Wat zijn jullie plannen voor morgen eigenlijk? Hier moet ik wel tussendoor even wat voor werk doen. Wil om 8u even gaan sporten en dat kan gelukkig want niemand hoeft de deur uit (O heeft studiedag). Man heeft morgen ook geen afspraken voor werk dus we kunnen gewoon wat aan rommelen. Hopelijk werken de jongens mee. Gisteren deden ze dat eigenlijk niet en dan ben je gewoon de hele dag agent aan het spelen. Wel heb ik tussendoor mijn nagels (geen id nog wat), komt de glazenwasser (als dat door gaat met regen en onweer) en hebben we het onderzoek bij de logopedist voor mini O. Ben heel benieuwd. Man gaat daar met hem heen. 's Middags lekker relaxen en ik heb O beloofd om een aftelkalender te maken voor de vakantie. Vertelde hem dat we binnenkort weer weg gingen en die ogen begonnen helemaal te glunderen. Super lief, zo wordt het ook wat concreter voor hem. Ik kijk er weer erg naar uit. Een midweekje luxe nog voor de bevalling.. Gek idee trouwens: in juli werk ik nog, eerste 2 weken aug heb ik vakantie, daarna werk ik en medio september ga ik al met verlof. V E R L O F. En dan ben ik medio januari weer terug. Echt serieus hoe hard gaat de tijd. Moet morgen ook maar eens een afspraak maken voor de kinkhoestvaccinatie! @Katin87 heb jij die ook gedaan? @Fanne ga jij die ook halen?
oh echt? Neeeeee, ik vind het wel super fijn als het lang licht is buiten! Dan heb je letterlijk meer aan je dag. Als het eenmaal donker is dan ben ik veel minder actief. Ben ik heel gevoelig voor. Als het om 18u donker is dan plof ik op de bank. Ohjee het begint opeens te gieten hier. Ik ga gauw boven even de ramen op de haak doen en de achterdeur dicht doen!
@RoseMurphy beterschap voor T! Hopelijk maakt hij een goede nacht en is hij morgen weer beter! @Miekje86 fijn dat de juf tevreden was. Klinkt als een juf die goed meedenkt met wat een kind nodig heeft. @Nina Sanders wauw! Echt een mooi huisje. Misschien moeten wij ook eens zoiets boeken voor in de herfstvakantie. Deze zomer hebben we een prachtige stacaravan geboekt ook een groot vakantiepark in Spanje. Heel veel zin in. Hier een fijne dag gehad. Vanmorgen allerlei nuttige dingen gedaan. Vanmiddag hebben de jongens en ik even een uurtje op bed gelegen en daarna heb ik hen in de auto geladen en ben ik met hen naar het stand gegaan. Ik ga dan altijd naar een strand iets verder weg (20 minuutjes rijden) maar waar je geen duinovergang hebt. Je parkeert op de dijk en je loopt de dijk af, ongeveer 3 meter, en dan ben je op het strand. Er was nu zo'n plasje water voor de zee en daarin hebben ze heerlijk gezwommen en lekker op het strand gespeeld. Thuis had ik nog twee restjes eten in de koelkast staan, dus ik hoefde niet te koken. Heerlijk met dit weer. Morgen gaat het helaas regenen zag ik. Maar dan had ik toch nog allerlei dingen gepland staan.
Ik weet het, heb het alleen niet meer in huis en vandaag vergeten te kopen . Het gaat gelukkig vandaag al een stuk beter. Geen poepbroek gehad en hele ochtend zonder luier gelopen ivm het zwembad
O en A zn juf belde nog. Hij zit nu nog op de vroegbehandelingsgroep vanwege zijn vermoeden van een TOS, maar hij mag dus na de zomervakantie naar school. Hij hoeft zelfs niet meer perse naar logopedie. Hij moet vooral goed oefenen in het gesprek aangaan met andere kinderen. Hij gaat nu nog wel naar een speciale kleutergroep voor kinderen die extra zorg nodig hebben (kleuterobservatiegroep), maar de stap richting onderwijs is er! Dus ik heb hem uitgelegd dat hij nog een paar weekjes naar Kentalis gaat, dat het daarna vakantie is, dat we daarna naar Spanje gaan en als we terug zijn dat hij dan naar school gaat. Hij begrijpt het goed en hij heeft er echt super veel zin in.
Hier komen er licht grijze wolken aan de lucht en ik ruik regen. Laat het maar even onweren, is meteen de ergste warmte weg
Oh wat goed zeg. Jullie zullen wel blij zijn. Fijn dat hij er zelf ook zin in heeft en dat hij niet meer per se naar logopedie moet. Blijven jullie dat nog wel een tijdje doen of stoppen jullie daar nu dan ook mee?
Echt de hel is hier los gebarsten. Voor nu met name noodweer (regen) en wat gerommel maar onweer zal wel volgen.. Ik hoop maar dat de kinderen blijven slapen..
Oh gelukkig. Man komt nu thuis hahaha. Hop met alle regen dat de auto wel wat schoner wordt. Zat allemaal woestijnzand nog op.
O wauw! Zo komt je verlof echt dichtbij! Gaat echt hard bij jou. Ik heb bij A en J de kinkhoestvaccinatie niet gedaan. Mijn ouders hebben mij als kind niet gevaccineerd, dus ik heb alle kinderziektes gehad. Ik heb A en J pas gevaccineerd toen ze wat ouder waren. A was al om de haverklap ziek en J had allerlei allergieën, dus ik wilde dat immuunsysteem niet nog een klap geven. Ik kijk deze keer ook weer gewoon aan hoe het loopt. Overigens ben ik wel gevaccineerd tegen covid. Voelde heel.gek dat ik voor het eerst in mijn leven me liet vaccineren.
@Nina Sanders haha! we zijn samen lekker aan het spammen. Maar fijn dat man thuis is Hopelijk is de bui snel voorbij.
Ja gaat idd hard. Ik sta er zelf ook van te kijken. Oke. Ik heb zelf wel alle vaccinaties gehad (man ook) en onze kinderen draaien ook gewoon mee met het reguliere vaccinatieprogramma. Ik heb alle keren de prik wel gehaald. Bij de oudste moest ik hem nog zelf betalen, later niet meer. Covid heb ik idd ook gedaan haha. 3x Pfizer gehad.
Ja heerlijk, de kaarsjes kunnen bijna weer aan . Al ben ik in januari altijd weer blij als de dagen weer langer worden
Hier is het een beetje bewolkt maar nog droog! Het koelt al wel iets af gelukkig. Er mag van mij wel even een flinke bui vallen.
Morgenochtend om 8 uur hebben wij een afspraak in het ziekenhuis voor Q zijn ogen. Ik heb het idee dat de laatste paar weken zijn linkeroog steeds meer naar binnen trekt. Dus ik ben erg benieuwd. Zie er best tegenop. Man en ik gaan samen. Dus het komt vast goed. Maar toch.
Logopedie kan hij ook krijgen op die kleutergroep dat zit daar standaard bij. Maar hij hoeft het niet direct te gaan volgen. Hij mag eerst gewoon rustig starten.