♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    @Nina Sanders hier hebben we de jongste ook nooit getest. De oudste twee wel heel regelmatig. Bij een positieve test zou ik het misschien wel doen, vanwege wat @riean zegt. Je weet nooit waar het goed voor is dat het geregistreerd staat. De grap is, dat wjj corona hebben gehad in oktober 2020. Toen was het nog de delta variant volgens mij. Alleen man had toen getest. We gingen wel allemaal in quarantaine en ik heb ook echt klachten gehad (kortademig, hartkloppingen enz). Maar bij mij is dus nooit geregistreerd dat het corona was. Bij elke beweging schoot mijn hartslag omhoog dus ik durfde alleen te ligfen en niet richting teststraat te gaan. Antistoffen heb ik nog laten nakijken en had ik niet meer in mijn bloed (paar maanden later).
     
    Nina Sanders, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  2. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Hebben die van jullie trouwens ook (al) last van vreselijke woede aanvallen? Man man man... Echt, V gilt dan zó hard dat hij er schor van wordt. Gieren, gillen, stampen, spullen gooien. Ik kan dan ook geen contact met hem krijgen, moet hem echt uit laten razen en daarna 'breekt' hij en gaat hij huilen... Pffff... Was dit weekend echt afschuwelijk. Misschien omdat hij nog herstellende is en te veel wil, maar nog niet de energie er voor heeft ofzo. Geen idee. Super vermoeiend in elk geval :o:
     
    Mya vindt dit leuk.
  3. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    We hebben vandaag trouwens N haar kamer wat veranderd. Ze heeft nu een lees/chillhoekje en een bureau met roze bureaustoel :roflmao: Koningin te rijk hoor! Voor V zijn kamer hebben we ook al wat ideeën, maar ik durf een peuterbed echt nog niet aan. Misschien als hij 2,5 is ofzo :rolleyes:
     
    S2909, riean, Kirzy en 10 anderen vinden dit leuk.
  4. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ja! Man was vanmiddag bijv. even met Q naar buiten. Hier in de buurt zit een speeltuin met voetbalkooi waar jongens aan het voetballen waren en Q mocht meedoen. Heeft een uur heerlijk meegespeeld. Tot dat hij naar huis moest. Ik hoorde ze gewoon van ver al aankomen. Q onder de arm van mijn man. Heeft de hele weg terug gegild/geschreeuwt en gehuild. Pas toen ik hem wat Smarties thuis gaf werd hij kalm. :o:
     
    S2909, Sansaatje, Boordevol en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ach wat leuk!! Ziet er gezellig uit, dat trotse hoofd van N! Leuk!

    Hier weet ik al helemaal exact wat ik wil gaan doen voor Q zijn kamer. We gaan hem verhuizen naar de grotere slaapkamer. Eerst over een paar maanden maar het bed in zijn ‘oude’ kamer wisselen. Ik gok dat dat wel goed gaat. Ik denk dat het niet meer in een slaapzak slapen een grotere uitdaging wordt. Want die begint nu inmiddels wel wat krapper te worden. Maar goed, dat komt allemaal wel weer goed! We hebben voor grotere uitdagingen gestaan gok ik zo. :o:
     
    S2909, Boordevol, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.595
    10.785
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Die bureaustoel staat bij ons ook op het lijstje. En ik laat E de chill hoek niet zien, die wil ook direct een L.O.L kussen:roflmao:. Met toeval hebben wij pas een peuterbed via marktplaats gekocht. Zo goed als nieuw voor een prikkie. Tot nu toe vind L het best om in een ledikant te slapen en zolang hij dat goed vind, vind ik het prima. E ging ook met ongeveer 2.5jaar over naar een groter bed. Wij hebben dus nog een half jaar. We hebben wel plannen om de bovenboel anders te doen. Wij gaan op zolder slapen, L krijgt onze kamer en het kamertje van L word de werk/administratie kamer. Maargoed die plannen zijn alleen nog in ons hoofd. Voor nu is het kleinste kamertje voor L groot zat
     
    Mya vindt dit leuk.
  7. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Wat een zieke zeg! Beterschap voor alle kindjes en succes voor de mama’s!:rolleyes:

    hier vanaf afgelopen nacht 01 uur in de weer. L is gaan spugen en niet meer gestopt. Al is t nu alleen gal. Mijn hemel, nog nooit meegemaakt dit o_O. Ben ka-pot.

    Wat betreft testen op COVID. Etos verkoopt nu de speekseltesten! Ik heb er gelijk besteld. :)
     
    Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  8. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.595
    10.785
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @wolkje1994 kruidvat verkoopt ze ook. Volgens mij dezelfde als bij de Etos. Onze kruidvat had ze in de winkel op voorraad.
     
