♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Ik heb binnenkort een bruiloft met het walgelijke thema ‘pink glitter’. Deze moppersmurf haat roze en glitter. Ik ben veel te dik voor een roze glitter jurk dus werkelijk geen idee wat te dragen. Denk dat het tot roze glitter nagellak komt, iemand een tip waar ik iets leuks kan vinden? (Niet duur want wie draagt er in het dagelijks leven nou roze glitter, op kleuter meisjes na?!) :confused:
     
    Mya vindt dit leuk.
  2. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Oh wauw. Wat een *pieeep* thema zeg. :o: Misschien iets van een roze satijnlook blouse ofzo? Op een mooie pantalon oid. Satijnlook is nu in dus meer dan genoeg te krijgen. Ook een beetje ‘glinsterend’. Inderdaad een lakje met een glimmer erin en klaar.
     
    Mya vindt dit leuk.
  3. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh ik ga heel graag met je meezoeken. Pink glitter. Jezus wat k*t zeg haha. Voor je nagels oké maar qua outfit. Toch heb ik wel wat mooie stijlvolle ideeën. Als je het goed combineert en je laat de mooiste delen van bijv je gezicht uitkomen kan het echt heel mooi zijn. Bijv als je een beetje een gebronsde huid hebt, is donker roze heel mooi. Maar heb je bijv heeeeeeeel lichte ogen, dan zou ik echt voor een pastelroze iets gaan. kan je iets meer over jezelf en je voorkeuren zeggen? En je budget? Ga ik zoeken!
     
    Mya vindt dit leuk.
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    @Sansaatje ik heb bijv een roze kantoor outfit. Toevallig een paperbagbroek (onderstaande is ook die ik heb) en die combineer ik wel eens met een heel licht roze satijnen blouse. Ik zal een vergelijkbaar plaatje zoeken. Doe de glitters dan als accessoire ofzo. In je nagels, een statement ketting met stenen en een mooi sieraad ofzo. Eventueel een glitterende grote haarclip ofzo als je je haar kan opsteken?

    zoiets. Het lijkt nu een beetje te vloeken maar als je de juiste kleuren combi hebt kan het echt wel mooi zijn. Ipv glitters zou ik dan kiezen voor een glanzende stof.

    upload_2022-7-30_20-47-1.jpeg

    upload_2022-7-30_20-41-10.jpeg
     
    Sansaatje, Mya en Fanne vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Edit: op mijn scherm komen de kleuren niet helemaal lekker uit maar ik denk dat je het idee snapt.
     
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    God wat zou ik dergelijke heerlijke outfits weer dragen. Ik pas echt geen enkele blouse of broek meer momenteel haha.
     
    Mya vindt dit leuk.
  7. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    @jvsd92 en @Nina Sanders dank jullie voor de tips! Ik heb een toffe broek met roze er in dus ik pak daar een tint uit en koop een top erbij denk ik. Accessoires maar met glitter en dan de nagels roze met glitters. :confused: (Ik hoop zo op een buikgriep bij mezelf of een van de kinderen die dag. :rolleyes:)
     
    Mya, Nina Sanders en Fanne vinden dit leuk.
  8. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.882
    4.154
    113
    Haha! Die broek heb ik ook, als positiebroek!
     
    Mya vindt dit leuk.
  9. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.882
    4.154
    113
    @Sansaatje pff wat sommigen toch verzinnen hè. Als je dat nou zelf leuk vindt, maat om dat al je gasten op te dringen.
    Ik zou voor een stijlvol jurkje gaan (bijv zwart of blauw) en daar dan een roze riempje, ketting, sjaal of corsage op dragen. Evt met roze pumps, dur heb ik op een bruiloft gedragen.
     
    Mya vindt dit leuk.
  10. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    WAAAAR? Of bedoel je die gewone broek als positiebroek?
    Ik pas die echt never nooit zwanger hoor. :o: Dat gaat bij mij al zo vanaf week 6 ofzo. Alles wat een hoge taille heeft of heel straks aansluit bij de buik.. nope. Ain't gonna happen. Gelukkig heb ik wel mijn buikband nog van na de bevalling van M want ik ben echt van plan na de bevalling heel erg terug te komen qua figuur. Ik pas altijd snel mijn oude kleding weer en het gaat redelijk vanzelf, alleen iets zegt mij wel dat ik na 4 zwangerschappen in zo'n korte periode wel wat meer mijn best ervoor zal moeten doen. Als in: de discipline opbrengen om echt regelmatig en gezond te eten en niet te gaan snaaien uit tijdgebrek. Maargoed. Zorg voor later. Terug naar de leuke broek. Ik wil hem ook weer aan kunnen. Heb hem trouwens ook in het heel donkergroen. Zo chique voor het najaar!
     
    Mya vindt dit leuk.
  11. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.882
    4.154
    113
    Idd als positiebroek. Maar net even gekeken en de taille is wel lager en de strik minder breed en daardoor is de broek ook minder mooi en stijlvol.

    Komt vast goed hoor met jouw figuur! Mij is het na J ook gelukt, terwijl ik toen 26 kg ben aangekomen. Helaas nooit meer zo'n strakke huid als voor de zwangerschappen, maar met kleren aan zie je er niets meer van.
    En ik ben ook niet zo'n type die in een topje in de sportschool staat. Dus het is prima zo.
     
    Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  12. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.588
    10.781
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ow wat een piep thema. Ben je daggast of alleen avond? Voor alleen de avond zou ik niet heel veel moeite doen in ieder geval. Heeft bronpix misschien niet iets? Die heeft vaak ook een bruiloftinspiratie pagina
     
    Sansaatje en Mya vinden dit leuk.
  13. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.600
    2.171
    113
    @Fanne wat een ellende met die Corona weer! Hopelijk is niemand van jullie er echt ziek van, beterschap voor jullie allemaal!
     
  14. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    De hele dag. Enkel het feest sla ik over vanwege bedtijd kinderen, na diner is het naar huis. :rolleyes: (Ik ga geen oppas zoeken. Ik ben zo’n trut :rolleyes:)
     
    Nina Sanders, Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  15. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Ik draag geen jurkjes en ook geen pumps. :roflmao:
     
  16. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.882
    4.154
    113
    Haha, dan heb je niets aan mijn advies.
     
  17. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.588
    10.781
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Bij sommige zou ik ook zo'n trut zijn ;). Bij mijn zusje hadden we ook geen oppas maar dat kwam meer omdat we een uur moesten rijden om er te komen en we daarin een hotel bleven. Ik heb toen gekeken tot hoelaat ze het vol hielden (pas om 21.30uur werd de eerste moe:eek:)

    Mijn schoonzusje en zwager hadden het thema gala o_O. Loop ik ook nooit in. Heb toen gewoon een leuk luchtig zwart jurkje gekocht. Ik blij die dag was bloedverziekend heet en de gene die in gala liepen zweette peentjes. Mijn zusje had het thema zoek het zelf maar uit iets waar je je fijn in voelt maar graag wel een beetje netjes en niet in je afgetrapte spijkerbroeken en schoenen.
     
    Sansaatje en Mya vinden dit leuk.
  18. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.588
    10.781
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Zoiets voor op je broek? Screenshot_20220730-230100_bonprix.jpg
     
    Mya vindt dit leuk.
  19. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Die is leuk! Welke winkel?
     
    Miekje86 vindt dit leuk.
  20. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Miekje86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina