Vermoedelijk Mulan is een Chinese meisjesnaam. Het betekent `Magnolia bloesem` hoor ik veel liever M.int @Nina Sanders
Ik kwam ook uit op Moana of op mirabelle, maar die laatste las ik dat dat een pruim is verder ben ik niet nieuwsgierig
Ben wel benieuwd @Nina Sanders ... Wij hebben vanmorgen ruim 2 uur gewandeld, een speciale kinderroute. Oudste had een loge die wel mee wilde, en jongste zoon was een dagje met opa en oma mee. Dus alsnog 4 kinderen, maar onze derde houdt de boel altijd zo op. Hij ziet veel te veel moois, wil alles weten en vragen. Dus dan doen we zo lang over een route. Deze samenstelling was eigenlijk beter Al is die interesse ook wel leuk En vanmiddag boodschappen gedaan en met dochters naar de stad voor van alles voor de vakantie. Net de auto gesopt en de kinderen zijn met man in de tuin bezig. L slaapt al. Ik heb verder al gezogen dus ben lekker buiten op de bank geploft en daar blijf ik voorlopig zitten Fijne avond!
Ik las het net in een ander topic idd Ik sprak het eerst uit als Moelaan en dat vind ik niks. Maar Muulan klinkt wel heel leuk.
@Nina Sanders ik ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt en hoe hoe vaak jullie nog gaan veranderen. Hier een heerlijke dag gehad. We hadden de jongens vroeg op bed gelegd vanmiddag, dus we konden ook op tijd naar het strand. Eenmaal daar klaarde het ook steeds meer op en het was echt prachtig weer. De zee was ook heerlijk met hele hoge golven en voor de zee was nog een klein plasje waar A en J ook heerlijk in konden spelen. A heeft super veel oog voor detail, dus die viste zo met zijn hand een zeester uit de zee. Die hangt veel bij de palen rond, dus die weet allerlei interessants te vinden. Uiteindelijk hebben ze heel veel visjes en krabbetjes gevangen. We hebben op het strand gegeten en op de terugweg naar huis reden we langs een weiland waar net een luchtballon klaar stond om te vertrekken, dus gestopt en daarnaar gekeken. En toevallig stond daarnaast net zo'n mobiele ijscokar die verschillende campings afgaat, dus we hebben de luchtballon nagekeken onder genot van een ijsje. En zo zaten we in een keer in de vakantiesferen. Het was dus pas kwart over 9 voor de jongens in bed lagen en nu maar hopen dat ze morgen weer uitslapen. Wij gaan zo nog Virgin River kijken. Fijne avond!
Bon dia! Het gaat hier echt super goed. Kinderen hebben bijna de hele nacht geslapen (tussen 3 en 5 even wakker) en slapen nu nog. Nog 300 km en dan zijn we er al Veel vroeger dan we hadden gedacht haha! Geen files onderweg, ook geen andere gekke dingen. Serieus geen onvertogen woord gevallen en geen minuut ruzie. Ik snap d'r niks van Had me overal op ingesteld, maar niet dat het zo soepel zou gaan! ❤️
@Nina Sanders Duh, natuurlijk moet ze nu M.ulan gaan heten. Een vernoeming als online tante sla ik niet af
Goedemorgen, hier heeft Z de waterpokken lijkt t wel. Wel nog t prille begin, rode vlekjes overal, en 2 lichte blaasjes, hij had vorige week hand voet mondziekte, dat is over, maar echt wat sneu voor hem, het heerste al op de psz paar weken terug, dus daar zal t wel vandaan komen. Flink balen, want zwemmen wordt afgeraden, en juist vandaag is t heel mooi weer, waarschijnlijk 1 van de laatste dagen dat we konden zwemmen:… want morgen staat er wat regen, en daarna gaat de temperatuur flink omlaag. Vrijdag gaan we weer naar huis, de tijd gaat zo snel voorbij. De oudste 2 hebben al lang waterpokken gehad, die hadden er beiden niet heel veel. ( zie op me werk soms kids die geen stukje huid zonder pok hebben) ze hadden ook geen jeuk, of veel krabben, maar Z is anders, die piept over elk plekje wat hij ziet, en zit overal aan. Heeft iemandctios voor goed spul er tegen? Zie veel verschillende producten op internet namelijk.
Super! Bij ons ging het vorig jaar en het jaar daarvoor ook zo. Dat is volgens mij ook het ideale aan 's nachts rijden. Je kunt kilometers maken, de kinderen slapen en het is rustig op de weg. Ik vind het ook altijd wel gezellig, het heeft wel iets. Als ik niet zwanger was geweest, hadden we dit jaar ook weer gereden 's nachts. Nu hebben we vliegtickets geboekt.
