♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    das ook heftig om te zien, groeide t ook per paar uur? Dat lijkt hier t geval, ze komen op als paddenstoelen.

2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend zielig zeg :( Hoop dat jullie zsm bij je eigen huisarts terecht kan en ze iets voor jullie kunnen doen!

Mya vindt dit leuk.
  3. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.085
    4.340
    113
    Denk dat het verschil is dat hij er ook nog waterpokken bij heeft. Dan ontstaan er steeds meer open wonden. Maar bij A kwamen er inderdaad steeds meer bij op zijn buik.
    Het is nu bijna 2 jaar geleden, maar ik vond het best impact hebben, omdat hij zoveel pijn had en het zag er zo lelijk uit.

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Morning! Hoest hier? slecht geslapen hier. Ik merk dat dat weer lastiger wordt. Verder alles prima. Vandaag gaat mini O een nachtje logeren bij mijn moeder. De laatste keer was toen baby M geboren werd :o: Hij kijkt er heel erg naar uit, heel schattig.

Verder wil ik hier vandaag een kast opruimen en moet ik even met O naar de bieb. De bijkeukenvloer wil ik weer even goed dweilen en voor de rest alle was wegwerken!
    Wat werk dingetjes vanochtend en dan heerlijk Vakantie! :D

Mya, Fanne en Magnolia29 vinden dit leuk.
  5. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Leuk voor mini O! Schattig he dat ze dat dan ineens meer gaan beseffen, wat logeren eigenlijk is. En heerlijk vooruitzicht; vakantie! Wanneer gaan jullie naar Drenthe?

Nina Sanders vindt dit leuk.
  6. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.085
    4.340
    113
    Ook goedemorgen! Bij mij gaat het slapen helaas ook slechter. Ik moet eigenlijk meer eten voor het slapen gaan, maar dat wil ik eigenlijk beperken, omdat ik daar zo van aankom.
    Gisteravond wat noten op en nu vannacht beter geslapen, maar dus wel een 0,5kg erbij op de weegschaal. Daar baal ik dan zo van.
    A en J zijn een beetje moe, zeggen ze, dus die liggen met een dekentje op de bank een filmpje te kijken. Ik ga zo even het huishouden doen en als ze vanmiddag wakker zijn, wil ik nog naar het strand.

Mya, Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  7. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Morning!
    Het is hier 8u en ik zit heerlijk alleen beneden :o: Dat vind ik toch wel het meest intens aan zo'n familie vakantie, ik wil soms gewoon even alleen zijn :|

Maar goed, het bedrijf dat V z'n bed komt brengen belde net en mijn ouders zijn bij ons thuis om het in ontvangst te nemen ;) Mooi geregeld, dan kan hij na de vakantie ook meteen op z'n grote jommentjes bed slapen :thumup:

Verder hebben we een rustige dag vandaag. Winkelen, nog ergens een speeltuin opzoeken en beginnen met inpakken. Morgenvroeg vertrekken we richting de Algarve, dat is vanaf hier nog zo'n 4,5u rijden. Mega veel zin in! :D
    Fijne dag allemaal!

Sansaatje, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  8. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    O, en V heeft echt last van heimwee. De lieverd.
    Iedere dag vraagt hij;
    'Gaan we weer naar ons eigen huis toe, heel ver weg? Ik wil dat zo graag. Met m'n speelgoed spelen en naar opa en oma toe. Kan dat nu mama?' :cry: Zo schattig!

Sansaatje, Fanne, riean en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ahhhh haha! Fijn dat het goed gaat daar. En ik herken het helemaal hoor, dat alleen zijn. Ik heb dat ook tekens, dan sta ik natuurlijk niet zo vroeg op als thuis (niet 6.00 op vakantie) maar ik heb nog altijd wel de behoefte om even rustig op te starten voordat de ochtendspits begint.

Dus meestal sta ik dan eerder op en drink ik even een kop thee of koffie (of 2) en dan kijk ik een stukje serie, lees ik een boekje, ga ik telefoonkijken, pak ik de laptop om een beetje inspiratie op te doen voor citytripjes of interieur..

Komende maandag vertrekken we naar Drenthe. We kunnen pas om 16u inchecken en vrijdag moeten we er rond 10u al uit. Dus feitelijk hebben we 3 volle dagen. Hoewel het dus niet zo lang is, kijk ik er wel enorm naar uit om gewoon even uit de dagelijkse sleur te zijn!

Miekje86, Sansaatje, Fanne en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Magnolia29 ohhh ja dat logeren is echt zo schattig. Om 9.15 stond ie al z’n spulletjes te pakken samen met mij en z’n tasje sleept ie door de hele kamer. Mijn moeder kan hem elk moment op komen halen en morgen haalt een van ons hem weer op. Ben benieuwd. Gaat vast goed maar het is dus echt al een jaar geleden dat hij voor het laatst is wezen logeren. Best lang dus. Ik vind het ergens ook een heel gek idee want hij is gewoon altijd thuis bij ons. Dat is met O anders, want die gaat wekelijks een dagje naar mijn moeder en logeert daar wel vaker tijdens vakanties bijvoorbeeld.
    Voor M vind ik het helemaal raar. Die is nog nooit alleen ergens anders geweest. Maar dat wil ik ook niet hoor :o: blijf van m’n jongste af haha. Nee zonder gekheid. Is er ook nog niet van gekomen maar wil ik ook wel een keer proberen. Maar dat lijkt me al helemaal een gek idee.

Fanne, Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  11. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hier vanmorgen de huisarts gebeld, vanmiddag om 14.45 hebben we een afspraak, mocht ook om 10.00 maar we moeten nog naar huis, rijden we dus nu. Over uurtje zijn we alweer thuis. Das wel t voordeel van vakantie in Nederland, nadeel was dat t niet elke dag standaard heel warm is, al hadden we niet te klagen, maar sommige ochtenden waren echt koud gewoon. Maar voor dit jaar was t een prima keus, volgend jaar zien we t wel weer. De kinderen vonden t ook geweldig, ze wouden alleen dat Z geen waterpokken en huidinfecties had gekregen, ja dat wou ik ook graag!

Miekje86, Sansaatje, Fanne en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Mya succes vanmiddag!

Mya vindt dit leuk.
  13. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    ja, snap dat dat impact heeft gehad hier heeft t ook zeker impact, ik doe m ook steeds per ongeluk pijn, als ik m per ongeluk op zo een plek aanraak. Maar hij heeft er zoveel, hele t-shirts zitten onder dat wondvocht, en die zalf, hopelijk gaat dat er nog uit in de was…

Nina Sanders vindt dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Heel sneu.

15. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Al lijkt de wond in de knie toch iets beter te worden, probeer even foto te plaatsen

16. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
  17. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Wat vinden jullie bovenstaande foto is van vanmorgen?

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nouja, ik zelf had al veel eerder de huisarts gebeld en je moet gewoon gaan ;)

19. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.085
    4.340
    113
    Lijkt minder ontstoken, maar ik zou zeker de huisarts er nog naar laten kijken.

Mya vindt dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhh mini O is net weg met mijn moeder. Het was echt zo schattig. Hij was gewoon helemaal hyper omdat ie mee mocht logeren. ❤️ ik mis hem nu al haha.
    O werd wel een beetje jaloers. Had ik ook wel een beetje verwacht maar dat is gewoon pech. Mijn moeder past elke week een dag op hem en hij logeert al vaker daar dus nu is het echt even tijd voor mini O. Als het goed gaat dan blijft ie misschien tot zondag.

M ligt nog even op bed en O is op een heel negatieve manier aandacht aan het vragen bij man (luistert de hele ochtend al slecht) dus die laat ik daar maar even. Ik heb nu mooi even een half uurtje om een kast helemaal op te ruimen en uit te zoeken en ik heb vanochtend al een zak met speelgoed weggebracht en toiletten gedaan. Vaatwasser draait nu en de was heb ik nu niet (althans niet om hem aan te doen). :)

Als M wakker is en het is droog vanmiddag dan gaan we even naar de stad. Ik kan een blije doos ophalen. Ik heb die gratis boxen eigenlijk alleen opgehaald bij O. Bij nummer 2 en 3 niet. Maar ik zag dat er nu weer een pakje Pampers in zat en ook een heel klein Avent flesje. Daar heb ik er nog 2 van (60 ml - heb alle maten wel een aantal keren obviously) maar extra flesjes en spenen kunnen echt nooit kwaad. En luiers ook niet haha. Dus alleen al daarvoor haal ik wel een box op ;)

Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina