♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Mini O zot heel erg in zn napraatfase. Gaat echt steeds beter. Heel tof om te merken. Pak ik baby M vanmiddag op om te kroelen. En ik praat dus met een stemmetje.
    Mini O: "Hee mama. Doe normaal." o_O:roflmao:

RoseMurphy, Mya, jvsd92 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Hier ook, merk ook echt vooruitgang in praten nu. Al moet je wel oppassen; ik liet laatst iets vallen en zei: “ah kut da’s stuk.” Je kunt wel raden wat hij nu roept als hij iets op de grond gooit. :rolleyes:

S2909, RoseMurphy, Mya en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    :roflmao::roflmao:

4. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.787
    7.374
    113
    :roflmao:

5. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:

Mijn moeder zegt wel eens 'gut o gut', als er iets mis gaat. Bij V wordt dat dan 'kuttekut' :rolleyes::o:

RoseMurphy, Sansaatje, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hahaha wat grappig die napraters! Hier praat Q me gelukkig alleen na als hij hetgeen waar ik het over heb ook echt interessant vind. :o: Ook hier gaat het praten nu best goed en steeds sneller. Mijn moeder viel het ookal op. Ik gok dat als hij straks naar de psz kan het helemaal in een sneltreinvaart gaat.

7. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Goedemorgen! Hier vandaag de schoonmaak van de benedenverdieping + hal op de planning staan. Gisteren heb ik boven al echt grondig gedaan. Dus dat is lekker. Verder komen er wat boodschappen. En dat was het wel. We zien wel even hoe de dag loopt!

Sansaatje en Mya vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier ook weinig plannen. Ik wil vanochtend even de vloer boven doen en ergens tussendoor ook even een sopje beneden. Maar ik denk dat ik de laatste morgen doe want dan zijn O en mini O in de middag even met opa en oma naar het bos. Dan heb ik mijn handen vrij en dat gaat een stuk sneller. Appie komt rond 9.15 en verder wil ik zo even een maskertje op mijn gezicht doen. Mijn huid is momenteel hartstikke onzuiver maar ook super droog. Echt perfecte combinatie. Ook heel charmant joh, als ik in de spiegel kijk.. o_O Het is dat ik heel goed ben in opmaken en met vrij weinig product goeie resultaten bereik (mag ik dat zelf zeggen?) maar anders.. man man man ik heb de huid van een puber!

jvsd92, Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  9. Sansaatje

Ik zeg echt te vaak “kut” dat wordt wat met mijn kinderen. :roflmao:

Mya, Magnolia29 en RoseMurphy vinden dit leuk.
  10. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Ik werd laatst een beetje afgesneden door een vrachtwagen terwijl ik met de jongens in de auto zat (ging goed verder). Toen zei ik: what the fuck. A: what the fuck:roflmao: ik heb maar gezegd dat mama dat per ongeluk zei en dat het niet mag hahah. Hij heeft het nog niet weer gezegd, maar als ik het weer zou zeggen vast wel :|

Sansaatje, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik bracht O laatst naar school en toen hadden ze het op de radio over een d*ckpic.
    O: 'Mama, wat is een d*ckpic?'
    Ik: 'ohh niks joh. Dat is gewoon een goed gevulde picknickmand!' :o::|

RoseMurphy, Sansaatje en Mya vinden dit leuk.
  12. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Wij hadden met oudejaarsavond zoiets met E. Wij keken iets van het beste tv fragment en E kon niet slapen dus ze mocht mee kijken. Komt er iets van het perfecte plaatje voorbij. Een man volledig naakt en niet geblurt. Ik dacht echt nu gaat het komen, zegt E heel droog wat een mooie piemol :o::roflmao:. Echt je kon me opvegen

S2909, Kirzy, Sansaatje en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Wij zouden vandaag onze heg gaan snoeien, maar door de vorst beginnen we er toch nog maar niet aan. Veelste bang dat ie dood gaat en dan hebben wij geen 20mtr schutting meer en met alle prijzen die omhoog gaan wil ik toch wel even geen onnodig geld uitgeven. Hoe graag ik die heg er ook uit wil voor een normale schutting.

Denk dat we zo wel even langs de gamma gaan. Door de storm is onze poort wel deels gesneuveld ben ik achter komen. Beide palen zijn afgebroken

Sansaatje, Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  14. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Morning!

Stond om 8.15u al bij de manege met N voor voltige. En vanaf 5u wakker met V. Topdag :rolleyes:
    N heeft ineens koorts sinds 10u. Daalt niet met pcm, ze heeft ook hoofdpijn. Zelftest was negatief gelukkig, maar doen we vanavond nog maar eens voor de zekerheid.

Vanavond ga ik met m'n moeder naar de voorstelling van Diana en Zonen. Echt zin in! :D

Mya, Sansaatje, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier mini O opeens ook spierwit, geen eetlust en wilde alleen maar hangen.
    Nu vroeg hij om een broodje met hagelslag. Even kijken hoe dat gaat. Is het eerste wat ie eet vandaag!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hagelslag ook nog :eek: Hoop voor je dat hij niet hoeft te spugen :o:

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nou hoop het ook niet. Man heeft vanochtend even met hem op bed gezeten omdat hij enorm hangerig was (met een mega dik kleed want ja, nieuwe bank hè). Maar op zich kletst meneer nu wel weer en hij heeft in elk geval 1 broodje op. Goed teken wel. Misschien zat gewoon de beker melk hem een beetje dwars. Op een verder lege maag. Als ik lang niks eet word ik ook flauw. ;) laten we hopen dat er geen spuugfestijn volgt :p

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  18. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Zo. Alles is hier heerlijk schoon. Samen met Q gedweild. Hij heeft zo’n mini dweil en emmertje. Hij vond het geweldig. Ik dweilde er daarna achteraan. Kind blij, mama blij. We springen zo even onder de douche en dan wachten op mijn man. Dan gaan we denk ik lekker iets te eten bestellen en alvast vakantie vieren!

Mya, Nina Sanders, riean en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Sansaatje

Hier wezen zwemmen met de hele bende. @Magnolia29 weet dan wel waar. :roflmao:

Magnolia29, Mya, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.787
    7.374
    113
    Hallo! Wat een mooi weer he
    Ik wilde op de fiets naar de bouwmarkt maar man bleek nog rollers in de schuur te hebben liggen. Dus ik kon mooi bijna alles af maken boven. Nog 1 deur te gaan. Maar van fietsen kwam dus niks, dus dat doe ik zo nog maar even naar mijn schoonouders. Die hebben de kinderen al ern tijd niet gezien.
    Vanavond naar vrienden, de oudste past op. Dan kunnen we het niet al te laat maken (dat vind ik nog niet zo fijn als ze allevier tot laat alleen thuis zijn) maar ff weg zijn vind ik al fijn :)

Morgen geen plannen, als het dit weer is gaan we vast lekker een poos het bos in.
    En dan start mijn 'echte' vakantie, iedereen weg, ik alleen thuis :D

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina