Wat grappig @riean hier ligt mini O dus echt nog heerlijk in zn ledikant met slaapzak en hemeltje. Zo op zn buik met zijn billen omhoog . O hebben we omstreeks 3 jaar in een peuterbed gedaan. Wel met hemeltje nog (heeft ie nu nog) maar met normaal dekbed etc. Toen ging de speen ook gelijk weg. Nu ben ik van plan mini O in een peuterbed te doen vlak voordat de baby komt. Kan zijn ledikantje en matras zo hoppa door naar nummer 4 ! Ook baby M zal op dat moment de wagen moeten afstaan aan buikbaby . Maar hee, ze krijgen er iets moois voor terug .
@Magnolia29 hoest nu? Het zit jullie de laatste tijd echt tegen. Ik vind dat je nog een kado hebt verdiend
Ik ben even helemaal van slag, ruim een uur geleden hoorde wij allemaal sirenes gaam, ook vloog de trauma laag over. Lees ik net op het ad dat het 4 straten achter ons was, een meisje van 3 jaar verdronken in de vijver .
Wat is L toch een heerlijk kind, en die weet al wat ze wil, heel grappig. Hier ligt Z al heel lang in peuterbed, maar hij moet juist altijd een slaapzak, anders krijst ie net zolang tot ik m weer geef, volgens mij zweet hij zich rot snachts, maar hij moet Persee een dikke slaapzak voor de nacht, en slaapt met dekbedje ook nog… overdag neemt hij genoegen met de dunne, maar savonds moet hij dikke met mouwen… en wat betreft t weer, ik hoop zo dat ze t mis hebben, en dat t gewoon mooi blijft, zulke heerlijke tuin dagen gehad ook! oja en sport, hier zit zoon op voetbal, en wat een werk hebben we daaraan! Vriend is trainer geworden, moest wel anders deed niemand t en kon t niet doorgaan, elk weekend wedstrijden, en elke woensdag trainen, en dat is volgend seizoen er maandag ook nog bij… en dan heb ik t nog niet eens over de andere zogenaamde vrijwillige diensten.,,, wat dus verplicht is, kantinediensten en nog wat…. Dus hoop ook voor jou dat hij kiest wat t minste werk en tijd kost!
Thanks dames! We maken er maar weer het beste van @riean Mijn ouders zouden anders oppassen, maar hebben nu Corona en zijn er beide behoorlijk ziek van. Hoge koorts ook. Dus man blijft morgen en eventueel dinsdag thuis. Gelukkig konden we dat zo regelen.
@Magnolia29 wat een gedoe weer voor jou! En zo zielig voor je kids ook natuurlijk, hopelijk snel weer beter! En sterkte voor de nacht!
@riean wij hebben een tijdje geleden de zijkant van J zijn ledikantje gehaald. A slaapt ook nog gewoon in zijn ledikant zonder zijkant. Ik wil voor hen allebei nog wel een groter bed kopen, maar voor nu gaat het prima. Heb toen ook J zn slaapzak meteen uitgelaten en nu slaapt hij onder zijn dekbed. Altijd op zijn buikje en op zijn knietjes met zijn billen omhoog. Echt te schattig.
Fijn dat je man thuis kan blijven, ondanks dat het niet voor een leuke rede is even extra papa tijd. Waar ik ook van schrok hoe snel het al op het nieuws en Facebook stond. Ik denk niet dat de gehele familie al ingelicht was.
De mijne ook, ik vind het niet voor niks zo belangrijk dat E naar zwemles gaat. Ik zit nu ook met vragen in mijn hoofd van ken ik ze, zat ze bij L op de groep of kwam ik ze misschien tegen op school. Wij zijn bezig met onze poort aanpassen (nieuwe paal, deurknop (of hoe je dat ook noemt) en sloten) alles al aangepast behalve de sloten, we hebben te dikke planken, zou mijn man nog halen. Na dit bericht zei hij ik moet heel snel naar de gamma voor de juiste plank. Onze poort kan nu niet op slot, is wel gebarikadeerd zodat ze het niet zomaar open kunnen maken. Ik ben net beide nog maar even een hele dikke knuffel gaan geven
Bizar dat je vriend vrijwillig trainer is en dat straks 2x per week en dan ook nog verplicht kantinedienst moet draaien. E wil op het moment heel graag op dansen. Is bij de bso in de buurt. Alleen op vrijdag is er voor E der leeftijd les, dan zit ze op de bso. Maar ik heb begrepen dat ze dan ook kan en mag gaan. Toch maar wens gaan babbelen met de bso als ze der zwemdiploma heeft . Heb ik er nog minder werk aan
En die moeder die met de auto met drie kindjes op een boom klapte? Baby en kleuter overleden en zij en ander kind zwaargewond. Verschrikkelijk allemaal wat ee gebeurt.
Net gelezen dat de vader van het meisje haar gevonden heeft . Vanmorgen op school best wel een bedrukte sfeer. Normaal is er veel vrolijk gepraat/gelach. Merk toch wel ondanks dat ik (nog) niet weet wie het is dat het maar in mijn hoofd blijft spelen, net ook een traantje gelaten. Zo dadelijk met L naar het consultatiebureau. Zijn 2 jarige check. Ben benieuwd hoe lang hij nu is. Afgelopen week paste hij nog makkelijke zijn shirtjes korte mouwen in maat 92 .