♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.788
    7.374
    113
  2. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Veel sterkte @Habibati! Wat een verschrikkelijk nieuws.

3. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Habibati wat schrikken meid. Je mag hier altijd je hart luchten. Hele dikke knuffel en je weet je mag altijd hier (of privé) je hart luchten

4. Habibati

Habibati Niet meer actief

Bedankt meiden is super lief. Wil het er ook niet te veel over hebben daarvoor is het hier een te fijn clubje maar moest het gewoon is afschrijven. Heb namelijk niet veel volk op mijn hart bij te luchten.

RoseMurphy, wolkje1994, Magnolia29 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hoe gaat het verder hier dames? @jvsd92 weer beter?

Weinig spannends te melden hier. Vanochtend bijtijds even boven van kant gemaakt. Vloer zuigen en dweilen en even die plinten afnemen. Gister niet meer aan toe gekomen en blijft een rot werk. o_O Verder kinderbedden afgehaald en gewassen en nu zo de Playmobil tent opzetten (met tentdoek en stokken. 2x2 meter ofzo - toepasselijk een politiebureau. Prijzig maar de beste koop ooit) zodat ik de jongens lekker naar buiten kan bonjouren. Waterbaan zou het afmaken maar das nog wat te fris.

Verder vanmiddag eigenlijk gewoon wat aan rommelen. We zien wel.

Mya vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Mag zoals gezegd altijd hoor!

7. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Hier positief getest op Corona bij de ggd :( Dat betekent dat mijn 13 wekenecho ook niet door kan gaan dinsdag. Ik zou dan al 14.2 weken zijn. En ik las dat de 13 wekenecho alleen tussen de 12.3 en 14.3 weken gedaan wordt :cry:

8. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Oh nee. :( Beterschap!

Katin87 vindt dit leuk.
  9. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Wij zijn vanmorgen even naar de kinderboerderij geweest. Beide hebben zich heerlijk vermaakt. Ik ga zo met E haar zomerkleding van vorig jaar passen en even kijken wat we nog nodig hebben. Voor L heb ik een hele nieuwe garderobe nodig. Straks ook lekker groentesoep maken. Moet alleen zo nog even de ballen draaien. En verder lekker rustig aan doen. L slaapt nu lekker en denk daarna nog even lekker de tuin in.

Mya vindt dit leuk.
  10. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ow en onze droger is stuk :(. Hij maakt een takke herrie en man heeft net een gat (?) Tussen de trommel en de deur ontdekt. Ik zat er wel op te wachten na 13jaar . Nu toch maar eens gaan zoeken naar een nieuwe droger (niet al te duur)

Mya vindt dit leuk.
  11. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik krijg trouwens bij deze foto heel de tijd het nummer ik ga lekker op de trekken in mijn hoofd :eek:
    Bekijk bijlage 718607

12. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.085
    4.340
    113
    @Nina Sanders klinkt als een gezellige dag. Werkt dat goed zo'n tent buiten?
    @Katin87 wat ontzettend balen zeg? Hopelijk kunnen ze hiervoor een uitzondering maken?
    @Miekje86 vervelend dat de droger stuk is. Wij gebruiken de onze niet veel, maar ik zou ook niet zonder willen.

Wij zijn vanmorgen naar de kerk geweest. J en A allebei mee. Ze vinden dat altijd zo leuk. J zat hartstikke lief, regelmatig lekker op schoot bij mij en heerlijk met hem kunnen knuffelen. Thuis heeft hij daar nooit de tijd voor.
    Nu liggen ze allebei in bed en probeer ik ook even te slapen. Gisteravond hebben we het een beetje te laat gemaakt, dus even bijslapen voor de werkweek weer begint.
    Rond half 4 hoop ik dat de jongens weer wakker zijn en dan gaan we denk ik even wandelen en dan stoppen we tussendoor waarschijnlijk even bij de natuurspeeltuin.
    Dus niet heel veel bijzonders, maar wel lekker veel tijd met en voor elkaar.♡

Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  13. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Thanks for asking. Het gaat. Ik let op met wat ik eet want ik merk dat als het net wat te vet of te pittig is mijn buik direct van streek is. Dus nog niet optimaal. Maaar ik kan weer normaal functioneren zonder over te geven oid. :o:

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  14. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier vandaag de laatste dag. We gaan zo nog even zwemmen en daarna denk ik rustig aan al wat inpakken en in de avond nog ergens wat eten. Gaat altijd zo snel zo’n week. Maar we hebben het heerlijk gehad!

Mya, Magnolia29, riean en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Habibati

Habibati Niet meer actief

Hier ben ik bezig door alles van A te gaan. Man is momenteel tewerkgesteld in een opvangcentrum waar Oekraïners verblijven. Heel schrijnende situatie. Heel rare sfeer om in te werken want de gevoelens van de mensen veranderen per seconde. Zo kan het zijn dat ze aan het lachen zijn om een seconde later te huilen.
    Er zijn heel veel baby's in het centrum en de meeste komen met niets toe. Dus heb deze ochtend reeds de koffer van de auto volgeduwd en speelgoed op de achterbank gelegd. Nu nog bezig in de laatste maten aan het kijken wat wegkan.

Mya, Sansaatje, Magnolia29 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja die speeltent is ideaal @Fanne zal zo even opzoeken welke het is. Als ik die op zet, dan zie je ze echt de hele dag niet. Er zitten ook raampjes in enzo, heel leuk.

Wij hebben net lekker een stukje gewandeld met zn vijven en een ijsje gehaald. En nu zijn ze zoet met de waterbaan. Ook al zo'n succes.

20220313_150023.jpg 20220313_150101.jpg

Mya, Magnolia29 en Miekje86 vinden dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Mijn man wist alleen niet meer precies hoe die in elkaar moest dus nu heeft hij een simpele versie gemaakt :o:

Mya vindt dit leuk.
  18. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Mijn doel dit jaar is wel om hem minder te gebruiken, maar dit is wel erg rigoureus :roflmao:. Nu met het lekkere weer droogt het wel snel, maar in de winter hebben we hem wel hard nodig. Zet dan vaak de kleding op strijkdroog, komen ze er nog licht vochtig uit, even uitschudden ophangen en als het droog is hoe je het niet meer te strijken (op een paar dingen na). Handdoeken vind ik altijd wel fijn in de droger. Anders word het schuurpapier (mijn mening).

Hebben jullie in de kerk geen oppas? Hier wel en ook zondagschool voor de 4jarige tijdens de dienst (ze starten en eindigen wel in de kerk). Zit ik toch iets rustiger ;)

Mya vindt dit leuk.
  19. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik ben in shock, E past al haar kleren nog van vorig jaar :eek:. Nog paar dingetjes erbij kopen en dan is ze klaar voor een lente/zomer oke moet ze wel even stoppen met groeien, we hebben der net gemeten en ze is 1.36 :eek: bang dat ik toch naar de huisarts moet voor der lengte. Online varieerd haar eind lengte tussen de 1.76 en 1.86. Maar dat laatste hoop ik echt niet voor der

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  20. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.788
    7.374
    113
    Oh wow wat lang @Miekje86, maar een paar cm kleiner dan mijn bijna 11 jarige dochter.
    @Nina Sanders , dat aquaplay wil ik ook graag voor L. Denk dat ze dat geweldig vindt. Jammer dat ze aan het begin van de herfst jarig is, dan geef je zoiets niet. Ik hou marktplaats maar in de gaten, wie weet komt het een keer goedkoop voorbij.
    @Fanne , moedig hoor, allebei mee naar de kerk. Hier gaat de derde pas sinds korte elke week mee, hij was echt zo ongeschikt voor stilzitten :oops: nu hij het in groep 3 moet gaat het wat beter gelukkig.
    @jvsd92 fijne laatste dag!

Wij leven al weer de hele middag buiten, ontzettend genieten! Ik hoop echt dat het zo blijft.
    Morgen weer werken, ik heb er echt zin in. 2 weken vakantie was erg fijn en achteraf gezien ook nodig, maar weer starten is prima :thumup:

Mya, jvsd92, Miekje86 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina