyes: Gillen, schreeuwen, elkaar knijpen en haren trekken. Dus ik ben snel van de bank af gegaan en boven de was gaan doen :o:

@Miekje86 Veel succes en sterkte vandaag ;) Ben benieuwd waar ze vandaag over klaagt. Roep je ook wel eens wat terug uit pure frustratie? Dat zou ik zo doen, ik kan heel slecht m'n mond houden bij dat soort situaties :|

@Fanne Hebben jullie al een idee welke kant je op wilt qua namen, of wachten jullie tot het geslacht bekend is? Willen jullie dat überhaupt weten?

@Katin87 28 weken alweer, nee joh :eek: Voor m'n gevoel had je nog maar net een positieve test!! Hoe ver zijn jullie met de babykamer? Foto's spammen mag altijd :D En vreselijk balen vwb het dieet... Het is voor een goed doel, maar juist met die hormonen zou je toch gewoon alles willen kunnen eten :rolleyes:

@Sansaatje Goh, zijn die van ons samen weg geweest :roflmao: Hij was ook laat thuis, maar om 8u wel weer gewoon present en ready voor de dag. Daar hou ik van ;)

Mya, Miekje86, Nina Sanders en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Geloof dat ik alles heb bijgehouden nu :roflmao:

Wat hebben jullie partners voor vaderdag gekregen trouwens?
    Hier echt schandalig veel :eek:
    V had op de opvang een houten bordje om sleutels op te hangen en een papier met 'papa, jij bent een spetter' gemaakt.
    N een ketting met een hartje, een draaischijf voor parkeren met haar foto er op en een houten bbq kist voor accessoires. Dus wij moeten vanavond verplicht bbqen ;) Eten wel binnen hoor, is me veel te fris buiten.
    Ik heb man dus die vader/zoon zwembroeken gegeven en een armband met de namen van de kinderen (ook stiefdochter van 17 er bij).

Hij kijkt nu de MotoGP en ik zit aan de keukentafel te kleien met de kinderen. Ik heb vanochtend de bedden verschoond en had ook nog tijd voor m'n nagels. Goed geregeld dus :thumup:

Mya, Miekje86, Sansaatje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Sansaatje

Hahaha, dat zou echt heel toevallig zijn. Denk dat ze het best met elkaar kunnen vinden. Beide iets met motoren. :roflmao:

Magnolia29 vindt dit leuk.
  12. Sansaatje

Dan hoop ik dat hij geen erge kater heeft, denk dat je dan horendol wordt in zo’n krijspaleis. :confused::confused:

Mya en Katin87 vinden dit leuk.
  13. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Net goed haha. :cool::rolleyes:

Mya, Nina Sanders en Katin87 vinden dit leuk.
  14. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.109
    4.377
    113
    @Magnolia29 man kreeg van A en J hun eigen knutselwerkje en ik heb man een picknickrugzak gegeven.

En ja, we willen weten wat het is, alleen krijg ik tot die tijd man echt niet aan het bedenken van namen. Maar waarschijnlijk doet hij uiteindelijk gewoon mijn zin, tenzij hij het echt niets vindt.
    Zelf heb ik ongeveer wel een idee: bij een jongen wil ik Levi en voor een meisje Eva/Evah of Julia. Van Eva(h) weet ik dat man het niets vindt. Julia vroeg ik pas aan hem en dat vond hij wel prima, geloof ik.
    A hadden we ook pas met 28 weken en J met 30 weken en toen hadden we met 32 weken de 3D echo en toen vroegen we ons af of we J wel bij hem vonden passen. Toen zijn we weer opnieuw begonnen en toen kwamen we weer bij J uit. Beide keren stond Hugo op nr 2. Nu zou ik deze naam niet meer kiezen. Ik kan het niet meer loskoppelen van dat hoofd van Hugo de Jonge.

Mya, Miekje86, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Sansaatje

#3795 Sansaatje, 19 jun 2022
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2022
    Zo trots! Begonnen met zindelijkheid met zoontje en twee dagen op rij succes op het potje. Twee kleine en een grote boodschap. Al drie stickers mogen plakken. Hij was zelf ook erg onder de indruk van de drol. :roflmao:

RoseMurphy, Mya, Nina Sanders en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Vandaag overleeft. Het viel gelukkig mee. Iedereen was vrolijk en er werd zowaar een lolletje getrapt. Schoonmoeder vloog natuurlijk meteen mijn man aan met een vraag over de WiFi en de tablet. Kregen ze er niet op. Kreeg meteen alles in zijn handen gedrukt. Kreeg niet eens koffie aangeboden, nu is man al zelf zo die vrij wel direct zegt ja lekker koffie.....zwart als ze dit soort acties doet bij hem. Op een gegeven moment waren de broers gewoon in gesprek met elkaar, ik volgde het niet helemaal was even bezig met L. Zegt schoonmoeder volg je het wel of moet ik het vertalen (ze wonen in de buurt van Zwolle). Ze praten gewoon abn met hier en daar een accent. Ik zit al ruim 14 jaar in de familie dus ik kan het aardig volgen dusja op deze manier volg ik het helemaal alleen nu even niet vanwege L.

Net eten gehaald bij de Mac, E wilde heel graag daar eten maar ze waren dicht (geen idee waarom) maar de mcdrive was gelukkig open. L ligt nu al lekker op bed, ben benieuwd of hij gaat slapen. Hij heeft 2x een uur in de auto geslapen:(. E is wel helemaal gesloopt, die gaat zo lekker naar bed. Daarna plof ik op de bank en doe ik niks meer.

Mya, Nina Sanders, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Zeker doe ik dat wel eens. Ik denk vaak alleen eerst wel even na wil ik hier energie in stoppen want ze kan dan best doorzagen. Maar toen ze zei dat ze teleurgesteld in mij was omdat ik der een kleindochter gaf, heb ik terug geroepen ik ben blij dat voor zover ze kunnen zien wij een gezond kindje krijgen (paar weken daarvoor te horen gekregen dat een kennis een kindje kreeg met een hazenlip). Mijn man flipte trouwens helemaal om haar opmerking ik had 2 dagen later een tenhoge bloeddruk bij de verloskundige, ik vermoed door die ruzie. Maar niet tegen man gezegt. Als het aan hem lag hadden we toen alle contacten verbroken. Als ze zegt dat ik te dik ben, doet dat pijn van binnen vooral omdat ik al worstel met mijn gewicht. Het hangt dan echt van mijn bui af of ik daar op in ga.

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  18. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.109
    4.377
    113
    @Miekje86 gelukkig viel het mee. En je bent er nu hopelijk weer voor een hele tijd vanaf. Wel bizar zeg die opmerkingen over het geslacht en je gewicht. Zien ze er zelf dan zo tiptop uit? Als mijn schoonouders dat zouden doen,zou ik de eerste keer met m'n mond vol tanden staan en de volgende keer zou ik iets terug zeggen over hun uiterlijk.

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  19. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Over 3 weken hebben we met de hele familie een uitje naar de dierentuin. Daarna denk ik voorlopig even rust. Nee zelf ziet ze er niet tiptop uit (vind ik) nu heeft ze ook geen geld daar voor, ze staat onder bewind. Binnenkort is ze daar vanaf (al vinden wij het geen goed plan dat ze alles zelf gaat regelen maar dat is in een ander verhaal). Vandaag had ze wel een leuk blousje aan, alleen scheen hij door. Ik weet nu dat ze van panterprint houd :eek:. Zelf heeft ze ook overgewicht, niet zo erg als ik heb maar wel genoeg om daardoor een te hoge bloeddruk te krijgen ow en vaak heeft ze maatje te kleine kleding aan .

Maar genoeg over de schoonfamilie. Beide kids hebben het wel top gedaan vandaag.

Sansaatje, Mya, Fanne en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhhhh ben nu aangekomen bij het einde van Peaky Blinders (wooooowwww die duurt lang). Ik twijfel of ik er al een stukje van ga kijken.
    Ben zo benieuwd. Wat is het toch een masterpiece van een serie @jvsd92

Deel Deze Pagina