♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oehhh hier lekker Young Wallander kijken! ♡♡ nieuwe seizoen

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier al 25 min heerlijk beneden in m’n uppie serie aan het kijken! :|:roflmao:
    Ik verwacht de bende over een half uur wakker. Benieuwd hoe O is en of hij het trekt om naar school te gaan..
    Einde dag oudergesprek. Ben benieuwd.

jvsd92, Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  3. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Lekker hoor! Wordt dit het eerste oudergesprek over O?

4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Morning!
    Het was weer een fantastische nacht :rolleyes:
    V om 12, 2, 4 en vanaf half 6 wakker. N om 1u en daarna vanaf 6u wakker. Vreselijk :o:

Eigenlijk m'n vrije dag, maar heb een online studieochtend. Jullie begrijpen dat ik daar mega veel zin in heb :rolleyes:
    Breng V zo naar m'n ouders, N naar school. Ze blijven daar beiden lunchen en nog spelen, dus hoop dat we voor 12u klaar zijn zodat ik nog wat huishouden kan doen. Fijne dag allemaal :thumup:

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Jep!

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Noooooo. Ik zeg! Lekker even chillen tussendoor!

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh Lord. Heel gezellig hier. De jongens maken weer continu bonje zeg. o_O

Mya vindt dit leuk.
  8. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.794
    7.382
    113
    Vreselijk @Magnolia29 zo'n nacht, pff

L was vroeg voor haar doen, half 7 wakker. Maar ik mag niet klagen lees ik al :roflmao: ze heeft nog heerlijk op papa's plekje gelegen tot kwart over 7

De boel is hier al netjes, ik ga zo met L een bakje koffie drinken in een restaurant in de buurt, mijn moeder en zus en nichtje komen ook :thumup:
    Daarna beide jongens van school halen, later vanmiddag dochter nog en dan de storm afwachten. Dochter moet nog wel naar turnen eind van de middag maar ik breng haar dan ook denk ik als het nog stormt. Ik ben niet zo snel bang, en vind storm stiekem wel mooi om.te zien, maar het arme kind weegt al amper 26 kilo, die vliegt zo met fiets en al de lucht in :roflmao:

Morgen naar een collega die ziek is, even bijkletsen, verder geen plannen dit weekend, jullie?

Magnolia29, Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  9. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Goedemorgen! Hier beroerd geslapen vanwege de bijholteontsteking. Werd om het uur wakker. Vrij vandaag. Ik heb de boel al aardig netjes en tot 12:00 lekker niemand om mij heen. :)

Ben benieuwd naar de storm! @Magnolia29 voor jou ook spannende uren vanavond denk ik. Hopelijk kan je man op tijd vertrekken al blaas je een V90 niet makkelijk van de weg. :roflmao:

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @riean pfoe heb het wel een beetje gehad met die storm hoor haha.

Hier vandaag weinig plannen. Morgen ga ik met een zwangere vriendin een nachtje weg (staat echt al 4 jr op de planning ofzo) en die weet nog van niks. Ik ben de laatste die een glas wijn bij een 6 gangendiner laat staan (zelfs niet wanneer ik bijv een AB kuur heb ofzo, zelfs dan drink ik er bij gelegenheid rustig 1) dus ik heb geen idee hoe ik het moet verbergen haha. Ik drink enkel geen druppel als ik verder moet rijden dan in onze eigen woonplaats maarja, we zitten in een mega luxe hotel met arrangement :rolleyes:. Help.

Verder wil ik voordat ik morgen wegga wel de boel een beetje netjes maken. Dus vandaag al alle was wegwerken, morgenvroeg boven dweilen.. dan hoeft man ook niet veel meer te doen dan even een keer de vloer beneden en toiletten met dettol. :thumup: zondag ben ik alweer terug. Weet wel dat man de jongens overdag waarschijnlijk helemaal afpeigert, ze op tijd naar bed brengt en morgenavond ws met pizza, bier en chips op de bank ploft (zou ik in zijn geval ook doen). Én (mijn ergste nachtmerrie haha!) vooral het dekbed niet opmaakt waardoor het dekbed zo naar onderen zakt en je een km losse sloop hebt aan de bovenkant. :roflmao:

Ik wilde eigenlijk vanmiddag ook nog even naar de action maar als ik naar buiten kijk dan nodigt dit niet echt uit...

Mya vindt dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ah beterschap! Vervelend al die zieken!

12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ideaal gezien wil ik ook nog even een sopje beneden doen maar aangezien de jongens 3 volle dagen thuis zijn denk ik dat ik het maandag doe. Dan ben ik veel sneller klaar. Beperk ik het vandaag toch handjes en vingers van oppervlakken poetsen en wat klinken en handvatten met dettol. Met al die virussen ben ik daar vrij neurotisch in :cool:

Mya vindt dit leuk.
  13. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hij appte net, is om half 1 al vrij dus kan dan meteen naar huis rijden :thumup:
    Hij is zondag jarig, dus hebben we een leuk/lang weekend voor de boeg :D

Mya, jvsd92 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  14. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Oh ik kreeg geen meldingen meer. Hier vandaag met vanalles en nog wat tegelijk bezig. Beetje een ongeorganiseerde dag maar goed. Dat is soms ook geen drama.

Hier is het inmiddels gigantisch hard aan het regenen. Ik ben erg benieuwd hoe hard het gaat straks. Ik heb in ieder geval alles buiten wat eventueel mis kan gaan weg gehaald dus we gaan het zien. + De auto staat ergens geparkeerd waar geen bomen oid staan.

Mya, Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier weinig nieuws verder. Zo naar school maar weinig zin. Net geluncht met 4 volkoren cracottes (luchtige crackers) met 2 gekookte eitjes, kaas, kipfilet, peper, wat kerriepoeder en wat mosterd! :thumup: Gezond en vult lekker!

Mya vindt dit leuk.
  16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ohh ik ben begonnen aan Inventing Anna. Fantastisch :roflmao:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Shondaland!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  18. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Man is al dik 3 u onderweg en nog niet thuis :o: Veel ongelukken op de weg. Zou er over een half uur moeten zijn. Wij kijken ondertussen een film (Huisdiergeheimen). Zelfs V vindt het leuk ;)

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  19. Sansaatje

Hopelijk snel thuis en een heel fijn weekend samen!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  20. Sansaatje

Ik ben met dochter wezen lunchen vlakbij, zo’n leuke tent en we komen er zo vaak dat we korting krijgen, lees, de drankjes niet meer hoeven te betalen. Dan maar een goede fooi. Lieve mensen die het altijd speciaal maken als we komen, gek op onze dochter. :)

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina