Mijn verlof start 1 augustus, maar volgende week werk ik ook maar 2 dagen ivm de vakantie van de kinderen.
@Katin87 wauw 32 weken al. Wat gaat dat snel zeg bij een ander! En heerlijk nog even weg zonder kinderen! @Magnolia29 mooi dat je dat hebt kunnen regelen. Ik had vorig jaar zoiets met mijn rijbewijs. J pakte toen altijd al m'n pasjes en toen was ik vlak voor de vakantie mijn rijbewijs kwijt. Kon hem idd 2 dagen voor vertrek ophalen dmv spoed.
Hier heerlijk met M wat geknuffeld en gerommeld. Ligt er nu net in en ik maak hem over een uurtje wakker. Heb gelijk even de vaatwasser aan gezet en nu heb ik een uurtje voor mezelf. Mooi niet dat ik hier ga poetsen. Ik ben overigens gewoon bij hoor . Schone was in de kast (man heeft verkeerde wasverzachter gehaald, ulgggg), aanrecht schoon, opgeruimd, toiletten heeft man al gedaan en man heeft geloof ik tijdens het de douchen het sanitair ook al gedaan.. en stofzuigen en dweilen doen we einde dag. De bijkeuken is nog steeds opgeruimd en de trap neem ik straks (vanavond) even af met een hygiënisch doekje want ik zag chocopasta handjes van mini O . Maar dit uurtje is even voor mezelf hoor, ik vind het prima. Omdat het vanaf morgen weer warm wordt wil ik morgen dus wel weer een keer vroeg opstaan om de boel lekker open te zetten en vroeg aan de gang te gaan. Sopje beneden over de oppervlakken, was, stofzuigen boven.. man mag dweilen. Even een uurtje wandelen op de loopband mits de airco het goed doet hoor. Als het echt warm is dan ga ik voor wat rek en strekoefeningen. En dan heerlijk rond 10/11 weer thuis en zijn de klusjes gedaan. hier plof ik nu even op de bank met New Amsterdam en een bak kwark met noten (ja, ik eet gerust 500 gram in een keer weg maar ik heb vandaag ook nog niet zo veel op - mijn eetlust is niet zo groot momenteel want mijn romp is behoorlijk gevuld ).
Ze zijn hier echt vreselijk Constant hakketakken, ruzie maken, elkaar in de haren vliegen enz Gezellig begin van de vakantie Ik heb ze beide voor de tv gezet met Netflix aan en ik ben ondertussen de berging gaan opruimen. Ik zoek nog een handige manier om de rollen cadeaupapier op te bergen. Dit kan helaas niet in onze meterkast ivm de waterontharder. Had het eerst in een magazine houder op de grond staan, heb het nu in een big shopper zitten die hangt aan een haak in de berging. Iemand nog een andere tip?
L was doodop en heb ik om 17.30u al in bed gelegd. Ze ging gelijk slapen, alleen werd ze net weer hoestend en huilend wakker. Ze zegt ook dat ze pijn op haar buik/borst heeft. Ik voorzie weer een laaaaaange nacht.
Hier ook spokende kinderen. Zoon hangerig en huilerig en ligt af en toe te huilen in zijn slaap. Dochter klaagt over buikpijn en misselijkheid. Man is de hort op en die komt pas laat thuis dus hopelijk blijft het bij klagen.
Hier klaagde N ook over vanalles en ze was vreselijk moe zei ze. Even temperaturen en ja hoor; bijna 39 graden Toch maar even sinaspril gegeven en voor de zekerheid een emmer klaar gezet voor als ze moet spugen Ze was niet misselijk zei ze, ik hoop zó dat dit zo blijft
Ach! Heb je niets tegen het hoesten in huis? Voor haar heel zielig, maar voor jou ook. Hopelijk valt ze snel in een diepe, rustige slaap.
Hallo, hier ook een teken van leven. Het zijn een paar drukke weken, vooral op mijn werk. En de overige dagen zijn alle kinderen thuis en wil ik ook leuke dingen met hen doen. Vandaag voor het eerst sinds tijden echt een ontspannen dag vrij. Man is de hele dag in de tuin bezig geweest, de kinderen gezwommen en in de tuin gespeeld, en ik heb zelfs een heel tijdschrift kunnen lezen in het zonnetje Na het eten zijn we een kids klompenpad gaan lopen, ruim 1,5 uur, de oudsten op de nieuwe wandelschoenen, L in de rugdrager, vast oefenen voor de vakantie. Op de terugweg langs de snackbar voor ijsjes en milkshakes. L sliep direct toen we vanaf het eindpunt terug reden, ze was doodmoe. Ook veel aan het hoesten, liters snot, niet helemaal fit. Thuis heb ik haar in bed gelegd met kleren en al en ze sliep zo verder. Ze is trouwens de hele dag droog gebleven en 6 keer op het potje geplast. De nachtluier is ook steeds vaker droog al wil ik haar niet 100% zindelijk hebben op vakantie, ze plast echt alleen op het potje, en die ga ik echt niet meeslepen als we lange einden gaan wandelen dus dan maar gewoon een luier om denk ik. @Katin87 wat gaat dat hard, 32 weken @Magnolia29 , hier liggen de rollen op de grote kast in de keuken,helemaal achterop, dan zie je ze niet. Beterschap voor N! @Sansaatje , pff hopelijk valt het mee!
Ohjee wat doen de kinderen ons aan. Hier was M vandaag wat spraakzamer maar ook ik lig al de hele week wakker tot ongeveer 1.00 of 1.30 omdat M half stikt in zijn hoestbuien (overdag spuugt ie wel eens maar dat komt echt puur door die hoest, hij voelt zich wel beter dan begin van de week, toen had hij op die maandag echt zo'n moment dat het er aan alle kanten uit kwam). Maar die hoest is zó erg bij hem en de hoeveelheid snot is gewoon bizar veel, al de hele week. Serieus nog nooit gezien zo, bij geen van de kinderen. Hij ligt dan wel eens op zn buik, jullie kunnen dus raden hoe hij eruit zien in de ochtend. Echt sneu maar ik ben eerst dik 10 min bezig met warme doeken om zn gezichtje een beetje vrij te krijgen en zn ogen open te krijgen. Het is zoals het is, merk wel dat hij zich wel beter voelt maar er is vrij weinig voor nodig om hem verdrietig te maken en zn eetlust is ook nog niet per se terug. Wel gaat er fruit (zonder stukjes!) in en drinkt hij ongeveer 120ml per keer. Verder was ik wederom nog aan het werk maar ik vind het mooi geweest. Ik kan het niet los laten en dit is zowat het belangrijkste project van het jaar waar ik me enorm verantwoordelijk voor voel. Ik hoop echt dat ik het wat meer van me af kan zetten tijdens onze vakantie en straks verlof natuurlijk. Verder ga ik de verjaardagen wel uitbesteden maar godsallemachtig wat zijn de prijzen toch gestegen. Je bent zo 500€ verder voor pak hem beet 15 volwassenen en 8 kinderen. En dan heb je gewoon standaard drinken, taart, borrelplanken, warme hap en voor de kinderen een kinderbuffet met allerlei lekkernijen. Maargoed ik denk dat we het maar gewoon doen. Er zit ook een hele KidsPlay bij met tal van activiteiten dus dat is ook leuk. Ook is het hier in de stad en de locatie is echt onwijs leuk ingericht. Als ik de verjaardagen apart houd en 2x boodschappen moet doen dan ben je ook zo 2x 150/200€ kwijt aan boodschappen. En ik heb geen zin om te moeilijk te doen... maar ik blijf het wel veel geld vinden.
Sterkte met die 2, het komt goed. Klinkt echt als ons begin van de vakantie. Na 2 dagen was het over en accepteren ze elkaar weer en zijn ook weer lief voor ons. Wij hebben voor het cadeaupapier een alles opbergen van de ikea. Is vrij smal en hoog https://www.ikea.com/nl/nl/p/variera-alleshouder-wit-80010222/