♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier ook peuterspeelzaal vanaf 2,5! En jeetje nog zoveel zieken!! Beterschap dames. Hopelijk allemaal een beetje beter het weekend in.
     
    Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  2. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Mijn man kwam vandaag thuis met iets. Een vaste klant van hem heeft familie in de VAE. Was daar dus ook tijdens de laatste F1 race. Hebben een eigen lounge op het circuit, paddock passes enz. Ze hebben het er wel eens samen over, man heeft al vaak gezegd dat ik zo gek ben van F1. Nu was die man er vandaag weer. (Man heeft hem veel geholpen de laatste maanden met problemen met bezorgscooters.)

    Nu heeft hij ons dus uitgenodigd om dit jaar in november daarheen te komen. Heeft daarna alles geregeld samen met man, vliegtickets en verblijf. Familie heeft daar een paar hotels. Paddock passes hebben ze standaard want ze hebben geïnvesteerd in het circuit en dus een eigen lounge. O m g. Wat een droom.
     
    S2909, RoseMurphy, Mya en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Wat leuk zeg, de eersten die naar de peuterspeelzaal gaan! Hier mag het ook vanaf 2 jaar, maar voorlopig gaan we het nog niet doen. Twee dagen opvang, dag opa en oma en een dag mijn tante als oppas. Vind ik eigenlijk wel genoeg ;) Misschien als hij 3 of 3,5 is ofzo, maar dan meer om alvast wat kinderen te leren kennen waar hij dan bij in de klas zou komen op de basisschool.

    Gut, moet daar niet te veel over nadenken hoor :oops: Tijd gaat al zo snel....
     
    S2909, RoseMurphy, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Jaaaaaaaaa wat gaaf!!!! :eek::eek::eek:
     
    jvsd92 vindt dit leuk.
  5. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    jvsd92 vindt dit leuk.
  6. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    De tijd gaat inderdaad ZO snel. Over 2/2,5 jaar gewoon de basisschool. I can’t.
     
    Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  7. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.602
    2.172
    113

    Z is echt bijna 2,5 jaar alweer. Deze psz hanteert 2,5 jaar, een andere organisatie 2 jaar en 3 maanden, maar die andere organisatie ken ik al langer, en niet altijd even goed bevallen met andere 2 kids daar, en een jaar geleden kwam ik de vroegere leidster tegen van mijn oudste 2, en die zei, ( hele goede band met haar)ik mag t natuurlijk niet zeggen maar breng Z niet meer bij deze organisatie, en zelf twijfelde ik al, ook omdat ik dingen heb gehoord in de wandelgangen.. en zij is nu net met pensioen gegaan, dus vandaar verder gaan kijken en een hele leuke psz gevonden, waar t gelijk klikte, zowel met Z als met ons, hele open mensen, en dat vinden we fijn. Heel verhaal geworden,… maar Z heeft een spraak achterstand en daarom gaat hij vve, dus mag hij 4 ochtenden. Gaan ze extra aan de gang met woordjes leren, met meer kinderen die dat ook nodig hebben.
     
    S2909, Magnolia29 en RoseMurphy vinden dit leuk.
  8. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.595
    10.785
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    We hebben tevroeg gejuigd :(. Na ruim een uur werd ze weer huilend/krijsend wakker. Nu wel 2 wormpjes gevonden, 1 dood en 1 levend. Ik blij dat we gisteren uitvoorzorg een pilletje hebben gegeven. Maar op het moment heeft ze een waas voor der ogen, er speelt nog iets maar we krijgen het niet uit der. Zelfs de kat kwam net om het hoekje kijken van what the f*ck! ben jij allemaal aan het doen.

    Man is nu weer bij der en krijgt der al iets rustiger. Morgen als ze rustig is maar eens proberen er achter te komen. Vind het toch zo moeilijk als ze zo is. Wou dat ze het kon zeggen wat der in der koppie speelt :(
     
  9. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Ach wat sneu :( Misschien heeft ze toch mogelijk wat corona klachten die ze niet kan benoemen? Zoals hoofdpijn, duizeligheid, minder goed kunnen concentreren? Geen idee hoor, maar dat zijn de dingen die ik om me heen hoor van kinderen die corona hebben gehad.
     
    Mya vindt dit leuk.
  10. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.595
    10.785
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Dat heel goed kunnen. Vandaag hebben we rustig aangedaan. Op de vraag of ze ergens pijn heeft zegt ze nergens last van heeft. Ze wil absoluut geen pijnstiller. Ze zegt dat ze de klas mist maar als ik zeg morgen gaan we weer een uurtje videobellen is het weer krijsen want dat is saai. Ik stel voor om der klassenfoto bij der te nemen wil ze ook niet. We gaan morgen een aftelkalender maken zodat ze zicht heeft op wanneer ze weer naar school mag. En dan nu maar even hopen dat der klachten wegblijven, zodat we die kalender niet aan hoeven te passen
     
    Mya vindt dit leuk.
  11. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.341
    4.876
    113
    Vrouw
    Pff wat een nachten hier de laatste tijd. T kwam om 4.20 voor t eerst, prima hoor. Maar na flesje alleen maar hard geluid maken. Uiteindelijk stil. Wordt A om 5.45 wakker, nog heel even stil gekregen maar iets over 6.00 was dat ook klaar. Jemig ze wisselen elkaar ook elke keer af o_O
     
    Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  12. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @Miekje86 Hoe is het vandaag met E? Lukte het om te videobellen met de klas?

    @RoseMurphy Echt vreselijk als ze zo achter elkaar wakker worden :o: Hopelijk vanavond weer een goede nacht ;)
     
    RoseMurphy vindt dit leuk.
  13. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Ik kwam er vandaag dus achter dat ik de vrouw die in Turkije aan een Brazilian butt lift is overleden ken :eek: Ze zat bij m'n zusje in de klas en woonde bij ons in de buurt. Kom haar ouders nog wel eens tegen. Echt super sneu, ze laat 2 zoontjes achter :(
     
  14. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Waaaaattttt
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  15. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    @Miekje86 ah zo sneu. Hoe is het nu?

    hier weinig spannends. Ik ga komende vrijdag lekker een nachtje met O samen weg. Mini O logeert bij mijn moeder. Baby M is een nachtje met man samen. Maar grote kans dat die alsnog komen hoor, richting mij en O! Zo chill.. lekker op de bonnefooi besloten!
     
    Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  16. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.595
    10.785
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Magnolia29 & @Nina Sanders
    Vandaag gaat het goed met E, ze is weer lekker bezig geweest voor school. We hebben veel knutselopdrachten gekregen. Online les ging zowaar in 1 keer goed. Vanmorgen had de bieb hier ook een online voorlees half uurtje. Ons dus ook maar voor aangemeld, ik had er 2 die geboeid aan het luisteren waren. E heeft vanmorgen zowaar tot half 8 geslapen.

    Net de ggd nog even gebelt. Als ik een droge hoest heb mag ik morgen gewoon naar buiten. Ik had de afgelopen dagen regelmatig nog een kriebelhoest. Maar hypogonder dat ik ben, sinds dat gesprek lijkt het wel of ik een beetje slijm op hoest iedere keer :rolleyes:. Nu ben ik weer bang om naar buiten te gaan :oops:. Voor L ook even nagevraagd omdat hij van die net niet klachten heeft. Zondag 1x verhoging, maandag 2x gespuugd, dinsdag niks maar wel een positieve test. We mogen voor hem dus gewoon vanaf zondag rekenen. Dus als alles meezit kunnen beide maandag weer naar school/opvang:)
     
    jvsd92, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  17. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Leuk hoor! In een hotel in de buurt?
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  18. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Ahhh fijn dat het beter met haar gaat! Hopelijk blijft het zo :thumup: En als ik jou was zou ik morgen gewoon naar buiten gaan hoor. En fijn dat de kinderen dan maandag weer naar school/opvang kunnen!
     
    Miekje86 vindt dit leuk.
  19. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Ik heb dit hotel geboekt voor man en mij eind februari , krijgt hij cadeau voor z'n verjaardag :D En ben er zó enthousiast over, maar kan het niet met hem delen natuurlijk :roflmao:

    N gaat bij m'n zusje logeren, V bij m'n ouders. Echt nu al zin in :D

    https://www.hotelamsterdam-zuidas.nl/rooms/suite/
     
    Nina Sanders, jvsd92 en Mya vinden dit leuk.
  20. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.595
    10.785
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ja ga morgen denk ik ook heerlijk alleen boodschappen halen of ik moet hele erge hoestbuien gaan krijgen. Het enige waar E en ik nog wel last van hebben is dat we einde van de middag gewoon moe zijn. Wat mij ook opvalt dat wij alle 3 regelmatig nu ijsklompjes hebben ipv handen en voeten. Nu is dat voor mij normaal (is man erg blij mee....not:o:), maar E en L hebben daar eigenlijk nooit last van.
     
    Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina