Blaas bedoel ik natuurlijk. Stomme autocorrect! hier weinig nieuws. Glazenwasser komt vandaag v buiten. Is nodig zo na de storm
Hoe gaat het verder met jullie, daalt het besef van nr 4 in aantocht een beetje in? Heb je het al aan familie verteld?
Morning! Heerlijk idd die zon en strakblauwe lucht! Word je toch instant blij van Vandaag hebben we weinig op de planning. N heeft besloten dat ze unicorn cupcakes wil bakken met verschillende kleuren deeg, 2 kleuren crème bovenop en van fondant een hoorn maken. Het in tenslotte vakantie Wil ook nog even naar het centrum, N heeft nieuwe leggings nodig en wil kijken naar ondergoed voor V. Ik word echt zat van die rompers, wat een gedoe En ook makkelijker voor potjestraining Fijne dag allemaal!
Neenee mensen, ik denk dat onze omgeving echt achterover valt van verbazing, bovendien willen we het graag nog even echt lekker voor onszelf houden. Bij baby M hebben we het na de termijnecho verteld en nu gaan we ook denk ik wachten tot ongeveer 12 weken. Het voelt fijn om samen gewoon dat geheimpje te hebben en bovendien willen we natuurlijk onze kinderen als eerste het nieuws vertellen! Verder gaat het goed hier. Het nieuws begint te landen en ik voel me goed. Deze week 6 weken (volgens eigen berekening) en ik ben klachtenvrij. Wel wat sneller vermoeid (goh, wat gek) en mijn rug blijft een relatief zwakke plek. Dat ga ik wel even in de gaten houden. Ben van plan om dit keer echt wel zo veel mogelijk rust te pakken op kleine momentjes én op tijd te slapen met een voedingskussen . Verder allemaal gewoon zijn gangetje. Ik kijk wel uit naar de allereerste echo, pas dan gaat het iets meer 'leven' voor ons denk ik. En doe even een foto van de leuke cupcakes! Hier is O ook lekker hyper v Carnaval. Raad eens wat voor pak hij morgen aan krijgt naar school?
Ohhh naast de ramen buitenkant komen ze vandaag ook de dakgoten reinigen. Dat was ik vergeten! Ligt echt vol drap (nog nooit gedaan).
Gefeliciteerd @RoseMurphy ! Hier ook al zo een prachtig weer, wordt ik enorm blij van! Hier ook kids vrij, ik morgen nog werken ( vandaag altijd vrij) en we willen van vrijdag tot maandag huisje boeken, dan heb ik maandag en dinsdag vrij, kids maandag studiedag, dinsdag hun weer naar school en psz, daarna naar opa en oma, en wij samen dagje winkelen, heerlijk. Vandaag is vriend weer dagje naar zijn werk, t mag weer! Waarschijnlijk komt me moeder vanmiddag even op visite, al tijd niet gezien, nu spelen oudste 2 boven, en ik ben met Z aan t spelen met de Duplo.
Nou, die-ene-die-unicorn-cupcakes-wilde-bakken ging al voor ze in de oven konden, buitenspelen met de buurmeisjes Dus dat versieren wordt later vanmiddag of vanavond V speelt met z'n treinspoor en ik heb net wat huishouden gedaan. Vanavond nog dweilen. Ga zo even heerlijk aan de wandel!