  9. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.595
    10.785
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier gaat het hard bij E op school. Gisteren mail gehad van school. E der klas was samen met een andere klas als enige 'veillig' omdat er geen kinderen met een besmetting in de klas zijn geweest. Ouders hebben bijna allemaal uit voorzorg een zelftest gedaan. En daar zijn voor zover ik weet 3 positieve testen uit gekomen. En nu zit haar klas uitvoorzorg in quarantaine :eek:. E blij want dan krijgt ze misschien wel online les (voor zover dat kan met groep 2)
     
    Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  10. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Wat een rust hier ;)

    Ik geniet eindelijk van een avond vrij van gedoe, bankhangen met een blikje Dr Foots Zero (jeugdsentiment :roflmao:) met wat nootjes er bij :thumup:

    V moet heel erg wennen om weer alleen te gaan slapen. Afgelopen week bleef ik steeds in zijn kamer tot hij sliep maar nu hij weer helemaal beter is gaan we dat niet meer doen natuurlijk. Dus ik bracht hem naar bed en hij begon meteen te mopperen toen ik de deur dicht deed.
    Toen ben ik heel agressief de was op gaan vouwen met extra lawaai en dat hielp! Hoorde hij me toch, soort van geruststelling en viel bijna direct in slaap. Ga nu iedere avond maar de was opvouwen denk ik :roflmao:
     
    S2909, Mya, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Habibati

    Habibati Niet meer actief

    Hoe snel ze de slechte gewoontes toch aanleren.
    Hier verkoopt ze mij momenteel ook heel veel cinema omdat ze 2dagen wat meer mocht als ziek zijnde. Weigert gewoon alles qua eten. Enige dat ze van 's ochtends tot 's avonds vraagt is snoep of ijsje.
    Wel vergeet het maar dan is het niets.
    Ga weet wat de vijs moeten aanspannen.
     
    S2909, Mya, Sansaatje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.595
    10.785
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier een drukke dag achter de rug. Thuis werken met 2 kinderen die uiteraard bij bijna iedere telefoon die ik opnam met 20 vragen bij mij moeten komen :mad:. En na iedere keer waarschuwen was het owja mama helemaal vergeten.

    E vanmiddag naar de test straat geweest samen met papa. Ging beter dan de laatste keer, maar moest wel onder dwang gedaan worden. Maar dit keer ging ze niet in het wild schoppen en slaan. Dus dat zijn weer pluspunten voor der. Op het moment is ze nog zwaar aan het spoken en zwaar over de zeik. Ze isnheel vermoeid door alles, dit uit zich in krijsendjanken. Ze zegt dat ze wormpjes heeft. Ik krijgbsteeds meer het idee als er stress/paniek is en dat ze dan jeuk bij de billen krijgt (paar jaar geleden zware besmetting gehad en toen ook veel paniek gehad), man is 2 uur met der bezig geweest en ze lijkt zich nu eindelijk over te geven aan der vermoeidheid.

    Vind het best lastig als ze zo is, ze kan dan niet goed uiten en alleen bij der liggen is dan vaak ook niet goed want ze raakt gewoon in paniek. En als iknde dag er na nog eens naar vraag haalt ze der schouders op van der is niks hoor mam
     
    Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  13. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.595
    10.785
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ow en verder gaat het hier goed. Koorts bij E is weg gelukkig. Ik hen bijna de hele dag geen klachten, einde van de middag begon ik weer een beetje te hoesten maar gelukkig minimaal.
     
    Mya, jvsd92 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  14. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.595
    10.785
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Echt ik zeg niks meer over onze gezondheid. Kom net versleten boven heeft L heel zijn bed onder gekotst :|. Hij ziet nog lijkbleek, benieuwd of er nog meer gaat komen :cry:
     
  15. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.341
    4.876
    113
    Vrouw
    Man is lekker een nachtje naar hotel en uiteraard ben ik al bij T geweest die om 20.45 ineens moest huilen, wat ie zeker op dat tijdstip al heel lang niet meer doet, en nu net 2x bij A geweest, die wordt bijna nooit wakker, maar was heel verdrietig en leek wat last ergens van te hebben. Beetje gehoest. Dus die neusspray en zetpil gegeven en geknuffeld. Hoop zo dat ze allebei een beetje kunnen slapen vannacht. Zelf enorm zere darmen, rommelt enorm en dus ook veel en vaak naar de wc. Wat een timing (al komt het nooit uit natuurlijk). Ik drink m’n thee op en dan ga ik hopelijk even slapen, haha.
     
    S2909, riean, Sansaatje en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Pfoe hier ook vandaag een niet zo geweldige dag. Hoofdpijn, keelpijn en moe, zwaar gevoel in mijn lichaam (vermoeid en wat spierpijnachtig). Kwam vnl richting einde dag opzetten. Ik heb geen zelftesten meer in huis en morgenvroeg eens doen. Het zijn allemaal wel milde klachten, daarom al vroeg op de bank geploft. En in slaap gevallen haha. Nu naar boven verkast. Ik hoop negatief want ik mag eind deze week mijn booster halen.
     
    Sansaatje en Mya vinden dit leuk.
  17. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Een peuterbed hebben wij bij O echt pas bij 3 jaar gedaan ofzo. Mini O ligt nog heerlijk in z’n ledikant met hemeltje. Heel geborgen.
     
    Mya vindt dit leuk.
  18. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.602
    2.172
    113
    Wat sneu, hoe is de nacht gegaan? Hoop zo dat t maar eenmalig was voor jullie!
     
    Miekje86 vindt dit leuk.
  19. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Miekje86 vindt dit leuk.
  20. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Miekje86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina