♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.804
    7.399
    113
    @Katin87, hopelijk valt het de volgende keer mee

Meiden, klopt het dat het bijna 10 uur us? Mijn gup ligt al 2 uur in bed, heeft al 2 boekjes verscheurd en ligt nu luidkeels te zingen. Net riep ze:' maham! Ik hoor een tuutaa (sirene), hoor jij hem ook?
    Uh...ja, maar het is bijna 10 uur, ik dacht dat een kind van 2 dan hoort te slapen :oops:
    Gelukkig huilt ze verder niet, maar dat wordt morgen vast drama met opstaan. En haar zus is jarig en die wil echt om 7 uur haar cadeautjes :roflmao:

Verder gaat het goed hier, drukke dag op mijn werk maar wel leuk. Man en ik waren allebei pas tegen 6 uur thuis.
    Morgen grotendeels vrij, alleen een overleg van 1,5 uur van mijn werk. Oudste is gelukkig vrij,kan hij mooi L even entertainen dan.
    En verder beneden poetsen, boven heb ik vanavond al gedaan. Verder geen plannen.

Mya, Habibati, Katin87 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Haha succes @riean hier krijg ik de jongens moeilijk uit bed als ze er te laat in liggen. Ben daar heel nuchter in hoor. Ik sta op, zet koffie en zwaai die deur open: "kukele-kuuuuu opstaan jongens (x2)". En dan krijg ik 2 chagrijnige snoetjes die geen washand op hun snufferd willen want dat is zo fris.
    Man-up, opfrissen, plassen, verschonen en vooral meewerken. :p
    De jongste is dan altijd al wakker en ligt de kletsen in bed of te zwiepen met zn benen in de slaapzak. Dan hoor je vanaf 5.30 ofzo toink, toink, toink (ritmisch). :p

riean en Mya vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier trouwens gisteren begonnen aan de Verhulstjes. Zocht even iets makkelijks weg te kijken, echt zo'n even gauw tussendoor ding wat je 23x kan pauzeren in 1 aflevering. Best grappig trouwens. Zit dan net in seizoen 1 maar de droge Gert icm de giebelende Viktor is wel grappig. Knappe zoon trouwens :o:

4. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Omg ja. Ik ben fan. Ik vind hun echt zo grappig. Gert lijkt trouwens echt exact op mijn vader. Zo erg dat als ik het kijk Q ‘opa!’ roept haha.

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh echt! Haha coooool!

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier inmiddels ook in bed. Had vanavond nog een klein wasje aangezet en die heb ik zojuist nog snel opgehangen.

Morgen weer om 6 opstaan! Wil sowieso ergens tussendoor even de wijnklimaatkast uitnemen. Naast de toiletten, was en vaat gewoon relaxen.

welterusten!

Mya vindt dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Gaaaaaaap.... o_O

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik ben moe.

9. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Goedemorgen ;)

N is gelukkig weer opgeknapt. Tot aan de middag kwam alles er nog uit, daarna 2 waterijsje en een broodje gehad en dat ging goed. Ze wilde zo graag lopen, dus dat hebben we wel gedaan. Dat is haar op karakter gelukt, want ze had natuurlijk 0 energie :o: Trots dat ze was! Goed geslapen en vanochtend weer gezellig, dus ze is naar school. Vanavond weer 5km, dus ben benieuwd hoe het gaat.

V is naar de opvang, m'n zusje komt me zo ophalen en dan gaan we naar de Primark. Al heel lang niet geweest, dus wel zin in. Vanmiddag nog een paar overleggen online en moet de kinderen rond 16.15u ophalen ivm de avond4daagse. Op tijd eten en 17.15u weer in de auto naar de startplaats. Druk genoeg dus ;) Fijne dag allemaal!

Mya, Fanne, Sansaatje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.109
    4.376
    113
    Wat een rust hier vandaag! Hoe is het met iedereen?

Hier net mijn laptop dichtgeklapt. Ik ben nu weer een beetje bijgewerkt. Nog niet klaar, maar ik heb wel de afgelopen 2 dagen een flinke inhaalslag gemaakt.
    Verder ben ik moe, blij vlagen misselijk, maar vooral heel de tijd zo'n wee gevoel in mijn maag. Van sporten komt op dit moment niet veel, helaas.
    Met A en J is het goed gegaan vandaag. A was ook heel vrolijk en lekker met mij aan het knuffelen, J lekker eigenwijs en vol praatjes. J heeft ook zo'n heerlijke bos heel donkerbruin haar. Ik deed er tijdens het avondeten een staartje in en zei tegen man: Stel je voor dat we nog zo'n meisje zouden krijgen...
    Ik hoop eigenlijk toch wel een heel klein beetje op een meisje. Is dat erg? Als het een jongetje is, ben ik trouwens ook heel blij hoor!

Sansaatje, Mya, Nina Sanders en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.804
    7.399
    113
    Neehoor, ik vind het niet erg, kan het me best voorstellen. Zelf heb ik ooit eens gezegd: als ik ooit kinderen wil, dan graag alleen maar jongens. Ik zag 3 of 4 knappe volwassen kerels voor me, die hun moeder op handen dragen :D. Maar eerlijk is eerlijk, een meisje vind ik echt zo leuk, om er ook bij te hebben. Nu heb ik wel een echt meisje meisje, dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
    Zelf had ik bij de eerste 2 geen voorkeur, bij de derde en vierde wel een beetje (beide wensen kwamen uit ;)) dus ik herken het wel hoor :thumup:

Hier een prima dag. Pannenkoeken gebakken en naar school gebracht, overleg gehad, gesopt, zoon naar muziekles dus ik moest om half 7 nog koken, toen kwam man ook net thuis. Jongste 2 lagen er om 19.45 in, L heeft heel wat geroepen, maar om 21.00 was het echt stil, toch weer een stuk vroeger dan gister :thumup:
    Dus ik hang nog ff op de bank. Morgen thuis werken, scheelt reistijd, en er zit toch niemand op mijn kantoor op woensdag, dus dan is thuis werken net zo handig.
    Slaap lekker alvast!

Sansaatje, Mya, Fanne en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    O M G.
    Ben nu bij de laatste 20 min van Peaky Blinders. What just happened? o_O Iets wat ik totaal niet had verwacht…

jvsd92 en Fanne vinden dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik deel @riean haar mening. Ik hoop dat de jongens mij straks op hun handen gaan dragen en dat onze dochter met haar moeder naar de champagnebar gaat ;)

Sansaatje, Mya, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oké. @jvsd92 wanneer komt de film? :eek:

15. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hahahaha. Hoelang duurt die film? :roflmao:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Fanne Nee natuurlijk is dat niet raar! Ik snap de hele taboe ook niet rondom dat onderwerp. Je mag toch gewoon ergens op hopen, zonder dat dat afbreuk doet op de andere uitkomst? En ik vind dus ook dat je dat gewoon hardop zou moeten kunnen zeggen, zonder dat je je daar opgelaten over voelt.

Sansaatje, Mya, Nina Sanders en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Fanne Zeker niet raar. Ik ben daar ook heel open over. Men, ik zou zo graag een meisje willen. :D

Mya, Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  18. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hier ook een prima dag!
    Waren om 1930u thuis van de avond4daagse en V was echt vreselijk moe, dus hem meteen naar bed gebracht. Hij heeft ook hele stukken meegelopen, dus geen wonder :rolleyes:
    Morgen maar een ochtend voor N, kan ze in de middag nog even bijkomen.
    Man gaat verder in de tuin, rubbertegels leggen onder de duikelstang. Ik ga met V naar de markt, verder niet echt plannen.
    Nu eerst slapen. Heb enorm veel last van restless legs, dus hoop dat het gaat lukken :eek:

Sansaatje, riean, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Och die benen vreselijk ja. Ik heb daar sowieso gauw last van en tijdens de zwangerschap al helemaal. Sinds ik acupunctuur doe zijn de klachten echt zo veel minder. Maargoed ik had het ook elke dag zowat. Ik hoop dat het gauw over is. Op een gegeven moment ga je je er zo onwijs aan ergeren. Althans dat heb ik altijd.

@jvsd92 volgens mij is nog niet eens bekend wanneer die film zou moeten komen. Ik denk dat we er weer 4 jaar op moeten wachten..

Sansaatje, jvsd92, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Fanne zeker niet raar nee. Mijn wens voor een meisje was ook erg groot na 3 jongens. Maar een vierde jongen had ik ook bijzonder gevonden. Dan had ik er vier gehad van 5 jaar en jonger. Zag ze al helemaal op een rijtje zitten haha. Het had heel natuurlijk gevoeld een vierde jongen erbij. Maar natuurlijk is een dochter de kers op de taart. Zo voelt het echt :) Want na nummer 4 zijn we echt klaar. Ik wil absoluut daarna geen kinderen meer dus dit maakt ons echt compleet!

Mya vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina