♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Vandaag hebben we een gezellig dagje gehad. Vanmiddag naar de verjaardag van mijn moeder geweest. Weer gezellig bijgekletst met mijn ooms en tantes. Vanavond ook gezellig bij mijn ouders gegeten. Waren pas 22.15uur thuis. E en L hebben zich voorbeeldig gedragen en waren tot het einde niet moe. Maar sinds half 11 liggen ze beide op bed en is het stil boven. Ik ga duimen dat ze beide morgen lekker uit slapen maar ben bang dat de eerste zich om half 6 meld

Sansaatje, Fanne en Mya vinden dit leuk.
  2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Katin87 @Sansaatje Hoe is de nacht bij jullie gegaan?

N is wakker sinds 2.30u en ik ook :rolleyes: V werd om half 6 wakker. Ben nu al zó klaar met deze dag en hij moet nog beginnen :o:

Sansaatje en Mya vinden dit leuk.
  3. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    @Magnolia29 wat een nacht dan, hoe kan t dat N dan niet meer gaat slapen?

Hier zijn we op vakantie in Nederland, heel mooi zwembad, alleen jammer dat t gister eigenlijk toch wat te koud was er voor. Maar ze wouden zo graag en honderd andere trotseerden de kou ook, vooral als je eruit kwam was t echt koud met ijskoude wind, maar ja, doen we niks aan. Hier zijn ze tweede dag op rij wakker vanaf 6.00…. Thuis is t vaak op zijn vroegste 7.00.

Miekje86, Magnolia29, Fanne en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Hier een goede nacht, ik durf het eigenlijk niet te zeggen. Zoontje wel een aantal keer gehuild maar dat was echt in zijn slaap. Dochter niet meer gehoord. Zitten sinds een half uur op de bank. Ze zijn nog tam. :roflmao:

Magnolia29 en Fanne vinden dit leuk.
  5. Sansaatje

Oh nee. Hoe dan?! Het is dan nog niet eens een ienieminie beetje licht buiten. Veel sterkte. :(

Magnolia29 vindt dit leuk.
  6. Sansaatje

Mag ik in een pb weten waar jullie zitten? Wij zoeken nog een bestemming voor de zomer. :rolleyes:

7. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.097
    4.356
    113
    Nee zeg! Wat een tijdstip. :eek: Kun je hem niet nu nog in bed leggen? Jullie hebben er nu al een hele dag opzitten.

8. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Ik ga niet precies zeggen waar, maar ken je capfun? Die heeft dus veel meer mooie zwembaden, en echte kindercampings. In 1 van die campings zitten wij! Ik wist echt niet dat dat bestond in Nederland tot ik t bij toeval tegenkwam.

Miekje86 vindt dit leuk.
  9. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.097
    4.356
    113
    Kun je geen windscherm opzetten? Gisteren stond het op het strand ook een harde, koude wind, maar achter het windscherm zit je heerlijk beschut en is het ook lekker warm.

Mya vindt dit leuk.
  10. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.097
    4.356
    113
    @Katin87 hoe is jullie nacht gegaan?

11. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.097
    4.356
    113
    Ik durf het bijna niet te zeggen na alle berichten over jullie vroege vogels, maar hier slapen ze nog. Blijkbaar maken we hen iedere zaterdag moe of zijn ze gewoon heel relaxt, want ze slapen vrijwel iedere zondag uit. Alleen jammer dat ik al om 7.15 wakker was.

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  12. Sansaatje

Ken ik niet! Ik ga er eens naar opzoek. Dank je.

Mya vindt dit leuk.
  13. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Fijn hoor, zulke goede nachten en flinke uitslapers. Heel leuk voor jullie :rolleyes: Geniet er van! Ik ga in een hoekje zitten huilen :p

Ach het is vreselijk. N probeert dan nog wel in slaap te komen hoor, eerst in haar eigen bed en dan bij ons maar dan is ze al te wakker. Vanmiddag stort ze in, maar ze zal nooit in slaap vallen tot ze weer in de avond in bed ligt. En V is ook meteen 'aan' als hij rond 6u wakker wordt. Gezellig kletsen en een miljoen vragen stellen :rolleyes:

Nina Sanders, Mya en Fanne vinden dit leuk.
  14. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Rond 21.15u was ze voor het laatst wakker, ik ben toen even bij haar gaan liggen. Nadat ze in slaap viel, ben ik naar mijn eigen bed verkast. Sindsdien is ze niet meer wakker geweest :thumup: Om half 9 heb ik even bij haar gekeken en ze lag nog lekker te slapen. Ze heeft het nodig.
    Z was rond 6.45u wakker, normale tijd voor haar.

Sansaatje, Mya, Fanne en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier durf ik het ook niet te zeggen maar beide hebben goed geslapen vannacht. Beetje jammer dat E al om 7.15uur wakker was, wel een heel kwartier langer geslapen dan normaal :rolleyes: en ik hoor L nu wakker worden. Die heeft 2uur langer geslapen dan normaal. Ben benieuwd hoe E vandaag de dag door komt, een ding is wel zij mag niet al te vaak opblijven ;)

Ow en man is strontchagerijnig door al dat bier van gisteren. Hij gaat het zwaar krijgen vandaag want 's avonds een vent, 's ochtends een vent :cool:.

Sansaatje, Mya, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Sansaatje

Arme jij! Zou het helpen als ze iets later naar bed gaat in de avond of maakt dat niets uit? Of vanmiddag even eenzitter slapen en dan wat later er in vanavond?

17. Habibati

Habibati Niet meer actief

@Magnolia29 ai dikke sh*t ik zal je maar niet zeggen dat A nu pas wakker is.

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  18. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    L staat net bij ons met veel moeite zijn luier uit te trekken. Op de vraag of hij moet plassen of naar de wc moet was het antwoord NEE IK SEMMEN:roflmao:

Fanne, riean en Mya vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hoe gaat het nu @Magnolia29? Zijn ze nu dan niet chagrijnig?

Hier waren de kinderen ongeveer 7u op. Ikzelf al eerder en heb eerst even goed de boel beneden open gezet. Vannacht ook de ramen open gehad en dat was goed te doen! Even een doekje over de oppervlakken gehaald, de was en droger aangezet (die is net klaar en heb ik voor de neus van man gezet), nieuwe was (beddengoed kinderen en handdoeken) aangezet en boven even heel grondig gezogen - ook onder de bedden etc). Man heeft gedweild en nu heerlijk klaar voor de warmte.

M ligt nog in bed en ikzelf twijfel nog een beetje over wat ik zal eten. Heb wel trek maar niet specifiek in iets. o_O En om nou heel doelloos door de supermarkt te dwalen..

Einde middag ergens even met M douchen (O en O zijn gisteren geweest) en morgen kantoor. De airco doet het daar goed dus das wel fijn. Op de opvang is ook airco natuurlijk dus op zich levert dat ook geen bezwaren op. Hoop wel dat M morgen weer kan hoor :o:. Hij is nog wel aan het snotteren maargoed, om daar nou op te wachten.. waarschijnlijk gaat hij 1x en is hij toch weer opnieuw aan het proesten enzo. Hij heeft alleen nog wel een nare hoest. Maargoed. Hij is al even koortsvrij en wel gezellig aan het doen dus we kijken het even aan.

Fanne, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    En ja, ik kijk wel op tegen dinsdag hoor..

Fanne, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina