♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ahhh wat sneu! Veel beterschap!

Katin87 vindt dit leuk.
  2. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Beterschap, hopelijk knapt ze snel op. Voor nu lekker knuffelen

Katin87 vindt dit leuk.
  3. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ahh wat sneu, beterschap!! :(

Katin87 vindt dit leuk.
  4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Mooi hoor! Nodigt uit om heerlijk op te hangen en liggen haha ;)

Miekje86 vindt dit leuk.
  5. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Heb vanochtend boodschappen gedaan met N. Heerlijk om na 3 weken Covid en zieken-gedoe zelf eens te kunnen kiezen ;)
    Vanochtend de speelgoedkist en 2 manden hier beneden uitgezocht en opgeruimd, gaat ook weer wat naar zolder. Zo wisselen we af, dan blijft al het speelgoed leuk en staat er niet te veel. Man heeft de nieuwe lounge set opgehaald, die staat nog in de schuur. Zetten we in elkaar als 't beter weer is :thumup:

Kinderen zijn al de hele middag met Duplo aan het spelen. Zo leuk om te zien, ze overleggen ook echt wat ze dan gaan bouwen.
    En we hebben de paastak versierd :D

Vanavond makkelijk eten (noedels met cashewnoten, sperziebonen en saté kip) dus dat is zo klaar. Denk dat we zo nog even een rondje gaan lopen, de zon schijnt eindelijk!

Bijgevoegde bestanden:

Mya, S2909, Sansaatje en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Miekje86 Leuk!! Ziet er heerlijk uit om op te chillen.

@Katin87 Ach wat naar. Beterschap!! Als het buisje er echt uit is moet ze nog een keer? :(

Miekje86 en Katin87 vinden dit leuk.
  7. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier is het huis weer heerlijk schoon. Vind dat altijd zo heerlijk zo voor t weekend. Wasmanden zijn ook leeg. De Ah kan elk moment komen. Man komt ook binnen nu en een uurtje thuis dus dan kunnen we heerlijk weekend vieren.

Ik heb ook echt zoveel zin om Q zijn bed morgen in elkaar te zetten. Eerst nog in zijn ‘oude’ kamer. Zodat hij aan het bed kan wennen. Ik ga binnenkort het project opstarten om van de grote kamer een kamer voor hem te maken. Ook ontzettend veel zin in. :D

Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  8. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Wij hangen nu ook heerlijk op de bank :oops:. In de ikea zat ik et al heerlijk op en wilde er bijna niet vanaf komen. Word denk ik nu nog erger. We hebben niet voor niks 2 hoofdsteunen, zodat we niet heel asociaal gaan hangen, maar een beetje aan onze rug denken kan geen kwaad. Man zit voor mijn gevoel wel een heel stuk verder weg terwijl er maar 1 zitplek extra tussen is gekomen. 1 van de katten heeft de bank ook ontdekt :roflmao: meneer vetklep :oops: 20220402_164243.jpg

Mya, Magnolia29, S2909 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    @Katin87 ocharme. Hier ook één met buisjes, al voor de tweede keer. Blijft toch een gevoelig punt die oortjes.

@Miekje86 mooie zetel! Toch altijd afwachten of die thuis net zo lekker zit als toen in de winkel.

Hier hebben ze beiden al sinds vorig weekend een serieuze verkoudheid. Eerst S en dan F. Ze moeten nu beiden twee keer per dag een puffers. Vooral voor F is het lastig, ze hoest zo hard.

Trouwens nog iemand tips voor een flesweigeraar? F wilt absoluut geen fles en ze gaat binnen 2 weken naar de kdv. Heb er wel wat stress om.

Katin87 en Miekje86 vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier ook weer opgeruimd, overal gezogen, vaatwasser al gedraaid en weer leeg, nog 1 was zojuist aangezet, toilet beneden schoon, keuken schoon en alleen nog even dweilen straks. Morgenvroeg wil ik een sopje over de oppervlakken beneden doen. Ligt een beetje aan hoe goed ik uit bed kan komen :rolleyes: anders doe ik het tussendoor wanneer mini O op bed ligt. Dan is het ook zo gedaan. :thumup:
    Neem zo nog wel even de vingers van de ruiten af :o:

O ligt er al in trouwens, al sinds half 6. Die is de hele dag al niet lekker en had tegen einde middag echt flinke koorts!

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh en het gazon is gemaaid vandaag. Dat ziet er dan toch ook altijd weer zo fris uit. :D Nu eerst een bakkie koffie en dan spring ik nog even gauw met baby M onder de douche. Krijgt ie rond 19 gelijk een fles en kan hij daarna mooi in bed. Ik hoef mijn haar niet te wassen vandaag dus dan ben ik met een paar minuutjes klaar.

S2909, Mya, Miekje86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Hier een spugend ventje. :( Drie keer achter elkaar binnen een uur. Nu maar even samen op de bank met de tv aan want als ik hem in bed leg is het: “nee, niet liggen, op op.” Het overkomt ze ook zo dan. Dat wordt een avondje wassen draaien.:confused:

13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ah wat sneu. Iets verkeerds gegeten of voelt hij zich ook niet lekker? O klaagde vanochtend over dat ie misselijk was (maar ik denk dat hij niet echt weet hoe dat voelt, ik kan me niet voorstellen dat hij dat gevoel uit zichzelf zou omschrijven als misselijk zijn) en heeft de hele dag wat minder gegeten, maar ging best goed op pcm. Einde dag liep de koorts wel op.. En hij klaagt al de hele dag over nekpijn o_O.
    Heeft ie ook koorts?

14. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.085
    4.340
    113
    Ach wat zielig! Beterschap. Hier hebben we allemaal buikpijn gehad deze week en J heeft ook gespogen. Uiteindelijk had hij er nog het minste last van. Het heerst blijkbaar. Hopelijk is hij snel opgeknapt.

15. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ah wat sneu! Beterschap! :(

16. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Beterschap voor O! Volgens mij heerst er echt vanalles.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  17. Sansaatje

Helemaal niet lekker. Braken, koorts, heel veel slijm ophoesten en daarvan moeten spugen. Iedereen hier ziek, ik enige met COVID maar de rest ook de hele week erg verkouden en nu dus zoontje braken. Hij ligt in bed, ik hoop dat alles er nu uit is en hij zo moe is dat de nacht goed gaat.

18. Sansaatje

Er gaat zoveel rond de afgelopen weken en het blijft niemand bespaard lijkt het wel. Beterschap ook daar.

19. Sansaatje

Beterschap voor O! Hopelijk enkel hij ziek en niet de rest opvolgend.

20. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Beterschap voor iedereen, die het nodig heeft!

Deel Deze Pagina