Hier hebben wij 4 niveaus, zijn zo goed als over de helft . Maar goed als ze over deze 2 niveaus net zolang doet als de eerste 2 dan zit ik er nog een jaar .
Het is hier echt zó vreselijk benauwd in de slaapkamer Heb net m'n raam dicht gedaan vanwege het onweer, maar dit is ook niks Begint hier nu te rommelen, hoop echt dat de kinderen er niet wakker van worden
Nou ik wilde net typen. Wat is het stik benauwd. Niet te doen. En het raam open helpt geen bal. Het waait niet lekker door oid. Ik lig hier echt weg te zweten.. Kinderen hier gelukkig niet wakker geworden. Hoop dat de onweer en regen nu vannacht even weg blijft want ik heb het raam dus een stuk open gezet.
Morning! Jullie nog veel last gehad van het onweer/storm vannacht? Viel hier uiteindelijk reuze mee. Veel regen en flitsen, maar geen harde donder gelukkig. Heerlijk geslapen zonder een spin gezien te hebben en de eerste werd wakker om half 7. V vond op zolder zijn V tech Piratenschip weer, dus daar zijn ze nu beide mee aan 't spelen. Ik wissel regelmatig met speelgoed, dan blijft het ook leuk en 'nieuw'. Zo N naar school, ga ik rondje huishouden doen en op visite bij zusje. Kunnen V en middelste nichtje van 3 mooi spelen. Vanmiddag heeft N weer zwemles en oefenen met kleding aan. Ondertussen nog bedenken wat we gaan eten . Druk genoeg. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen! Hier eigenlijk na 22:00 geen regen meer gehad oid. Wel was het inderdaad flink warm binnen omdat alles een tijd dicht had gezeten door de regen. Vandaag geen drukke planning. Wat rommelen hier en daar in huis. Vanmiddag komt mijn beste vriendin hierheen om even een ronde door het huis te maken. Zij is samen met haar man hier volgende week in huis om op Q te passen als wij naar Oostenrijk gaan. Grote kans dat we daarna nog ergens heen gaan, intratuin ofzo. Hebben we beide een zwak voor haha.
weet je wat lekker is? Een pastasalade met gebakken spekjes, tomaatjes, pijnboompitten, avocado, mozzarella en twee/drie eetlepels kruidenkaas. Meng de ingrediënten op de pasta na in een grote kom. Als pasta kookt een beetje kookvocht bij mengsel gieten zodat kruidenkaas smelt. Als pasta klaar is deze door mengsel gieten en alles doorroeren. Pastasalade is lauwwarm erg lekker maar koud ook. En zo gemaakt.
Ik ben onverwachts vrij vandaag dus de bende naar school en opvang. Iedereen weer opgeknapt gelukkig. Waterpokken wel verschrikkelijk veel maar hij lijkt er gelukkig geen last van te hebben. Ik ga deze ochtend even aan de poets (kun je dit nog wel zeggen? ) en aan de studie. Doei!
Goodmorning, ik ben er ook weer Gister van 8 tot 23.00 weggeweest, werken en uit eten. Vandaag heerlijk thuis met L. We hebben wat hapjes gehaald voor dochters feestje van vanmiddag. Het is niet zo ingewikkeld gelukkig, bingo en ondertussen high tea en daarna eten bij de Mac. Dat durf ik thuis wel aan met maar 4 meiden L's feestjurk moet ik nog afmaken. Dat ga ik.zo maar even doen. Morgenochtend ga ik zelf nog naar de kapper. En daarna feest. Volgens mij moeten de kinderen ook nog op de foto tijdens het feest, ben benieuwd of ze daar nog schoon op komen ze krijgen pas op het allerlaatste moment hun nieuwe kleren aan Verder geen nieuws eigenlijk
Wij hadden de deur naar buiten op onze slaapkamer open laten staan “Er ligt wel een handdoek voor” dachten we allebei. Nou, waterballet in onze kamer dus haha oeps. T tot 6.00 geslapen gelukkig. Langzamerhand gaat t beter. Mag van mij doorzetten zo. Vandaag beetje opruimen en poetsen AH bestelling komt zo. Ben er al achter dat ik fruit en toetjes ben vergeten maar dat kan man gelukkig meenemen vandaag. Ik denk dat we lekker thuis aanrommelen, even met de hond lopen en misschien de speeltuin, al zal die wel lekker nat zijn. Tuincentrum is ook nog wel een optie, vindt A ook heel leuk, terwijl we meestal heel weinig kopen haha
Goedemorgen, heb een hoop gemist weer zie ik haha Vandaag had ik R voor t eerst in de draagdoek mee naar de psz van J, straks J weer ophalen, in september hebben we een rondleiding op een basisschool voor haar. Maandag word ze namelijk 3, ze word zo snel groot Mn vriend is met R naar de school van G, om hem daar te showen, R heeft van te voren z'n buikje rond gegeten bij mij dus mn vriend zal een heerlijke wandeling hebben met een slapende baby Als ze terug zijn en ik met J ook thuis, dan gaan we boodschappen doen, want van t weekend vieren we alvast haar verjaardag En vast traktaties halen voor disndag op de psz drukke dag voor de boeg dus nog
Hier weinig nieuws. Het is buiten nu heerlijk vind ik. Rond 22u heeft het hier ook niet meer geregend maar het was wel erg benauwd binnen. Heb het slaapkamerraam wijd open gezet nog vannacht. Verder hier een typische woe / vrijdag waarop mini O feitelijk ontzettend aan het zeuren is. Proberen het een beetje te doorbreken maar blijft wel lastig hoor. Dat gehang aan je been de hele dag, gezeur om eten etc. Pff. Heb heb strakjes even 10 minuutjes boven gezet en daarna is het dan weer even goed. Met de nadruk op even. Ik hoop dat deze zeurfase een keer stopt want hij duurt wel erg lang Maarja, dat komt wel weer. Om 12.30 naar de logopedist en verder hebben we vanmiddag eigenlijk helemaal geen plannen. Even kijken wat de dag ons verder brengt. Ik ben de was aan het doen (oei oei oei, hoe durf ik) en heb gelukkig gisteravond nog e.e.a. qua werk gedaan tot 22.30 dus dat betekent nu wel een relaxtere start.
Goedemiddag inmiddels alweer. Vanmorgen een afspraak gehad voor A, man moest nog naar de fysio, dus die heeft J meegenomen. Eenmaal thuis weinig bijzonders gedaan, behalve de was ophangen. Man wilde nog dit weekend tapas gaan eten met z'n viertjes, maar ik keek bij onze favoriete tapasbar en die is dus al voor de hele maand(!) volgeboekt. Dus nu een plan B bedenken. Verder weer misselijk sinds de lunch, dat ben ik zo langzamerhand ook wel zat. Hopelijk stopt dat toch binnenkort. O, en ik zag dat er flink korting was bij kleertjes.com, dus ik wil alvast wat winterkleding voor A en J shoppen. Zo'n zin om ook babykleertjes te gaan kopen, maar dat moet nog even wachten. Fijne dag nog allemaal!
Oei oei oei. Ik heb gisteren natuurlijk buiten kantoortijden gewerkt. Van ehmmmm, even denken.. rond 20 tot 22.30. Tellen deze uren dan ook dubbel? Want tsja, dat valt onder avondwerk toch? En: wat is de toeslag dan voor de zaterdag of zondag? 200%?