Ohhhh wat goed @Magnolia29 kijk het kan dus ook meevallen! Fijn hoor! Ik denk dat dat ook echt scheelt, van het ‘s nachts rijden. Hier gaat het tot nu toe ook allemaal prima. Vanochtend had ik last van m’n rug dus ik ben iets langer blijven liggen. Wat rugoefeningen gedaan in de sportschool maar was zo weer thuis. Wat rekken en strekken voelde wel fijn. Eenmaal thuis - M lag in bed - was man het badje aan het opzetten voor O en O. Die vonden het leuk om te helpen en ook het bad te vullen. Dus dat gaf mij de gelegenheid om de toiletten te doen, vaatwasser aan te zetten en wat op te ruimen. De jongens spelen nu nog lekker in het bad en M is inmiddels wakker en geniet van z’n fruit. Ik vind het alweer warm hoor. Ik moet stofzuigen boven en voor de rest even kijken wat de middag ons brengt. Einde middag sowieso met M douchen en vooral niet te druk maken. Veel te warm voor. Ik denk dat ik het zuigen maar nu ga doen, ben ik er vanaf. Zet ik denk ik wel de ventilator ondertussen aan
Oke ik verklaar mijzelf even voor gek. Ik heb vanmiddag de keuken en de woonkamer opgeruimd en schoongemaakt. Moet zo alleen nog even stofzuigen en dweilen maar dat doe ik wel als de kids op bed liggen. Ook heb ik de knutselspullen en de puzzels uitgezocht. Net samen met E haar kamer opgeruimd en haar koffer ingepakt. Zij gaat morgen vanuit de bso logeren bij mijn ouders. Doen we in de vakantie altijd, op dinsdag is ze altijd bij opa en oma en zo kunnen ze dinsdag lekker relax opstarten ipv verplicht vroeg opstaan en moeten haasten. De tas van L staat ook klaar voor de opvang. Zo alleen nog even E der zwemkleding in der tas doen en dan staat voor haar ook alles klaar voor de bso. Nu uitgeblust op de bank in de koelte.
Ook ik heb boven gezogen en gedweild, de tencel topper van O zijn matrashoes gewassen, kleedje en 2 bankkussens gewassen; nog even gewerkt, weer een krat speelgoed uitgezocht met O (voor elk ding wat hij weg doet, krijgt hij 0,50 cent).. en een bday lijstje voor O en M rond gestuurd met wensen. Nu heb ik het heet, ben ik moe en zit ik even op de bank. Ik heb geen zin in warm eten dus ik eet vanavond lekker maiswafels met rookvlees en avocado!
Alleen onze auto moest ook nog gewassen worden maar fuck it. We gaan over een week op vakantie en ik ga alleen morgen naar kantoor. Beter na de vakantie en wel even een stofzuiger er doorheen halen deze eeek..
Nog even dan kan O het doen Mijn oudste dochter heeft vandaag de auto gewassen, ze was bijna een uur bezig en bij straalt, heerlijk (ik ga meestal naar de wasstraat hoor, maar die is regelmatig kapot, en als dochter er even zoet mee is vind ik het ook best @Magnolia29 wow, wat vlot zeg, fijn! Ik vind het warm en benauwd. De kinderen blijven maar 'mama' roepen, en man ligt al de hele dag te slapen, die is niet fit. Dus ik kan ook niet zeggen:' ga maar naar papa' als ze weer 'mama'roepen Volgens mij wordt het weer beter de komende dagen. Man werkt morgen thuis, omdat hij niet lekker is, dus ga ik mooi naar de airco op kantoor. De oudste 2 zijn thuis, en dan vind ik het voor hen fijn als we niet beiden de hele.dag op kantoor zijn. Vorige week bracht ik dan eerst de jongsten naar de opvang, dan thuis werken en dan om 11 uur naar kantoor voor afspraken. Maar morgen rij ik mooi gelijk door na het wegbrengen, bijkomen op kantoor
Ppppfff. Het is hier ook erg warm weer vandaag. Ik ben er chagrijnig van. Moet van alles doen in huis maar geen energie en man doet ook niets anders dan ‘zijn’ (lees steunen en kreunen). (Lieve vent hoor maar iedereen zit in mijn allergie vandaag/afgelopen week. )
Hier hebben A en J lekker uitgeslapen vanmorgen. Geen idee hoe laat precies, maar het was na 8'en. Vanmiddag hebben ze allebei ook heerlijk geslapen. Ik hen hen allebei wakker moeten maken na 2 uur. Verder was het een prima dag en we hebben genoten van het heerlijke weer. Ik ben met A ook begonnen om het nagelbijten af te leren. En oh, wat voelt hij zich zielig. Ik heb van dat spul gekocht en iedere keer heeft hij zo'n vieze smaak in zijn mond. Nu afgesproken dat na de eerste keer nagelknippen hij een kadootje mag uitzoeken en toen klaarde hij meteen op en ook geen gepiep meer gehoord. @Mya vervelend dat Z zo'n last heeft van de waterpokken. Ik had van die gel die ik bij Etos heb gekocht. @riean beterschap voor je man. @Miekje86 goed bezig! Hier moet ik ook aan de slag nu ik vakantie heb. Probeer ik altijd de eerste weken te doen. Maar de motivatie ontbreekt nog.