@Magnolia29 hele fijne vakantie. Geniet er van en succes met de autorit (hier zeuren ze al zodra we de straat uit zijn )
Hier begon de dag echt als een schijtdag . E en L zaten elkaar flink dwars niks was goed. Zodra de een keek begon de ander te krijsen. Heb heel sociaal pedagogisch (uhm niet echt) ze een preek gegeven over dat ik het spuugzat was. Ben huilend op de bank gezakt. Beide kwamen toen wel knuffelen en E was erg onder de indruk van mijn tranen. Ze vroeg waarom ik moest huilen, gezegt dat ik het niet leuk vind om telkens boos te moeten worden en moeten waarschuwen. Volgens mij kwam dat vooral aan, want na even geknuffeld te hebben is ze netjes der speelgoed gaan opruimen, oke ik heb een beetje gedreigd dat alles wat vanavond nog op de grond lag ik weg zou gooien. Moest stiekem wel lachen want ze zat wel te sorteren wat ze echt wilde houden en wat wel weg kon volgens haar. Vanmiddag heeft E heerlijk buiten gespeeld en ik heb samen met L boodschappen gedaan. Zowaar wilde hij weer in het wagentje zitten en bleef hij braaf zitten zonder te mokken. Einde van de middag samen met E filmpjes op YouTube gekeken. Kwamen we uit bij een flashmob van re Efteling. Omdat ze nieuwsgierig was naar flasmob er nog 1 op gezocht van het treinstation in Antwerpen met de sound of music. Ze vond dat een leuk deuntje dus even de Nederlandse variant op gezocht. Zit ze na een paar keer gewoon met do re mi mee te zingen en wilde ze niks anders meer. Zo op tijd naar bed, morgen weer vroeg dag. Morgenochtend hebben we een fotoshoot met de hele familie
@jvsd92 jullie veel plezier morgen. Hier net in bed. Nog serie gekeken met man (greys anatomy) en we hadden vanavond eten besteld. Ik heb de ventilator nog even op timer aan staan. Vind het toch wel erg lekker haha. Ik heb eindelijk de ici paris bonnen uitgegeven hoor. Echt aan allemaal luxe dingen, heerlijk. Een zwarte en een blauwe mascara (Lancôme; ik draag het niet vaak maar af en toe, met een feestje of een belangrijke werkafspraak, doe ik het wel), Clinique make-up cleaner, een verzorgend en nude lipproduct (Collistar), selftanning drops (Collistar) en een 7 daagse vitamine C kuur voor mijn huid van Clinique. Ik zou dit normaal nooit allemaal zo los hebben gekocht maar nu met die bonnen heb ik gewoon puur gekeken naar wat ik graag wilde hebben. Af en toe een beetje tutten is wel leuk natuurlijk. Ben super benieuwd. Hoefde maar 6€ bij te betalen
Bedankt allemaal! We vertrekken na het ontbijt richting Parijs, daar gaan we naar een Monkey Town en blijven er tot 19u om de files proberen te ontwijken. Daarna rijden we om en om de hele nacht door. Vanaf Parijs is het nog 16u rijden (hele trip 22u in totaal), dus dan kunnen we mooi meters maken. Hopen uiteindelijk ergens begin van de zondagavond in Porto te zijn. Maar we zien het wel, als het allemaal niet gaat dan boeken we een hotel ergens. De reis is ook al vakantie We komen dan rond 9 augustus weer terug. N is al wakker en aangekleed, ik ga ook zo de laatste spullen pakken en beginnen met broodjes smeren voor onderweg Meld me later weer, fijne dag allemaal!
Ohjee. Ik weet niet meer hoelang ik tussen het eten en het prikken in moet laten zitten. Was dat nou 1 of 2 uur na de maaltijd? nuchter was die nu 5.4. Officieel dus iets te hoog .
Ik moest 2uur aanhouden, maar heb sommige ook gehoord dat ze na een uur moesten prikken, maar die hielden andere waardes aan.
Fijne vakantie @Magnolia29 !! Hopen op een soepele autorit T heeft in 1x tot 5.45 geslapen, daarna nog even gelegen. Het is mijn dag om te blijven liggen dus heb nog heerlijk liggen dommelen. En A: die slaapt nog af en toe kleine geluidjes. En volgens mij wordt ie nu pas wakker. Dit is ZO lang geleden voor hem. Oh en T slaapt ook alweer want die viel beneden in slaap in de wipstoel dus die ligt nu op bed
Oh wauw Magnolia29, nog een hele dag in monkey town en dan 's nachts rijden? Respect hoor! Ik moet dan 's middags nog echt even naar bed, voor we gaan rijden. Maar je hebt in ieder geval een heerlijke vakantie voor de boeg. Ik hoop op een goede rit. Hier ging het altijd perfect! @Nina Sanders heerlijk hoor jezelf een hoop kado doen voor een paar euro! @RoseMurphy lekker dat ze wat langer hebben geslapen. Maar brrr... 5.45 is nog steeds wel vroeg. Hier werd J om 7.45 wakker, want hij moest poepen. Dus A werd ook wakker. Ik.zat nog midden in een bizarre droom. Maar ik heb heerlijk geslapen verder. Het is even afwachten wat het weer doet of we naar de speeltuin gaan vanmiddag of naar het strand en dat we daar eten. Het zak in ieder geval wel weer een fijne dag worden.
Ohh het strand, wat klinkt dat toch heerlijk @Fanne Hier ook prima geslapen trouwens. Wilde om 6u opstaan maar ik lag zó lekker en iedereen was stil dus ik dacht: dikke doei. Ik slaap uit tot 7u! Vandaag weinig op de planning, even zien hoe alles loopt. Wil nog even onze slaapkamer onder handen nemen maar daar ben ik met een half uurtje wel mee klaar (ramen, plinten, houtwerk, oppervlakken. Eigenlijk alles behalve de vloer want die doen we morgenochtend). Nu eventjes een uurtje op de loopband. Oh ik heb 2 hele leuke kadootjes gezien voor M om te vragen voor zijn verjaardag aan schoonouders (die houden altijd een budget aan van ong 100€ per kind qua bday). Zal straks even een fotootje zoeken voor de geïnteresseerden. En we hebben een toffe locatie gevonden om de verjaardagen uit te besteden hapjes geregeld, drankjes, versiering regelen we zelf dus daar moet ik nog naar op zoek. Verder is er ook onder begeleiding een KidsPlay aanwezig dus dat is top (knutselen, ballenbak, allerlei activiteiten en voor de oudere kinderen eventueel ook een scherm met playstation! Dikke prima, zolang het mij allemaal maar geen extra werk oplevert.
Kadootjes voor M: Sensorische blokken https://www.bol.com/be/nl/p/tickit-sensorische-blokken/9200000078966767/ En deze muziektafel https://www.bol.com/be/nl/p/janod-pure-muziektafel/9300000001941833/
@Nina Sanders dat wordt vast een leuk feest. En die kado's ook. En ohh, ik moet me straks ook weer in babyspeelgoed gaan verdiepen!
Ooh leuk @Nina Sanders ! Die muziektafel vind ik echt tof. Leuk merk is dat. Het loopwagentje wat we voor A hadden was daar ook van. Wij zijn lekker even naar de markt geweest net. Even wat gedronken. Man en ik eten lekker smeersels enzo van de Turkse kraam vanavond. Stranger Things seizoen 2 erbij. Hoppa! Nu moet ik echt even beneden gaan opruimen eigenlijk.. Broer van man komt zo ook nog langs. Misschien nog even speeltuin of iets vanmiddag. Verder lekker relaxed!
Ik denk dat wij hetzelfde gaan doen. Beetje borrelig eten als de jongens op bed liggen, filmpje huren.. Hier vanochtend even onze kamer onder handen genomen en net nog even een wasje aan gezet. Mini O ligt op bed, M is er net uit en zit aan een broodje. O is lekker aan het kleuren. Ik zit even met een glas water op de bank een heel klein stukje van Virgin River te kijken, even een paar minuten uitrusten. Eigenlijk moet ik nog even naar de stad. Een jurk terug brengen en op zoek naar een andere, passende . En er moeten boeken terug naar de bieb, we zijn al te laat, maar dat mogen man en O mooi maandag zelf doen, dat is de hele andere kant op rijden. Misschien dat ik zo nog even ga, de middag is nog jong!
Wij hebben een gezellige ochtend en middag gehad. Eerst fotoshoot gehad, vlakbij (en op) de kinderboerderij. Daarna zijn we even op de kinderboerderij blijven hangen om daarna met z'n alle te gaan lunchen. Zijn er net van thuis. E is nog even gezellig bij opa en oma en L hangt nu moe op de bank. Vanavond denk ik maar lekker makkelijk eten. Ik zit nu nog vol van de lunch en het over heerlijke toetje met aambeien (zoals L ze noemt )
Oei oei oei. O kwam vandaag nog met een naam die ik stiekem wel heel erg leuk vind ook naast M.int. Én ook met een M toevallig. de exotische disney prinses! (Even opgezocht: het is een Chinese naam die ‘magnolia’ betekent @Magnolia29) Leuk detail; ons meisje zal wel ook een donkere bos haar krijgen en waarschijnlijk donkere ogen!