Vind ook lettertype 1 het mooist! @jvsd92 en en en? Klaar voor vertrek? @Magnolia29 hoe gaat het nu daar? Wanneer komt je man weer thuis?
@Magnolia29 ik begrijp je zorgen helemaal. Hopelijk krijgen ze snel antwoord van hrt nieuwe huis. Hopelijk komt de rust snel terug. @Nina Sanders ik zou voor optie 1 kiezen. Vind dat net wat meer meisjesachtig. @jvsd92 snap helemaal dat je bang bent dat Q jullie gaat missen. Maar zoals de rest zegt aangeven dat jullie weg gaan voor x aantal nachtjes en dat jullie terug komen. Als mogelijk is even facetimen. En grote kans dat hij baalt dat jullienterug zijn want dan is de verwennerij voorbij
Hoihoi! Prima dag gehad en vanavond lekker gesport. Heerlijk eerst en stukje krachttraining en daarna een intensieve workout. Hoe weinig energie ik ook heb, dat sporten werkt dus juist eigenlijk heel goed. A en J mochten vanmiddag allebei van mij niet slapen bij de opvang, zodat ze lekker allebei sliepen voor de oppas kwam. @riean J heeft ook een tijdje lang wakker gelegen 's avonds en nu wisselen we het een beetje af, daar gaat hij heel goed op. Dat lange wakker liggen is nu voorbij. Verder heeft J sinds een paar dagen ook helemaal geen driftbuien meer. Hij is weleens boos, maar die extreme buien zijn over. Zou hij een sprongetje hebben gehad oid?Het is in ieder geval heerlijk! Moest vanmorgen ook zo om hem lachen: hij kwam uit bed en mam knuffelde hem even zegt hij: 'Hup (voornaam man), nu naar beneden!' Echt dat toontje, heerlijk! Als ik dan naar A en J kijk, ben ik zo benieuwd naar nr.3!
O was boos op mij vanavond omdat hij het niet eerlijk vond dat wij de naam voor de baby mogelijk al wisten en hij niet. Maarja als ik dat aan een kleuter vertel, dan weet morgen serieus de hele wereld het!
Goedemorgen, IK HEB VAKANTIEEEEEEEE sorry dat moest ik even schreeuwen . Ik merk dat E ook erg toe is aan vakantie. Vandaag en morgen nog en dan is ze lekker 6 weken vrij. Vandaag gaan ze de musical van groep 8 kijken en morgen gaan ze fietsen versieren en tour de school doen. Parcours gaat dwars door de school. Man is vannacht ziek geworden. Flink lopen spugen. En als een echte man moest dat natuurlijk met heel veel lawaai . Vind het een wonder dat de kinderen door sliepen vannacht. Ik ben daardoor als sinds half 5 wakker. Man ligt op het moment nog te slapen, ik heb hem gelukkig niet meer horen spugen. Hopelijk is hij snel weer beter. Morgen is er kijkles bij zwemmen en er mag 1 ouder mee zwemmen. Nu heeftnhij E beloofd om mee te zwemmen. Die kijkt daar erg naar uit
Zoooo hoest hier? Hier prima dag gehad. M en mini O hebben qua slapen echt een super afwisselend ritme. Dat vind ik wel lastig hoor. Want dan krijg je feitelijk dat je de héle dag wel met een kind bezig bent (of meerdere). Maargoed, zal een goede voorbereiding zijn . gelukkig zijn de verlofregelingen voor partners ook weer per augustus uitgebreid dus man moet zich er maar eens gaan verdiepen. Verder nu dus echt wel last van mijn spataderen nu. Vervelend! Mijn vader is nog langs geweest vandaag. Bracht nog heel lief allerlei spullen mee (coca cola light, multi aanbieding toiletpapier, een pak luiers, pakjes melk en appelsap voor onderweg (had hem verteld dat we binnenkort weer op vakantie gingen en dan koopt hij dus serieus 4 sixpacks appelsap (met minder suiker want hij weet dat ik dat wil) en melk (in totaal dus 8). Onder het motto ‘dan hebben ze nooit te weinig’!
Ik moet soms zo lachen om de bende jongens hier. Ik had dus vanavond met M gedoucht. En omdat hij zo’n enorme bos haar heeft gebruik ik bij hem altijd haarlotion. Kan ook de Zwitsal gel van mini O gebruiken maar dat vind ik dan weer te wetlook achtig. Dus heerlijke haarlotion. Ik was dus zijn haar aan het borstelen en deed lotion bij hem in z’n haar. Het viel me op dat zijn krullen daardoor ook mooi opdrogen dus ik dacht: ‘ik ga het zelf ook gebruiken, wie weet helpt het tegen pluis’. Komen daarna O en O om de hoek. Moeten jut en jul ook haarlotion in hoor. Zaten we daar later allemaal op rij, heftig ruikend naar Zwitsal. Ohhhhh gatsie volgende week wordt het heel heet. Bah. Dan ga ik de mobiele airco van de vliering pakken. Dat ding maakt wel lawaai en je moet de deur open houden omdat de slang naar buiten moet maar dat boeit me niks hoor.
Goedemorgen! Hoe was jullie nacht? @jvsd92 hoe is het bij jou? Vannacht vertrokken? Hoe was het afscheid van Q? @Magnolia29 hoe is het met je zusje? Wanneer komt je man weer thuis? @Miekje86 hoe is het met je man? Is hij weer beter? En heerlijk dat je vakantie hebt! Gaan jullie nog weg? Gisteren een volle dag gehad. Ik was 3u thuis en man en ik zijn daarna met A en J naar de kapper gegaan. Eerst deed ik dat alleen, tot ze allebei besloten daar een enorm drama te schoppen, dus vandaar dat ik of ze om de beurt meeneem of een keer samen met man. Maar ze waren echt voorbeeldig. Dat langere haar was leuk, maar dit is ook wel stoer. Daarna was door de buurtvereniging een feestdag georganiseerd in de speeltuin, dus hen daar laten spelen, wat gedronken en 's avonds ook gegeten. Verder gisteravond nog gewerkt. Vannacht waren ze allebei onrustig. Eerst A die pijn in zijn voer had, daarna J die een mega driftbui kreeg in zijn slaap en om half 7 weer. Ik val 's nachts niet zo makkelijk meer in slaap, dus veel wakker gelegen. Dus de dag begon hier om half 7 en dat is voor ons doen echt véél te vroeg. Maar ik stop ze vanmiddag gewoon in bed en dan ga ik zelf ook. Verder geen lesgeven vandaag, maar nog wel wat ander werk doen thuis en verder op het gemak.
@Fanne ja man is gelukkig weer beter. Nog een beetje slapjes van het weinig eten. Vandaag is hij nog ziek thuis van zijn werk. Ga ik even misbruik van maken. Kan hij op L letten en ik even schoonmaken. Morgen gaat L nog de hele dag naar de opvang en E heeft een kinderfeestje. Kan ik even een paar uur met de beentjes omhoog. Nee wij blijven deze vakantie thuis, onze vakantie ligt op het dak (zonnepanelen ). Met de herfstvakantie gaan wij wel een midweekje weg. We hebben voor de komende 2 weken nog niks gepland, ja 1 ding dagje strand met mijn zusje en verder zien we wel waar we zin in hebben. We willen nog een dagje blijdorp maar als het te warm word doen we dat lekker niet
Wij zijn inmiddels in het hotel gearriveerd! Met Q ging het prima, vriendin en haar man waren er voordat hij ging slapen. Had het die dag al een paar keer tegen hem gezegd. Heb hem samen met haar naar bed gebracht. Direct gaan slapen. Vanochtend vond hij het allemaal prima met opstaan en hebben we even gefacetimed. Hij zat vrolijk naar ons te zwaaien, kusje via de telefoon. En ik krijg net foto’s door dat hij aan het los gaan is in ballorig. Dus het kan niet beter!
Wat een rust hier weer vandaag. @Magnolia29 gaat alles goed bij je zus? Hopelijk zijn jullie flink aan het klussen in het nieuwe huis. @jvsd92 fijn dat het goed is gegaan. Is je bord klaar?
Hier vandaag lekker bezig geweest, beneden verdieping is weer schoon. Alleen nog dweilen, maar dat doe ik vanavond wel als ze op bed liggen. Net weer kijkles gehad met zwemles. Vandaag mocht er een ouder mee zwemmen, ik had man voor het blok gezet er mee . E vond het super leuk. Op het einde mochten ze van de grote glijbaan en even in het bubbelbad. Was dus groot feest.
Joe! Drukke week. Weekje extern gezeten voor een cursus. Wel vermoeiend maar goed geregeld met heerlijke lunches. Nu weekend. Morgen even een ochtend alleen, ik kijk er nu al naar uit. @Miekje86 heerlijk dat je vakantie hebt! Geniet ervan! @jvsd92 viel spass!
@jvsd92 hele fijne tijd! Het gaat hier in de avonden stukken beter nu L niet meer overdag slaapt. Ze is wel flink moe rond 12 uur, dan gaat ze op de bank liggen, en dan om 16.00 weer een instortmoment, maar ze slaapt wel uiterlijk 19.30. Vandaag hadden ze op de opvang haar wel laten slapen omdat ze te moe was, maar gelukkig gaat het ook nu goed. De nachten blijven wel onderbroken. Vannacht was het een vlieg én regen, groot drama Ik merk dat het een beetje opbreekt, erg druk op mijn werk, kinderen die toe zijn aan vakantie, onderbroken nachten. Gelukkig hebben de middelsten nu vakantie, de oudste morgen zijn rapport nog ophalen en heeft dan ook echt vakantie. Dus morgen heerlijk geen wekker. Daar ga ik eerst eens van genieten Fijne avond nog!
Halloooo! Hier alles goed hoor. Drukke dag gehad op kantoor. Daarna wel bijtijds naar huis gereden vanwege drukte op de weg. Ik was rond 15.45 thuis en toen zijn man en ik nog even naar de stad met O geweest omdat hij nog wat mocht uitzoeken vanwege z’n goede portfolio op school. Ze krijgen geen rapport maar een portfolio. Meneer koos een nieuw broodtrommeltje van Spider-Man. Aansluitend hebben we nog in de stad wat gegeten. Eenmaal thuis ben ik met O gaan douchen en heeft man mini O en baby M opgehaald van de opvang. Om 19.30 lag iedereen erin en was het stil. Gelukkig had man al opgeruimd en gezogen vanmiddag (die werkte thuis) en ik heb vanavond nog even de vaatwasser uitgeruimd. Ik moet eigenlijk wel wassen maar daar heb ik geen zin meer in Morgen weinig op de planning. Ik heb vandaag behoorlijk last van mijn bekken gehad (echt met lopen pijn) en dat is iets wat me echt totaal niet aan staat. Dus ik wil de wekker rond 7 zetten en even kijken met welk gevoel ik opsta. De badkamer wil ik een kleine beurt geven en de was wegwerken maar die zullen dus in de loop van de ochtend gedaan worden en niet heel vroeg, want ik wil eerst wat meer fysieke rust pakken (letterlijk dus). Tevens een afspraak maken met de bekkenfysio. Maarja, het is ook helemaal niet gek dat het iets zwaarder wordt allemaal. Ik ben al 25 weken! Tussendoor werk ik wat kan met de jongens thuis maar man gaat om 10.30 weer naar logopedie met mini O (ik probeer het zo te plannen dat baby M dan slaapt haha) en O is om 12u uit. Die heeft dan vakantie! Kijk zelf ook enorm uit naar de midweek Landal. Heerlijk. Ik laat dan ook mijn laptop thuis. @jvsd92 goed gearriveerd?
Morning! Drukke dagen gehad, ook met werk, maar we hebben het weer overleefd. Helaas nog geen nieuws/verbeteringen rondom de familie. We hopen snel wat te horen, maar is allemaal nog afwachten dus. Ze besloten hier allebei om 3u dat ze klaar waren met slapen, ben af en aan bij ze geweest en nu zitten we beneden Op den duur ben ik er ook klaar mee hoor. Als V vanmiddag gaat slapen, ga ik ook even op de bank liggen. Man is woensdagavond terug gekomen en moet vandaag en maandag naar Rotterdam. Dan is hij een paar dagen vrij gelukkig. Straks N naar school, dan ga ik boodschappen doen en even winkelen. Heb nieuwe bh's besteld bij de lingeriewinkel, dus even kijken hoe ze zitten. Dat kost me hier altijd een godsvermogen Fijne dag allemaal!
@jvsd92 Wat fijn dat het zo goed gaat met Q! Veel plezier dit weekend, nu nog hopen dat Max een beetje meewerkt @Nina Sanders Proefdruk van het kaartje al binnen? 25 weken alweer, mijn hemel wat gaat dat snel @Miekje86 Heerlijk, fijne vakantie! Geen plannen hebben is ook fijn, gewoon even echt rust en tijd met het gezin. Geniet er van @riean Wat fijn dat dit nu de oplossing lijkt te zijn voor het slaap probleem van L! Kan me voorstellen dat de drukte, bijna vakantie en gebroken nachten nu wel heftig worden. Wanneer hebben jij en je man vakantie?