♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.589
    10.781
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    #4941 Miekje86, 31 jul 2022
    Laatst bewerkt: 31 jul 2022
    Bij bonprix. Ik gok de broek ook, maar die zie ik niet zo snel

    Zojuist gevonden bij bonprix: Shirt van kant
    https://www.bonprix.nl/product/shirt-van-kant-wolwit-943014/?landmark=Entry&typ=SoM&anbieter=Share&aktion=SocialMedia&wkz=94&iwl=513

    *edit*
    De broek van het plaatje kan ik niet vinden, bij combineren met staan ook alleen nog maar oorbellen. Maar vond nog wel een andere broek, net wat feller.
    Zojuist gevonden bij bonprix: Pantalon
    https://www.bonprix.nl/product/pantalon-mat-pink-906901/?landmark=Entry&typ=SoM&anbieter=Share&aktion=SocialMedia&wkz=94&iwl=513
     
    Sansaatje en Nina Sanders vinden dit leuk.
  2. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Morning!

    hoe gaat het hier? Het is hier bewolkt, maar qua temperatuur heerlijk. Man gaat zo even de auto door de wasstraat halen, zuigen en even voltanken en daarna is het plan om met z’n vieren mini O bij mijn moeder op te halen. Voor de rest een rustig dagje gepland. Naast alvast wat dingen inpakken vanavond, wil ik einde middag ergens een keer de koelkast van binnen schoonmaken en de besteklade uitnemen. Kan ook morgen, maar beter vandaag, das gewoon een stuk relaxter en doe ik zo even tussendoor. Ook nog even wat broodjes, drinken en snacks voor onderweg halen. En voor de rest vooral niet te druk maken ;)
     
    Magnolia29, Fanne, Miekje86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.341
    4.876
    113
    Vrouw
    @Sansaatje Maar ik zou geen wit kant aan doen naar een bruiloft :D of draagt de bruid geen wit? Haha.

    Hier vanochtend bij schoonmoeder geweest en vanmiddag bij m’n babylichtje (dat is hoe A het noemt :cry:). Nu zijn we lui. De jongens zijn nog even aan het spelen/tv kijken. Als ze zo op bed gaan ga ik de moed verzamelen om hard te lopen. Ben er sinds een paar weken mee begonnen, dus nog geen grote afstanden haha. In principe om de dag (behalve vorige week omdat die dag me toen niet uit kwam dus toen heb ik m overgeslagen:p). Normaal ‘s ochtends maar dat kwam er vandaag niet van. Daarna maar even lekker in bad:D
     
    Mya, Magnolia29, Sansaatje en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier lagen de jongens er op tijd in. Om 19.15 trok ik alle deuren dicht. Baby M maakt er alleen een sport van om z’n speen weg te gooien op de grond, en dan te gaan brullen (we hebben geen vast koord). Meneer begint dan heel hard te lachen als ik de speen kom brengen. De teller staat op 8 inmiddels maar ik wil gewoon even gaan douchen o_O:p

    Verder nog niks gepakt. :o: Was ik wel van plan, maar dat komt morgen wel. Zoals ik eigenlijk altijd doe. Ik weet precies wat ik mee wil nemen en heb dat zo gepakt. De reden waarom dat vorige keer zo’n drama was is omdat de jongens toen absoluut niet mee werkten. Ga ik nu anders aanpakken. Zowel mini O als baby M gaan op tijd hun middagslaap doen. Ik ga het rekken tot ze beiden tegelijk gaan, dan hebben man en ik onze handen wat meer vrij. Overigens heb ik wel alles prima voorbereid hoor. Beter dan de vorige keer. Huis schoon, ik zet zo nog even het laatste wasje aan, een doos met luiers en doekjes staat al in de auto en ik pak zometeen wel alvast wat speelgoed wat ze mee willen nemen. Kleding en toiletspul komt morgen wel, maar verder valt er redelijk weinig te pakken nu al want we gebruiken alles morgen nog.

