♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Zo hier inmiddels bij de huisarts geweest, en hij heeft antibiotica gekregen voor 1 week. Na 2 dagen antibiotica mogen we stoppen met smeren, maar nu 2x Per dag met fusidine nog, 2 dagen dus en dan moeten we daarmee stoppen.

Miekje86, Fanne, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier op weg naar huis. Even stad geweest met O en M. Man heeft nog een overhemd gekocht, bieb boeken terug, ik moest nog een oogpotlood, O mocht nog wat uitzoeken omdat ie speelgoed had uitgekozen wat weg kon (0,50 cnt kreeg hij daarvoor van ons per figuurtje, meneer had 10€ in totaal) en ik heb de blije doos gehaald. Joepie, zit oa weer een avent flesje in en een pak luiers. Daar doe ik het al voor ;)

Mya en Fanne vinden dit leuk.
  3. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.077
    4.334
    113
    We hebben een leuke dag gehad. Na het middagslaapje van A en J zijn we naar het strand gegaan. Zwager en schoonzus waren er ook en we hebben 's avonds samen daar gegeten. Het was gezellig! Ik hou zo van het strand, daar ontspan ik dus echt helemaal.
    Enige nadeel vind ik dat je thuis altijd weer druk bent met opruimen, kinderen in bad doen, wasmachine aanzetten met de strandspullen en het hele huis moet stofzuigen om al het zand weer op te ruimen, maar dat neem ik toch iedere keer weer voor lief.
    A is wel heel moe. Hij heeft nu pas vakantie en of nu al de moeheid eruit komt? Hij klaagt in ieder geval heel de tijd over moeheid. Ik hoop dat hij de komende weken echt tot rust komt. In ieder geval ben ik voor hem dat hij nog een paar weken heeft voor we op vakantie gaan, want dat zou nu nog geen succes zijn.

Miekje86, Mya, Sansaatje en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Klinkt heerlijk. Hebben jullie geen bijkeuken waar je het zanderige spul gewoon even uit kunt trekken? Pak je even een teiltje met warm water waar ze met hun voeten in staan; een loper van een handdoek maken en klaar. Heb je in geval de schade beperkt. De rest spoelt er in de douche wel af denk ik?

Mya vindt dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier zit ik heerlijk op de bank. Inmiddels alle kado’s besteld voor de verjaardagen van O en M. Ook wat dingen voor mini O want ik denk dat hij het anders niet snapt. Arme gup. Verder ook maar alvast luiers maat 1 besteld, wat extra hoeslakens voor de co-sleeper en ik wil nog even op zoek gaan naar fijne wijde nachthemden. Oh en ik moet nog een wat dikkere slaapzak ik maat 50/56 hebben. M is natuurlijk van augustus dus die zijn heel dun.

ik heb zo’n ongelofelijke zin in de komende periode. Het is heel dubbel; want tegelijkertijd denk ik ook continu dat ik straks ook blij ben als ik het echt kan opruimen. Ik voel bij alles wat ik doe de bevestiging dat het ook echt de laatste keer is en daar heb ik totale vrede mee. Dus dat valt mooi op z’n plek. Ik vind het heerlijk om alvast luiers en flesjes te kunnen afvinken en ook om kasten uit te zoeken en door kleding heen te gaan om te bepalen wat ik wil doorgeven en wat niet. Maar ik vind het net zo heerlijk om weer plannen te maken voor dingen voor mij na de bevalling. Om straks mijn lichaam weer echt helemaal terug te krijgen en daar aan te gaan werken, om te fantaseren over de komende jaren als we straks eenmaal uit de baby periode zijn. 4 is geweldig en wilden we ook graag en met z’n zessen straks zijn we écht compleet. Man moet nog wel even bellen voor z’n afspraak. :p

Mya, Fanne en jvsd92 vinden dit leuk.
  6. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Ik! Love it and can’t wait! Drama. :roflmao:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  7. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.077
    4.334
    113
    Dat doe ik inderdaad, maar toch nemen ze toch wat zand mee naar boven, bijvoorbeeld als ze naar de wc gaan ofzo.
    Maar ik probeer de schade inderdaad zoveel mogelijk te beperken. Als we weinig tijd hebben, hou ik het gewoon bij de benedenverdieping en de badkamer.
    Het hoort er gewoon bij en we genieten erg van zo'n dagje strand. Zou ook echt nergens anders willen wonen.

Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  8. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.077
    4.334
    113
    Goedemorgen! Stil hier. Iedereen lekker vakantie aan het vieren?
    Wij hadden leuke plannen voor deze dag, maar helaas had man net een positieve zelftest.
    Ik heb dus een lunch afgehaald en we zijn in het park gaan lunchen (zijn geen andere mensen). Man is even met de jongens aan het voetballen. Vanavond steken we thuis de barbecue aan. En zo maken we er toch een leuke dag van.

Wat zijn jullie plannen? Fijne dag!

Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  9. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    De antibiotica kuur van Z slaat heel goed aan, erbij niks nieuws meer bijgekomen, en grote plek bij knie is flink verbeterd, gaan vanavond zonder gaas en verband proberen. Nu zijn we in drievliet, hadden nog kaartjes van mijn moeder gekregen, maar zijn tot morgen geldig maar, morgen regent t veel, dus dan vandaag maar, eigenlijk wou ik stiekem wel dagje rust, maar dan morgen maar..,

Magnolia29, Miekje86, Nina Sanders en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Oh wat fijn!! Hopelijk nu snel van die nare plekken af! Veel plezier vandaag!

Mya vindt dit leuk.
  11. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier lekker dagje aan de schoonmaak. Ik hoef alleen straks nog f beneden te stofzuigen en dan ben ik klaar.

Mya vindt dit leuk.
  12. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.077
    4.334
    113
    Ah fijn zeg!

Mya vindt dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Mya fijn dat de kuur aanslaat. Dat zal echt een opluchting zijn. Ook voor jullie.

@Fanne oh wat vervelend. Zo zie je maar, het kan toch nog de kop op steken. Heeft hij veel klachten? Heerlijk hoor, de bbq. Wij zitten eraan te denken hetzelfde te doen. Klink heel erg dit maar nu is mini O er niet. Dat betekent wel dat de jongens elkaar niet zo kunnen opstoken tijdens het eten en tegen O is het makkelijk om uit te leggen dat hij moet wachten en zich moet gedragen. Maar we hebben ook nog spul in huis dus mogelijk maken we eerst dat op.

Hier weinig nieuws eigenlijk. Vanochtend even de vloer boven gedaan (ik zuigen, man dweilen), mijn broer heeft weer 4 uurtjes wat in de tuin gedaan dus dat is fijn. Man is nu een rondje aan het lopen met O en M. Maar hij is al even weg dus ik gok dat hij een tussenstop heeft gemaakt bij z’n ouders. ;)

Hier verder ook bij. Toiletten schoon, alleen einde dag nog even de vloer beneden. Mini O blijft tot morgen bij mijn moeder en moet even kijken of wel hem einde ochtend of na de middag ophalen. Ik denk het laatste want maandag gaan we op vakantie dus dan wil ik zeker - ondanks dat het maar een midweekje is - alvast wat voorbereidingen treffen. Denk aan de auto even uitruimen en voltanken, alle was wegwerken, alvast wat speelgoed inpakken en in de auto zetten (net zoals luiers, doekjes en dat soort dingen).. gewoon dat soort zaken. Scheelt ons maandagochtend gewoon enorm. Ik denk dat ik maandagochtend ook nog even de koelkast van binnen schoonmaak, hij is dan toch ‘leeg’. :thumup: Ik hou er niet van om in de troep thuis te komen ;)

Fanne, Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Holy.. ik heb dus gisteren alvast wat maat 1 luiers besteld en dan ook onder het motto ‘voor de zekerheid’ wat mee besteld van maat 4 en 5. Werp ik een blik op de vliering, staan daar nog 3 maandboxen (maat 3(????), 4 en 5) :roflmao:. Dit overkomt mij dus echt elke keer en eigenlijk wéét ik gewoon dat ik ergens wel nog wat heb liggen. Maar toch lijkt het mij altijd handig om het mee te bestellen :|

Fanne en Mya vinden dit leuk.
  15. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Fanne wat vervelend dat je man positief is. Wel fijn dat jullie er nog even op uit konden. Hier wilde vandaag ook de bbq aansteken, maar begin van de middag betrok alles hier dus toch maar besloten wat anders te eten. Maar goed ook rond half 6 begon het hier te regenen (de bbq bij de buren stond net aan:roflmao:)

@Mya wat fijn dat de kuur goed aan slaat. Hopelijk nu snel er helemaal vanaf. Hopelijk was het ook nog gezellig in Drievliet.

@Nina Sanders herkenbaar hoor met eten. Hier kunnen ze mekaar ook erg dwars zitten op het moment. Ik ben blij dat ze 3x per week op de opvang/opa&oma eten. Kunnen wij gewoon rustig eten :oops:. En vandaag was ik hun gedrag spuugzat. Geen zin in koken, beide met smaak een pizza op en wij kijken nog wat we gaan eten.

Mya, Fanne en Nina Sanders vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Mya, Fanne, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Vandaag was echt een bleg dag. Ik moest 3 kinderen(ja man ook) corrigeren de hele tijd. Werd er gek van. Vanmorgen eerst aan man gevraagd (rond 9uur) wanneer hij de schuur af zou maken, zegt hij ja dan ben ik vandaag vanplan en sprong meteen op om het te doen. Dacht echt tuurlijk als ik niks gezegt had was hij vandaag nirt gaan verven. Ik ben ondertussen op verzoek van E bouw gaan doen. Ik moest ook op L letten, dus die vroeg heel af en toe aandacht. Maar echt iedere keer als hij aandacht vroeg flipte E zowat o_O. Daarna bezig geweest voor de verrassing van mijn ouders. Die zijn in september 40jaar getrouwd. We gaan nu een puzzel (1000 stukjes) met een foto van de fotoshoot geven, een vriendenboekje waar we alle ooms en tantes in laten schrijven (digitaal) en fotoslingers met 40 foto's van de afgelopen jaren. Die slinger willen we in het restaurant ophangen waar we gaan eten met de hele familie. Ik wil proberen om E en L op de foto te krijgen met hun trouwkleding, gelukkig gaan ze binnenkort 10 dagen op vakantie. E wil een schilderij verven.

Begin van de middag met de hele familie naar de action en de supermarkt. Echt had 3 kleine kinderen bij mij die ik allemaal moest corrigeren :mad:. Man liet ze ook maar gewoon gaan, dus die heb ik later (ja dat doe ik niet in de winkel) de wind van voren gegeven. Bij thuiskomst heb ik de kinderen weer overgelaten aan man, want ik had beloofd foto's uit te zoeken. Tot nu toe vanaf 2014 op de computer kunnen vinden. Super leuk om alles terug te vinden, maar ik ben wel even bezig. Ben nu in 2019 beland en helaas nog geen leuke foto gevonden van mijn ouders samen :rolleyes:. Wel veel apart, misschien dat ik daar iets van samen voeg. En dan moeten we nog foto's uitzoeken van de jaren 80 & 90. En mijn ouders hielden van foto's maken. Heb stiekem wel een beetje spijt van die vlaggenlijn, maar vind het ook wel een leuke verrassing. Misschien dat we nog even wat tantes inschakelen voor foto's.

Zo E naar bed brengen en dan lekker relax de bank op en even niks meer doen

Mya, Nina Sanders en Fanne vinden dit leuk.
  18. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Man is hier de beren aan het bestellen :oops:. Lekker kipsaté met berenfriet :D

Mya, Sansaatje, Fanne en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.077
    4.334
    113
    Vanmorgen zijn we met z'n vieren naar de teststraat geweest (voor het geval van het najaar weer een QR-code komt). Man, A en ik zijn positief getest, dus alleen J niet en die loopt net de grootste snotneus rond.
    Nu snap ik wel waarom A zo vreselijk moe is. Die zat de laatste dagen heel de tijd te klagen dat hij moe was en dat hij zich ziek voelde. En ik maar denken dat hij aan vakantie toe was.
    In ieder geval zitten we nu voorlopig in quarantaine. Hopelijk is J snel positief. Hebben we dat ook weer gehad.

Mya, Nina Sanders, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Beterschap allemaal!

Fanne vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina