♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Habibati

Habibati Niet meer actief

Waarom zijn we niet vrijgezel gebleven...

Fanne vindt dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier ook nog 2 etterende kinderen die wegrennen in de stad. En hondsbrutaal zijn.

vanochtend vroeg heb ik ons keukeneiland gesopt. De hoge kasten doe ik morgen. Moest ik wel even van bij komen want dat gebuk de hele tijd, die buik gaat toch behoorlijk in de weg zitten :o:.
    Daarna heb ik mini O uit bed gehaald en opgefrist en man deed O en M. Even een paar rugoefeningen in de sportschool gedaan (met name rekken en strekken, heerlijk).

Daarna door naar de babyspa met M. Dat was zó leuk. Hij heeft echt genoten en heerlijk gespetterd in de jacuzzi. Wat heerlijk was dat, even saampjes.

Dat zit hier in de stad en moest ook nog 2 kadootjes halen. Morgen hebben we verjaardag van neefje en nichtje op een uur rijden. Begint rond 14 en rond 17 wil ik weer aanrijden zodat we ook nog een beetje op tijd thuis zijn. O heeft vakantie natuurlijk en ben nog aan het bedenken hoe ik een beetje structuur aan de dag kan brengen. Volgende week wordt het heet, bah!

Gelukkig doe ik tijdens de zomervakantie maar 1 kantoordag per week. Normaal 2 (en dat heeft eigenlijk ook mijn voorkeur, dan heb ik echt 2 afgebakende dagen waarop ik echt afspraken kan plannen en andere zaken kan inplannen). Dan heb ik ook wat meer thuis met O en dan zal ik het werk een beetje tussendoor en eromheen doen. De opvang vd jongens loopt wel gewoon door.

Heb ik verder nog nieuws? Geloof het niet. Ik merk dat ik soms een keer een harde buik heb als ik rustig zit. Nog niet eerder gehad zo vroeg al maar dat zal er gewoon bij horen :thumup:.

Ik zit nog even op de bank voordat mini O en baby M zometeen wakker worden. Heb ze beiden (nouja ik mini O en man M) toch om de 14.30 in bed gelegd. Na het stad debacle (niet luisteren) en de babyspa waren ze er wel aan toe. Ohjee ik hoor een autootje vallen.. ik gok dat mijn rust eraan gaat haha. En ik hoor de droger ook alweer.. o_O..

Zie hieronder nog een kiekje van M in de spa. Ik haal ‘m wel weer weg.

Bekijk bijlage 729379 Bekijk bijlage 729380

Fanne, Kirzy, Mya en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh mijn man was vanochtend eerst ook aan het mekkeren. Zag wel dat hij het spul ik het keukeneiland had terug gezet toen ik even boven was om mini O uit bed te halen. Maar serieus, de hele indeling van de kastjes is nu anders. Serieus, je weet toch gewoon waar alles normaal staat? :o:
    Maargoed een andere indeling vind ik prima, zolang het maar gewoon netjes is. :thumup:

Fanne en Mya vinden dit leuk.
  4. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Ik heb sowieso geen lange benen. Mijn vriend is wel lang, maar niet dat zijn benen in verhouding langer zijn. Bij de meiden werden ook altijd lange benen gemeten, al zie ik het nu niet echt terug, haha. Bij onze kleine man zitten de benen op 99.4 o_O

Bijgevoegde bestanden:

Mya vindt dit leuk.
  5. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Opruiming uitverkoop. 6 halen, 1 betalen :D. Ik hoop dat dit van vandaag nog de laatste stress van school is, anders worden het lange 6 weken en ben ik blij dat ik over 2 weken weer mag werken :roflmao:

Mya, Fanne en Sansaatje vinden dit leuk.
  6. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Wij zijn net op safaritour in de intratuin geweest. Had voer nodig voor de katten. Meteen speurtocht gedaan daar, dacht zijn ze lekker bezig. Konden we 2 dieren niet vinden. Heel die winkel nog een keer helemaal af, staan die 2 na de kassa :rolleyes:. Maargoed beide hebben een prijsje gekregen, een tekening die je in de grond moet stoppen en dan komen er bloemetjes uit. Even geen idee meer hoe je dat noemt :oops:. We kunnen nu ook nog entreekaartjes winnen van verschillende parken. Maar weer afwachten. Ze vonden het beide leuk en zo waar sloegen ze even elkaar de hersens niet in. Er was ook nog een springkussen dus daar hebben ze zich ook nog op uit kunnen leven.

En dan denk je dat ze nu moe op de bank hangen, maar nee. L is hyper actief druk en zijn mond staat niet stil. Heb heel slecht net nog een keer pannekoeken gehaald in de winkel. Meneer zit nu heel de tijd te gillen op de bank KOEKKKKAAAA IKKUH ETUH KOEKKKKAAAAA IKKUH MEEEEER KOEKKKKAAAAAA
    20220709_162628.jpg 20220709_152749.jpg Bekijk bijlage 729396

Mya, Fanne, jvsd92 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.797
    7.388
    113
    @Nina Sanders aaah wat lief!
    @Miekje86 , dat koppie, geweldig

Wij zijn weer thuis, heerlijke middag gehad met de hele familie, onwijs leuke foto's zijn er gemaakt. Wij bleken geen enkele familie foto te hebben net zijn zessen :oops: vorige week hadden we al een feest net fotograaf waarbij we er op gezet zijn en vandaag dus weer, toch wel leuk. Ik heb verder weinig net foto's, weet niet zo goed wat ik er mee moet. Behalve dan albums voor de kids maken voor later. Maar een paar foto's van ons allezes is toch wel erg leuk.

L zit nu in bad en gaat zo meteen door naar bed. Man is in de tuin aan het werk. En de rest computert nog even of kijkt een film. Ze gaan allemaal niet al te laat want ze zijn moe, van school, van vandaag, dus ik heb ze morgen liever wat meer uitgeslapen, anders duurt de zondag errug lang :rolleyes:

Mya, Fanne, Magnolia29 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Vanochtend was het 5.20, Pff haha. Maar het is nu af en toe 5.45 dus hopelijk gaat het de goede kant op. Voor zover we kunnen zien komen er 3 tandjes door, arm kind, dat helpt vast niet mee. Over t algemeen is ie vrolijk alsnog, behalve vandaag. En laat ik nou net bijna de hele dag weg zijn geweest :rolleyes:
    Ik was met A en een goede vriendin naar het Nijntje museum. Heel leuk maar is nu een tijdelijke locatie en dat was wel te zien. Tosti gegeten in de stad. A vond het erg leuk en stoer. En ik mezelf ook want de terugweg was m’n telefoon in de parkeergarage al leeg en ben zonder fout te rijden terug gekomen :thumup: (anderhalf uur in totaal rijden). Ik ben echt een muts qua navigatie haha. A nog geslapen in de auto terug. Oh en parkeren kan ik ook slecht. Probeerde een plekje maar was beetje schuin omhoog dus ik ging er weer weg en zei; dit kan ik niet. Zegt A: dat moet papa even doen :p

Mya, Fanne, Sansaatje en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Morgen ga ik eind van de middag naar de stad met vriendinnen, eerst borrelen en daarna uit eten en bijkletsen. Zoveel zin in :)

Mya, Fanne, Sansaatje en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oeh klinkt leuk! Veel plezier!

RoseMurphy vindt dit leuk.
  11. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Dames het is hier geweldig! Q doet het super goed heeft het enorm naar zijn zin thuis. Ik meld me aankomende week weer ergens als we thuis zijn!

Mya, Magnolia29, Fanne en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Goed te horen! Have fun!

jvsd92 vindt dit leuk.
  13. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.099
    4.363
    113
    Oh zeg! Als je dat zo ziet, zijn die in verhouding echt flink langer. Afwachten dan maar.

14. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.099
    4.363
    113
    Hoihoi!
    Hier een volle, maar leuke dag gehad. Vanmorgen had ik reünie van de zwangerschapsyoga van J, erg leuk om elkaar weer te zien. We hebben nog steeds af en toe contact. Vanavond hebben we tapas gegeten met zn vieren. We zijn nu een uurtje thuis en A en J lagen een half uur geleden nog wakker op bed. Waarschijnlijk een beetje overprikkeld. Maar goed, ze zijn wel stil.

Nina Sanders, Mya, Miekje86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ahh wat een geweldige foto's! En geniet van de race morgen jvsd wat fijn dat het zo goed gaat met Q!

Hier een drukke dag gehad. Man is met N en V naar voltige geweest, kon ik ondertussen mooi schoonmaken en de was doen. Daarna afzwemmen van nichtje gekeken, toen N naar een kinderfeestje gebracht. Man heeft vanmiddag de oprit onkruid vrij gemaakt en de heg gesnoeid terwijl ik met V in de tuin was. Vanavond nog m'n nagels gedaan (glamorous peach) en man heeft ze naar bed gebracht. Prima dag dus!

Oh, en volgens mij zijn we goed op weg om V zindelijk te maken. Gisteren 5x op het potje geplast, vandaag zelfs gepoept en weer 6x geplast! Geen handige timing nu voordat we op vakantie gaan, maar wel super fijn dat hij zelf zo ver is. Hij voelt het ook aankomen en roept heel trots 'ik moet plassen!' . Dus we gaan er maar mee door :thumup: Scheelt weer een hoop geld qua luiers :D

Sansaatje, Fanne, riean en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.099
    4.363
    113
    @Nina Sanders ik zie nu pas de foto's van baby M. Blijkbaar gisteren gemist. Te schattig! Hij heeft echt genoten zijn te zien!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Wat een rust hier :o:
    Allemaal een fijne zondag gehad? Jammer van de race van Max trouwens, hoop dat jullie het alsnog leuk hebben gehad @jvsd92!

Het was hier een drukke dag. Nichtje vierde haar verjaardag (ze wordt over 2 weken 6, dan zijn ze op vakantie) en met al het gedoe mocht ze kiezen waar ze het wilde vieren. Bij Tante thuis natuurlijk ;) Dus hele huis versierd en alle visite kwam hier. Toevallig kwamen ze allemaal in de ochtend, dus het huis en de tuin vol :roflmao: Daarna nog samen gegeten en zijn ze rond 14u weg gegaan. Ik ga zo na het avondeten stofzuigen en dweilen als V naar bed gaat, dan is alles weer schoon en netjes :thumup: En ze was zo blij, daar doe je het voor ;)

Man gaat mijn auto wassen en neemt eten van de cafetaria mee naar huis. Nu al zin in m'n raspatatje! :D

Mya, Miekje86, Nina Sanders en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier nu weer op weg naar huis. Naar de verjaardag van neefje en nichtje geweest. Was leuk, met z’n allen weg maar natuurlijk wel een onderneming van zoveel kleintjes. ;) maar dat geeft niks natuurlijk!
    Over een half uurtje ongeveer thuis.

We hebben mini O weer voorin met een primatour (kwart tabletje) en gaat gelukkig goed tot nu toe. Voordat we weg gingen gelukkig al gezogen en opgeruimd dus dat scheelt. Vanavond nog even gauw het loopje dweilen: de vaatwasser en was zijn ook niet nodig. :thumup: Even zien of de kinderen nog wat willen eten met al dat gesnaai. Daarna lekker door naar bed. Iedereen is moe en ik heb ook zin om op de bak te ploffen. :o:

Fanne, Mya, Miekje86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier vandaag weer 2 kinderen die niet zonder maar ook niet met elkaar konden :rolleyes:. Ik heb ze op een gegeven moment met man naar buiten gestuurd ga maar lekker op speeltuinen jacht. Ik heb ondertussen L zijn kast uitgezocht en alle maatje 92 er uit gehaald, is nu echt wel te klein of echt net aan. Nu weer lekker over zichtelijk wat hij aan kan lees man kan hem geen te kleine kleding aan trekken en zo de hele dag laten lopen . Tijdens speeltuinenjacht kwamen E en L uit bij opa en oma. Daar ben ik ook naar toe gegaan. Lekker middagje bij geklets met mijn moeder. E ook even der rapport laten zien.

L is bij mijn ouders flink gevallen tegen de hoek van de salontafel. Volgens E viel hij over haar sandaal, ik heb mijn twijfels er over maar niemand heeft het zien gebeuren. Flinke schaafwond op zijn rug. Mocht er eerst absoluut niet aankomen. Na half uurtje kwam hij gelukkig tot rust. L ligt nu ook net lekker op bed en is stil, E leg ik zo om half 8 op bed. En dan lekker bank hangen en serie kijken. Op het moment staat hier een koud windje en is het zwaar bewolkt dus helaas geen buiten zit weer. Zo wel even de voordeur open gooien, kan het lekker luchten en afkoelen binnen

Magnolia29, Mya en Fanne vinden dit leuk.
  20. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Dag! Hier een dag vrienden met hun kinderen over de vloer gehad en samen de race gekeken en gegeten. Kinderen heerlijk uitgeteld en op tijd naar bed. Ik ook, ik drink bijna nooit maar heb twee glazen wijn gehad en die voel ik. :roflmao:

Deel Deze Pagina