Jaaaaaaa je bent er helaas zo doorheen. Die laatste aflevering is me er ook weer eentje hoor. Je kan daar geen stukje van kijken.
Zo ik lig! Leuke race was het vanavond. Nog 2,5 week en dan gaan wij naar Oostenrijk. Zal ik een bord maken met ‘1000+ dagenclub’, zien jullie mij zitten in het publiek.
Ja maar ik moet wel haha. Morgen gaat de wekker weer vroeg. Ikzelf ben lekker een dag vrij maar moet de jongens wel klaarmaken en O wegbrengen..
Jaaaaa!!! Zie mezelf al zitten op de bank. DAT IS JVSD92 VAN HET FORUM, WEET JE WEL, DIE KEN IK!!!! JOEHOE IK ZIE JE HOOR!!! *Al zwaaiend en gillend naar de tv*
Hadden wij vannacht, werd er om 3u wakker van. Met hele harde regen Ik ben er zelf niet bang voor, wel altijd bang dat de kinderen er wakker van worden
Ik kan niet slapen, dus ben lekker aan het shoppen Nieuwe ladyshave, cadeautjes voor nichtjes die binnenkort jarig zijn en ondertussen aan t neuzen voor een nieuwe stijl in V zijn kamer. Vrijdag komt het grote bed, als hij daar aan gewend is gaan we de muren doen. Hij heeft nu een jungle kamer, maar het wordt straks iets met voertuigen en heel zacht blauw als kleur. Heb een hele leuke ronde sticker gezien als eye catcher, als man akkoord is bestel ik die alvast Hoef deze week alleen donderdag maar te werken, heb geruild met collega. De kinderen gaan wel naar school/opvang en man en ik gaan de zolder opruimen. Willen daar ook een werkplek maken voor de dagen dat man thuis werkt en voor als m'n studie begint in september. Maar daarvoor moet er eerst vanalles weg. Morgen begint ook de avond4daagse voor N, dus we eten al rond 16.45u want om 17.30u moeten we ons melden. Ben zo benieuwd hoe ze het vindt en hoe het gaat! Ben blij dat man er is, die blijft thuis met V. Sorry voor de lap tekst, nu ga ik echt slapen. Over 6,5 u gaat de wekker
Morning! Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Hier liep alles een beetje anders, zoals altijd N heeft de hele nacht overgegeven, zo sneu! Ze is thuis en ligt bij ons op bed. V is wel naar de opvang, man heeft een online meeting. Heb beneden al gestofzuigd en gedweild, de 3e was staat aan en ben lekker bezig op zolder. De overloop staat vól met dozen en tassen, alles kan naar de hergebruik. Heb niet eens zin om te kijken wat ik nog kan verkopen, hup weg ermee!
Hier vanochtend de jongens met man weggebracht (zijn beiden een dagje vrij). Daarna even door naar de sportschool. Nu net wat gegeten en ik spring onder de douche. Voor de rest gewoon relaxen, geen plannen!
Beterschap voor N, hopelijk is ze snel weer beter. Vanmiddag moet ik werken. Net even met L naar de winkels geweest. Op het moment is L lekker aan het rommelen in huis, lees overal ligt duplo . Straks samen met L lunchen en dan hem weg brengen naar de opvang.
Vanochtend had ik een afspraak bij de gynaecoloog. Zij heeft een groeiecho gemaakt van de kleine man. In principe was alles in orde, maar de buik blijft achter in groei. 13 juli heb ik daarom weer een echo.
Het buikje lijkt nu 2 weken achter te lopen. Hoeft niets ernstigs te zijn, maar wel goed om in de gaten te houden. Wel raar, ik dacht bij de groeiecho te gaan horen dat het kindje te groot zou zijn ivm de zwangerschapsdiabetes, maar nu is het buikje juist te klein. Benen zaten wel op p90 en hoofdje ook groter dan gemiddeld.
@Magnolia29 hoe is het met N @Katin87 maak je je er zorgen om? Ze houden het in ieder geval goed in de gaten. In ieder geval is het dan geen grote baby, ondanks de diabetes. Hier een drukke werkweek. Iedere dag na werktijd nog allerlei werkgerelateerde afspraken en eigenlijk heb ik juist daar niet de energie voor. Ik ben moe, regelmatig misselijk en de tweede helft van de middag is mijn buik enorm gespannen. Zal blij zijn als het eerste trimester voorbij is. Vanavond haalde ik A uit bad en ik zette hem op de wc om af te drogen. Pakt hij mijn buik vast en zegt hij: Mama heeft een baby in de buik. Naar de baby kijken? Hij doet mijn jurk omhoog en begint aan mijn buik te voelen. Jaaaaa! Mama heeft een baby in de buik net als tante ... Daar zit'ie. Ze weten nog van niets en we praten er ook niet over als ze erbij zijn. Maar volgens mij heeft A allang zijn conclusie getrokken. Zou dat passen bij hoog sensitieve kinderen (waar hij sowieso veel symptomen van heeft?).
Helloooo! Hier een relaxte dag en expres wat meer offline geweest. Man was ook vrij dus we hebben gewoon wat aan gerommeld. Samen O van school gehaald en naar de bieb gegaan en een ijsje gehaald. Verder geen nieuws. Man is de jongsten om 17 30 gaan ophalen, toen heb ik zelf O even gedoucht. Iedereen lag er om 18 45 in, heerlijk. Morgen ben ik alleen en werk ik thuis. Tussendoor wel even mijn nieuwe bril ophalen(!) en in de ochtend een check bij de vk. Verder heb ik woe en do ook vrij genomen. Ik kan wel even een paar dagen vrij gebruiken. Ik ben gelukkig bij met het huishouden, al verzin ik vast nog wel wat om tussendoor te doen. Telkens wanneer ik de koelkast wil doen dan is het behoorlijk aan de temperatuur hier. Dat vind ik zonde van de energie, doe ik dan liever als het wat koeler is. Ik vind wel ergens een gaatje een keer.