Beterschap voor je man, hopelijk is hij weer snel opgeknapt. Probeer wel zoveel mogelijk je rust te pakken en niet over grenzen heen te gaan. Straks ben je verder van huis. Is er geen familie in de buurt die wil en kan helpen. Al is het maar om een keer eten te koken of even schoon te maken
Nee mijn ouders zijn beide zwaar copd patiënt, en wonen niet in de buurt.. en mn schoonouders helaas ook niet.. We zijn echt op onszelf aangewezen (helaas), ik probeer in ieder geval veel te zitten en veel zittend te doen Hij oogt nu wel wat beter, maar we weten natuurlijk niet hoe dit morgen ochtend is. Hij kan gelukkig de hele nacht doorslapen, want ik doe de nacht alleen met de kleine man. Alleen als onze jongste wakker word zal hij erheen moeten, maar das meestal slokje water laten drinken en weer slapen we wachten t wel af hoe t morgen gaat
Volgens mij is dat voor de vrouw *edit* even opgezocht. Bij independer staat op 31 december 2021 dat het voor een man €350-€400,- kost en voor de vrouw €1300-€1500,- kost.
Oei, dat is geen fijne kraamweek. Is je man echt zo ziek dat hij niets kan doen? Echt oppassen dat je niets met blijvende schade zit straks.
Dat is lastig. Rustig aan doen, schoonmaken kan volgende week ook. Schone was van het wasrek halen om aan te trekken (scheelt vouwen) en lekker makkelijk eten. Fijn dat hij zich beter voelt, hopelijk na een goeie nacht slapen nog een stuk beter eb lekker vol proppen met paracetamol
Zoooooo. Deze moeke zit hoor. Ik heb nog even de vaatwasser uitgeruimd en een was weggevouwen. Nu ben ik moe dus het oppervlakken-sopje komt morgenochtend. Van de week nog gedaan en de klinken etc doen we regelmatig ook met dettol vochtige doekjes (oh! Die moet ik bij bestellen!) dus smerig is het niet. Man is intussen ook klaar met dweilen dus volgens mij is alles gedaan voor vandaag! Komende woensdag ga ik met O naar de kapper. Nu ben ik z’n haar echt zat. We hadden er een tijd geleden al een stuk af laten knippen en intussen werd het alweer langer dat het weer in een manbun kon. Alleen, als het nu loshangt, hangt alles ik z’n gezicht. Ben dat sluike gordijn voor z’n ogen spuugzat dus heb O duidelijk gemaakt dat het er nu maar eens af gaat. Is ook wel een keer goed, tussendoor een korter koppie. Prima dat hij regelmatig wat langer haar wil, maar ik vind ook dat het eens in de zoveel tijd gewoon wat korter moet. Even weer verzorgd. Gelukkig stond hij er vrij neutraal in dus ben benieuwd. En dan mag ik ook al gauw weer voor de 2e suikertest en de kinkhoestvaccinatie. Zal eens een afspraak maken deze week. Do wordt het alweer warm zie ik. Bah. Maar dan ben ik een dag extern voor mijn werk (in van der valk) en daar is wel alles top geregeld. Goede airco, volledig verzorgd, hele dag door eten en drinken, snacks, buffet etc. Come to mama haha!
Huh man werd zojuist gebeld. Heel raar telefoontje. Uit Nieuw-Vennep. Zogenaamd van de fraude helpdesk van de Rabobank. Ze wisten wel z’n naam, nummer en dus dat hij bij de Rabobank zit, heel raar. Man trapte er niet in en zei gelijk dat het onzin was. Ze gingen gelijk op. Nummer gegoogeld en het zijn gewoon fraudeurs. Komt vaker voor. Zit een beetje in het dubio. Moeten we dit melden?
@Mya wat naar zeg dat ze zo ziek is, beterschap! ,@Magnolia29 , rot zeg, je zo voelen. En tja, je weet maar nooit he... @Nina Sanders , volgens mij is dat niet zo duur hoor, stukken goedkoper dan 18 jaar een kind onderhouden in ieder geval Wij zijn spontaan met dochter gaan winkelen voor man vanmiddag. Erg leuke winkel in de buurt had grote uitverkoop. Hij is erg leuk geslaagd. Daarna een middag en avond met een groep mensen uit de kerk, gewandeld, gegeten. Erg gezellig. Oudste is nu bij een vriend, die halen we straks nog op, en de rest is aan het douchen en stop ik zo snel in bed. En dan de avond voor onszelf
Ja die prijzen zijn bizar. Al zijn de kosten voor een laporoscopische sterilisatie van een grote hond even duur of zelfs duurder dan de kosten voor een man. Ik schrok al met een tongriempje door knippen bij L, de verloskundige van ons is daar bevoegd voor en vraagt er €75,- voor (word niet vergoed) en kan lekker thuis gebeuren. In het ziekenhuis zeker €200,- duurder (word wel vergoed ) Nu kan ik het verschil in kosten van man en vrouw wel verklaren. Een man is via de lies en knip knip klaar. Wij vrouwen krijgen een buikoperatie (Dacht met ruggenprik). Hier zijn ze langer mee bezig en veel meer personeel nodig. Maar dan nog zijn het bizarre prijzen
Pff idd. Maargoed. Ik heb het er wel voor over hoor. Wat @riean zegt, goedkoper dan nóg 18 jaar aan een kind vast zitten. Maar hee, je krijgt er wél veel voor terug
Hier net weer thuis van team uitje van t werk, was erg gezellig. Alle kids slapen heerlijk! En we hopen op een goede nacht! Dochter heeft niks meer gespuugd, en vanavond een kommetje soep gegeten hoorde ik net, dus hopen op t beste. Nu nog wel beetje bang dat zoon ook ziek wordt, dus voor de zekerheid een emmer bij hem, al heeft hij vooralsnog geen symptomen, maar dat had dochter ook niet, dus we zijn liever maar voorbereid…. En nog hopen dat we er zelf ook goed doorheen mogen komen. Heb heerlijk steen gegrild en best veel gegeten, nu dus echt vol, geen chips of zo vandaag. Proberen maar op tijd te slapen, want weet niet wat de nacht ons nog brengt!
Hier nu weer Stranger Things kijken. Wat ik lastig aan dit seizoen vind is dat alle afleveringen halve films zijn. 75 - 80 min soms. En dit keer is gewoon echt horror horror. Wel een goed seizoen maar wel.. a lot. Maar dat leeft hier niet zo?
Was een heel bericht aan 't typen waarom ik zo vreselijk chagrijnig ben, maar had halverwege geen zin meer om te typen. Ja mensen, dan is het echt erg Dus ik lig in bed, nadat V eindelijk een uur geleden besloot dat'ie toch wel moe was en wilde slapen, en ik hoop voor iedereen hier in huis dat ik morgen gezellig(er) wakker word Trusten