Ik schrok me kapot net zonder bank en troep hier.. pfoe. Als de nieuwe staat zal ik ook even een fotootje doen!
Good morning! Oh die troep onder een bank, dat had ik ook om ons eerste huis ja. Daarna heeft een bank nooit meer tegen een muur gestaan bij ons dus veel beter onder te zuigen. Hij staat nu echt midden in de kamer, waarbij je vanaf beide kanten er echt onderdoor kijkt. Dus dan moet ik wrl regelmatig zuigen er onder L is naar de opvang. Bij mijn eerste 2 deed ik dag echt nooit, ze naar de opvang brengen terwijl ik vrij was. Maar nu vind ik het af en toe wel prima. Ik ga zo de kozijnen en deuren in de grondverf zetten. Veel fijner zonder haar er bij. En zij was dolblij dat ze weer naar de juf mocht, dus winwin Vanniddag komt een vriendin met kids. Gezellig! Toch wel erg lekker om even vrij te zijn. Van tevoren dacht ik dat het echt onnodig was, maar merk nu wel dat ik moe ben. Het komt er nu uit ofzo. Dus maar lekker van genieten Fijne dag!
Dankje! En hier staat hij ook een stukje van de verwarming af nu Grote kans dat de verwarming nu ook beter zn warmte kwijt kan!
Sinds de robotstofzuiger zijn werk doet komt ie ook onder de banken en bedden dus ligt er nooit meer stof of troep. Ik had nog 1 lage bank en die hebben we vorige week weggedaan. Hier komen alleen nog banken in waar je onder kunt kijken want het was indd drama met de troep eronder.
Wat een rust hier. Niets te melden. Vanmiddag in m’n uppie naar de bios geweest en later trof ik man en O in de stad. We hebben nog een hapje gegeten in de stad. Nu gaan de jongens naar bed en dan ruim ik nog wat op en plof ik op de bank!
Naar Ik Wist Het. Een mega voorspelbare en eigenlijk best saaie film met geen leuke acteurs. Maar ach, keek wel prima weg. Heb immers een pas dus ik heb er niet apart voor betaald Hier zit ik trouwens net pas. Ik heb nog gewerkt .
Hier druk druk. Volgende week maandag op vakantie dus deze week even wat extra drukte op werk en thuis om alles goed achter te laten. Ik werk altijd al dingen voor op werk zodat ik niet een bak werk heb als ik terug kom en wil graag vanuit een perfect schoon huis vertrekken.
En dan eenmaal thuis ga je direct toch weer aan de poets. Ik althans wel maar dat is zoooooo veel relaxter thuis komen. Herkenbaar ook. Als ik wegga dan wil ik per se dat de wasmand leeg is, dat de toiletten gedaan zijn, er is gezogen, gedweild, dat de micro schoon is, prullenbak leeg en deksel schoongemaakt, vaatwasser aan geweest en leeg, beddengoed is afgehaald… en dan het liefst allemaal max 1 dag ervoor Wat dat betreft ben ik blij dat we in de meivakantie voor iets meer luxe hebben gekozen en dat er ook een wasmachine en droger is. Zorg ik dat dat allemaal al is gedaan en we schone was in de auto op weg naar huis hebben zitten
Goeiemorgen! L us naar het CB geweest. 90 cm en 13 kilo, helemaal prima dus. Zelfonderzoek ze het helemaal niks en ze wad bang dat de dokter iets in haar neus zou doen (stomme coronatesten ). Maar uiteindelijk kreeg ze 2 stickers en een woezel en pip kaart en was ze dolgelukkig Nu kijkt ze even Pieter Konijn, kan ik mooi weer gaan schuren en verven. Hopelijk laatste keer grondverf, dan kan ik het donderdag aflakken als L naar de opvang is. Vanmiddag moer de derde naar zwemles en vanavond hebben we een avond van de kerk. Morgen dagje naar de binnenspeeltuin. En ergens tussendoor moet ook het huis nog schoon. Het plan was om het boven goed te doen deze week, ze hebben allemaal hun eigen kamer heel netjes opgeruimd gister dus dan heb ik ff de ruimte. eerst nog maar zin maken
Goedemorgen! Hier vandaag vanalles en nog wat aan klusjes doen. Schoenen poetsen/wassen, wat wasjes draaien en ik heb net twee foto lijstjes in een terra kleur geverfd. (Kleur plafond/muur badkamer zie foto) Ben namelijk zoals jullie weten de badkamer aan het aanpakken. Wilde daar toch wat kleur. Dus die lijstjes komen daar met leuke posters. Moet ook nog 1 baan van het plafond schilderen maar dat doe ik morgen denk ik. Bekijk bijlage 717557