Oh jongens! De zomer is net begonnen! Nee laat het nog maar even lang licht zijn hoor. En zeker met die gasprijzen mag de verwarming van mij lang uit blijven. Ik hoop op een zachte zomer en een zachte winter. Maar ik ben toch lekker vanaf september thuis haha. Ik kan me niet eens meer heugen wanneer ik in de winterperiode naar buiten moest, de weg op voor werk. Dat AW 2018 / 2019 zijn geweest. 2019 / 2020 had ik verlof van mini O, 2020 / 2021 was er Covid, 2021 / 2022 kwam ik uit mijn verlof van baby M en zaten we ook nog in Covid. En 2022 / 2023 ben ik dus tot januari thuis...
Heel veel kaarsjes aan betekent ook minder stoken . Maar het mag van mij ook een zachte winter worden.
Volgens mij bedoelt @RoseMurphy dat ze onweer heerlijk vindt. (Wie vindt het nou heerlijk dat de dagen weer korter worden?! Oké, lekker knus binnen is ook fijn maar duisternis van af 16:00 minder hoor. )
@Nina Sanders ik heb de kinkhoest vaccinatie gehad. Bij L ook, toen moest ik hem zelf betalen geloof ik. Bij Z was die er nog niet. Ik ga vanaf 1 augustus met verlof. Heerlijk! Wel alle dagen (op de maandag na) thuis met 2 meiden. Dat kon nog weleens vermoeiend worden, aangezien ze beide geen middagslaapje meer doen Oja, wat zouden jullie kiezen als schrijfwijze: Joa, of Joah? Ik zelf neig naar de eerste wijze.
Oh wauw! 1 augustus is al bijna. Hopelijk kun je een beetje ontspannen thuis. Maar het zal idd ook wel pittig zijn in de vakantie. Wat de schrijfwijze betreft, weet ik niet wat de officiële manier is. Ik zat aan Noa(h) te denken: daar is het met h voor en jongen en zonder voor een meisje. Ik weet niet of er ook zoiets voor Joa geldt? Anders lekker Joa doen. Die h zit er toch voor spek-en-bonen bij
Ja 16uur donker hoeft van mij ook niet. Maar zo rond een uur of 20. Kunnen de kinderen lekker slapen . Maar pas vanaf september hoor.
@jvsd92 Succes vandaag met de afspraak! Fijn dat jullie er samen naar toe kunnen. Ben benieuwd wat er uit komt. @Mya Hoe is het nu bij jullie? Is hij nog steeds ziek of inmiddels weer opgeknapt? @Katin87 Ik stem dan voor Joa! En lekker hoor, vanaf augustus verlof. Dat schiet al enorm op! Hoe vinden de meiden het dat ze een broertje krijgen, zijn ze er veel mee bezig? @Nina Sanders Hebben jullie de jongens eigenlijk al verteld dat ze een zusje krijgen, of wacht je daar nog mee?
We waren gisteren om 21.30u thuis N heeft het zo goed gedaan de laatste avond. En wat was ze trots op haar medaille! Was ook heel gezellig, allemaal mensen langs de weg om ze aan te moedigen en muziek. Wat een belevenis weer. Daarna meteen naar bed en heb haar vanochtend zo laat mogelijk wakker gemaakt voor school. Ze had er zin in, vanmiddag zal ze wel instorten. Dan heeft ze ook nog zwemles en de 1e x met kleding aan oefenen, dus ook weer spannend. Nou ja, we zien het wel. Man zit boven en heeft een meeting, V was om half 9 wakker maar die is nog moe. Denk dat ik hem er rond 11u weer in leg. Ergens vanmiddag wordt z'n 'Grote jommentjes bed' geleverd, geen idee hoe laat. Ik heb vanavond een bbq met collega's en man durfde het wel aan om hem de 1e avond in zijn grote bed te laten slapen. Wens hem veel succes
Ik vind dat dus serieus heerlijk zo vroeg donker. Helemaal mijn ding. Maar: ik hou wel van de afwisseling. Zou het ook weer niet het hele jaar willen. Ik ben ook die persoon die het hele jaar uitkijkt naar de december maand en kerst enzo haha. Het enige minder fijne vind ik dat je dan een tijdje op werkdagen in het donker vertrekt en ook in t donker weer thuis komt
En nu moet ik als de bliksem aan de slag Man heeft gisteren de badkamer boven en toilet beneden volledig geschrobt enz, dus dat scheelt enorm! Ik moet de was bijwerken, stofzuigen en dweilen en ik ga de keuken en koelkasten schoonmaken. Man gaat dit weekend naar de TT in Assen en zijn beste vriend + vriendin blijven hier logeren. Wil dus wel dat alles spik en span is Einde spam
@Magnolia29 wat goed van N zeg. Jullie zullen wel trots zijn. Nu lekker even bijkomen. Jazeker, de jongens weten dat ze een zusje krijgen. O vond het eerst niet leuk. Hij wilde nog een baby M (toen ik zwanger was van M wilde hij nog een mini O. Een broertje staat dus voor hem gelijk aan de laatst geborene). Maar toen ik vertelde dat zusjes heel goed kunnen tekenen en knutselen besloot O dat hij het toch leuk vindt; mits ze wel spiderman voor hem gaat tekenen
Succes! Hier staat ook de koelkast op de planning. Glazenwasser laat ik begin volgende week komen ipv vandaag en heb de ramen zelf (niet het houtwerk) deze week wel al even gedaan en schoongemaakt van vliegenpoep. Zo vies. Verder staat hier ook de was op de planning, al hoef ik maar 1 machine te draaien zag ik al. Vanocbtend laat ik mijn nagels doen. Geen idee nog wat!