Haha ja hij lijkt wel op mini O, maar toch echt wel een eigen gezichtje. En hij is een stuk getinter dan de zwaan
Ik ga het trouwens over een week ofzo maar eens aan mijn leidinggevende vertellen. Ik kan het met moeite verbergen. Daar verheug ik me dus niet op. 3e keer in 3 jaar ofzo. Okt 2019 ging ik met verlof. Juli 2021 en straks sept 2022..
Wij zijn deze voormiddag gaan shoppen. Tuinset met stoelen gekocht, toch weer een serieuze hap, maar het is wel iets waar we veel en lang gebruik van gaan maken. (Zie eerste foto) Heb ik daar toch echt wel een droom tuintafel gezien. Moesten we onbeperkt budget hebben, ik zou het wel weten. Was, hou je vast, 4500 euro (Zie tweede en derde foto)
Wat een leuke set! Dat wordt lekker buiten eten deze zomer En die 2e set; prachtig, maar ik zou er echt nooit 4500 voor over hebben
Prachtig die laatste set. Voor buiten heb ik dat er niet voor over. We hebben wel een prachtige eettafel van 2500 euro, maar dat is meteen de max en we waren er ook echt verliefd op. Nog steeds geen spijt van.
Wij hebben er ook zoveel niet voor over. En ook binnen zou dat ruim boven ons maximum zijn. Er stond ook een prachtige loungeset, die kostte meer dan mijn autootje.
Hahahahaha de tafel kostte nu je het zegt indd rond wat mijn autootje kost (heb een kleintje extra) naast onze gezinsauto.
Goedemorgen! Hier vandaag aan de schoonmaak. Verder weinig spannende plannen. Q is weer beter, alleen wat snot zo af en toe. Eind vd middag komen de boodschappen, kan niet wachten want echt zo’n beetje alles is op.
Gm! Ook hier is appie net geweest en het was nodig! Echo in de koelkast . Verder heb ik net een uurtje gesport en de was ligt inmiddels al schoon in de kast en de vaat staat schoon in de kasten. Ik wil vanmiddag even een begin maken aan de module Strafrecht (NHA) als ik eraan toe kom. Verder weinig plannen. Alvast begin volgende week voorbereiden. Ik ben maandag en dinsdag extern voor werk (met hotelovernachting) dus ik wil in elk geval zorgen dat de vloeren morgen overal schoon zijn en dat alle was weggewerkt is. De kinderen komen maandag en dinsdag op man aan (wel naar de opvang 2 dagen dus dat scheelt maar toch..) dus wel zo fijn als het huis een beetje op orde is. Hoeft hij zelf enkel nog even de toiletten bij te houden en te zuigen tussendoor.
Goedemorgen, hier is de Jumbo gisteravond geweest, dus de koelkasten (heb er 2) puilen juist weer uit. Mijn nichtje is nu net klaar met het huishouden hier, dus alles is weer schoon. Ik heb een grote pan soep gekookt en iets gebakken voor tussendoor en de was is bijna klaar. Tussendoor A zijn verjaardag al een beetje voorbereiden, want de komende twee weken zijn heel druk en daarna is zijn verjaardag al. Vanmiddag nog even naar de stad en als het droog blijft in de tuin werken. Vanavond wil ik nog hardlopen en daarna lekker op de bank met wijn, een dekentje en een film.
Goeiemiddag! Wat een popje om de zien @Nina Sanders @Miekje86 , mooi! Nu het mooie weer nog Eigenlijk vind ik geld uitgeven aan buitenmeubelen altijd een beetje zonde ik moet ook wel zeggen dat ik binnen precies weet wat ik wil en hoe, maar buiten heb ik minder mee ofzo. We hebben nu 2 hele grote terrassen, maar ik weet gewoon niet wat nou echt leuk is het is al snel snel iel, en idd, een tafel van 4500 komt er echt niet in Vanmorgen boodschappen gedaan, zomerjas voor L (roze nepleren jasje, echt geweldig ) Nu ga ik met zoon naar afzwemmen en man is met dochter naar haar turnwedstrijd. Balen dat het tegelijk valt maar ik probeer daarna nog te gaan kijken bij dochter. En vanavond naar het pannenkoekenrestaurant om alles te vieren
Wij hebben geen nieuw tuinmeubel gekocht , wel een nieuwe bank maar die was geen €4500,- en voor een tuinmeubel zouden wij dat ook echt niet uitgeven
Hier een ziek meisje, met een loopoor. Anderhalf jaar geleden heeft ze buisjes gekregen tegen herhaaldelijke oorontstekingen, ik ben bang dat ze een buisje kwijt is. Arm ding. Ze ligt nu al 2 uur bovenop me te slapen. Dus de was moet maar even wachten tot morgen.
Vanmorgen rond 10uur is onze bank bezorgd . Zoals een echte ikea bank moesten we die nog even zelf in elkaar zetten. E en L zouden naar mijn ouders gaan zodat wij dat op onze gemak konden doen, maar helaas zijn mijn ouders van de week positief getest. Dus het was een bank in elkaar zetten met hindernissen. Maar het is ons gelukt . Wel even wennen is een stuk groter dan onze vorige bank, maar hier kan ik wel aan wennen. En ja het schilderij moeten we nog verhangen, maar daar hebben we geen zin meer in