    Koelkast ook schoon, auto schoon.. :thumup:
    oké, ik hoor M nu heel hard kletsen in bed, ik laat hem maar even. Wellicht vermoeit hij zichzelf wat. :thumup: Zo na het douchen plof ik op de bank.
     
    jvsd92, Mya, Fanne en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Weet je wat ik stiekem zo heerlijk vind aan vakantie? Dat ik het huishouden lekker een klein beetje kan verslonzen. :p ik ga heus niet in troep zitten, dus ook in een huisje wordt wel gezogen en opgeruimd, maar heerlijk geen douche bijtrekken en nadrogen, boeien als overal spetters komen etc… :p
     
    jvsd92, Mya, Fanne en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Hahahaha, ze hebben meerdere kinderen dus wit zou niet meer mogen. :roflmao: (Ik ben ook niet van plan om in het wit te gaan maar de top is wel heel leuk. :))
     
    Mya, Magnolia29 en RoseMurphy vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ohhh ik ben dus vakantie aan het plannen voor volgend jaar al :o:
    Heb voor de verandering eens de volle 2 weken meivakantie gepakt en ook in de zomer 3 weken. Ergens in het najaar pak ik nog wel een week. Ik zet dat altijd in onze Outlook agenda’s (net zoals studiedagen en schoolvakanties). Zegt mijn man: ‘wat moet je met zoveel vakantie?’
    Ehhh, geen idee eigenlijk :roflmao:
     
    jvsd92, Mya, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Echt, dit dus!! Zitten nu in ons 2e huis in de Algarve en ik doe echt alleen het minimale. Oftewel; vaat in de vaatwasser, heb 2 wasjes gedaan en veeg af en toe de kruimels op. Helemaal dikke prima. Mama heeft ook vakantie :cool:
     
    Sansaatje, Miekje86, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.885
    4.157
    113
    Haha! Wat je met zoveel vakantie moet? Nou, ik heb ieder jaar 12 weken vakantie, maar serieus dat is voor mijn gevoel soms nog veel te weinig. Heerlijk knuffelen met de kinderen, even lekker naar de speeltuin met hen, afsprekenmet vrienden en familie. Ik heb altijd meer plannen dan dat ik tijd heb.
     
    Sansaatje, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  10. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.885
    4.157
    113
    Vandaag dag 2 in quarantaine. Vanmorgen hebben de jongens lekker gekleid, daar kunnen ze gelukkig zich heel lang mee bezighouden, toen ze dat zat waren, zijn we voor de lunch even gaan wandelen.
    Vanmiddag hebben ze lekker gespeeld en daarna hebben we voor het avondeten maar weer gewandeld. Ik vrees dat dit het dagprogramma wordt voor de komende dagen. Zo zonde van mijn vakantie. Maar we zijn heel blij dat we nu corona hebben en niet 2,5 week later. Want dat zou onze vakantie niet doorgaan.
    Voor nu voel ik me best prima eigenlijk. Man is wat verkouden en A vooral heel moe. Ik heb het vooral vreselijk warm en zware benen, terwijl ik juist een enorme koukleum ben.
     
    Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  11. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    He wat naar, beterschap voor jullie en succes de komende tijd! Hoop heel erg dat de klachten minimaal blijven, zeker nu je zwanger bent!
     
  12. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Even weer een teken van leven, heb alles meegelezen hoor :thumup:
    Gisteren naar de Algarve gereden, hebben er zo'n 5u over gedaan. Prima te doen, auto extra vol natuurlijk met stiefdochter en haar spullen er bij ;)
    Kwamen rond 17u aan en het appartement is echt mega luxe :o: Dat wist ik zo ongeveer wel, maar echt... Enorm veel ruimte, iedere slaapkamer heeft een eigen badkamer+wc, overal airco en het zwembad is 10 meter lopen :eek: Zelfs man schrok toen hij binnen kwam; 'wat heb jij nog weer geboekt?!' :o::roflmao:
    Gisteren dus nog heerlijk gezwommen, ergens wezen eten en naar bed. Vandaag de hele dag op het park geweest; zwemmen, lunch, V slapen en chillen en weer zwemmen. We wilden vanavond weer ergens eten, maar stiefdochter is van de trap gevallen en heeft haar enkel flink gekneusd :rolleyes: Dus het avondeten werd broodjes pindakaas en pasta. Morgen weer een dag :thumup:
     
    Mya, Miekje86, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Echt hè. Met alle jongens en zand etc vind ik het ook logisch om te zuigen en te wassen. Vaatwasser natuurlijk ook en een pak hygiënische doekjes is ook geen overbodige luxe met al die vingertjes. Maar idd.. de rest: lekker boeiend.
    Oh echt waar? Ik ervaar dat helemaal niet zo. Want knuffelen / speeltuin etc doen we vaak wel tussendoor en zoals nu met dit weer leven we echt wel veel in onze tuin, heerlijk. Afspreken met vrienden en familie kan ik wel vaker doen maar ze wonen allemaal enorm verspreid over het land. Bovendien vind ik eerlijk gezegd op pad gaan met het hele gezin echt wel een onderneming. Dat heeft ook alles te maken met de leeftijden van nu. Dus die splitsen we ook vaak. Soms komt het gewoon beter uit dat ik alleen met O ga bijv (ivm slaapjes) of man juist met de 2 oudsten (ivm zwangerschap etc). En dat is ook helemaal prima voor nu. Maar ik ben het ook helemaal niet gewend om zoveel vakantie op te nemen dus dat voelt voor mij wel raar. Komt misschien ook wel omdat ik natuurlijk in sept met verlof ga en vorig jaar ook verlof heb gehad. En in 2019/2020 ook :o:. Natuurlijk geen vakantie, maar dat zorgt wel voor dat vele thuis gevoel. Covid er nog bij. Dus nee; ik voel niet zo de behoefte om heel vaak vakantie op te nemen want ik heb niet snel rust in mijn lijf. Ga ik toch weer dingen in huis doen of die laptop aandoen. Maar ik besef wel, straks met nog een kleine erbij, dat het o zo belangrijk is om wél voldoende te ontspannen. Of dat nou alleen, samen, beiden of met vrienden is.. gewoon even niet meer geleefd worden. Dus misschien dat ik onbewust daarom ook wel nu al wat dingen heb vastgelegd. Lijkt me heerlijk om in de meivakantie ook een weekend samen met man weg te gaan. Maar dat zal bij dromen blijven vrees ik, want het is echt wel heel lastig om 4(!) kinderen van 5 jaar en jonger ergens onder te brengen voor een paar nachten, ook al splits je ze. Maargoed. Dat is ook een keuze van ons natuurlijk. Maar een keer 1 nacht zou wel moeten lukken :p. En anders ga ik gewoon een keer met de oudste een nacht of een weekend weg. Of man. Ik denk daar sowieso wel eens aan, ik verwacht dat hij dat zelf ook leuk vindt. Wat dat betreft heeft een oudste kind het ook echt niet altijd makkelijk. Ik bedoel, hij wordt nog maar 5 en heeft in z’n korte leventje toch echt al 2 broertjes en straks ook een zusje erbij gekregen. Super leuk natuurlijk, maar vergt ook wat aanpassingsvermogen. Dus al die vakantieplannen zijn zo gek nog niet.
    *gaat gelijk inspiratie opdoen*

    Ohhhhhh dit wilde ik nog zeggen. O is dus helemaal van de superhelden nu. En we hebben echt een leuk feestje tot nu toe georganiseerd al zeg ik het zelf. Maar mijn idee was wel om toch nog een bijzondere Batman of Spiderman taart te laten maken. Niet alleen moet je dat echt minimaal 4 wk van tevoren aanvragen ofzo, maar de meest simpele varianten (wel met 2 verdiepingen) kosten al iets van 85-100€) :o: oké; ik snap dat er veel tijd in gaat zitten maar dat wordt me te gek. Ik laat bij de Hema wel foto tompoucen drukken :o:
     
    Mya, Fanne en Magnolia29 vinden dit leuk.
  14. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.885
    4.157
    113
    @Nina Sanders als dat voor jullie zo goed voelt is dat toch helemaal prima. Natuurlijk doen we dat ook tussendoor, maar in de vakantie voelt dat toch allemaal wat relaxter ofzo.
     
    Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  15. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.885
    4.157
    113
    Heerlijk zo'n luxe vakantiehuis. Beterschap voor je stiefdochter!
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  16. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.589
    10.781
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Vandaag hadden we een redelijk relax dagje. E heeft uitgeslapen tot 7.30uur :eek:. Dat is zeker al ruim 2jaar geleden voor het laatst gebeurd. Toen L geboren werd was het uitslapen over bij der :rolleyes:. Vanmorgen zijn we naar de ballenbak geweest en omdat ze zo goed luisterden en lief speelde daar hebben we er heerlijk een broodje/pannenkoek gegeten. E wil daar altijd eten maar dat mag niet van mij dus ze was nu helemaal blij.

    Vanmiddag meer bankgehangen omdat beide uitgeblust waren. Ik ben weer in de foto's gedoken en heb nu de babyfoto's van beide gehad. Smelt. Voor het eerst de foto's van vlak na de bevalling van L gezien (misschien wel eerder maar niet onthouden). Maar wat heeft die verpleegster slechte foto's gemaakt. Meer als de helft bewogen :eek:.

    Ow en vandaagbde 1ste 2 bewerkte foto's van de fotoshoot ontvangen. Helemaal leuk. Ik deel deze hier niet ivm de hele familie die er op staat. Hopelijk volgt de rest snel, ze ging in ieder geval vanavond er verder mee aan de slag.
     
    Fanne, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  17. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier was ik op de bank in slaap gevallen :p nu naar boven gegaan maar ik lig niet lekker..

    Klinkt super @Magnolia29 lekker genieten. Hopelijk voelt je stiefdochter zich morgen stukken beter.

    @Miekje86 oh heerlijk dat uitslapen. Hier zijn de jongens ook vroeger wakker als ze samen zijn. Afgelopen 2 nachten was mini O bij mijn moeder en beiden slapen dan langer. Maar toch hadden ze elkaar gemist. Want mini O wilde zeker weten dat hij vanavond samen met O weer zou liggen en ook O was tussendoor vaak wel eventjes wakker en informeerde naar de thuiskomst van z’n broer. Wel lief dat ze elkaar dan ook missen.

    Verder is het augustus en dat voelt toch alweer echt dicht bij oktober :o: over 2 maanden kan er al een baby zijn..
     
    Magnolia29, riean, Miekje86 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.885
    4.157
    113
    @Miekje86 heerlijk dat E heeft uitgeslapen. Zou lekker zijn als ze dat deze vakantie volhoudt. En wat doe je met de foto's? Alleen uitzoeken of maak je ook albums?
    @Nina Sanders fijne vakantie! Lekker van genieten!

    Hier slapen de jongens in het weekend en in de vakanties meestal wel uit, terwijl ze dan wel op de normale tijd naar bed gaan. Nu is het ook nog stil. Hoop dat de baby ook weer zo'n goede slaper is. Maar alsnog zal het, naast dat het natuurlijk heel leuk is zo'n klein baby'tje, ook weer wennen zijn. In het begin natuurlijk de nachtvoedingen en daarna, al die stoppen zijn ze wel vroeger wakker.
    Oh en ik ben A z'n fotoboek aan het maken van zijn 3e tot 4e jaar. Nu ik toch in quarantaine zit, ga ik die maar afmaken deze week.
     
  19. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  20. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.589
    10.781
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Nina Sanders ja dat is zeker even lekker dat uitslapen. Hier slapen ze beide op een eigen kamer. Maar E slaapt heel licht, als ze maar denkt dat ze L hoort komt ze al even kijken. Hopelijk is die cirkel nu een beetje doorbroken en word ze gewoon wakker als ze uitgeslapen is. Fijne vakantie, hopelijk slapen de jongens toch een beetje uit daar.

    @Fanne ja ik kan aan dat uitslapen wel wennen. Vanmorgen was het weer half 8, dus hopelijk zet ze dit de hele vakantie voort. Ik ben foto's uit aan het zoeken van mijn ouders. Zij zijn in september 40 jaar getrouwd. Nu willen we slingers laten maken met hun foto's erop van de afgelopen 40jaar. En ik moet ook nog steeds een 1ste jaars album voor L maken :oops: .
     
    Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina