Staat nu onder de douche met man. We zijn echt bijna door de handdoeken en hydrofiele doeken en al door de 4 slaapzakken heen. Hij moet nu onder een deken in bed en eerste lading zit in droger, hoop dat dat opschiet want alles is verbruikt en onder gespuugd.
Toen V zo ziek was, lag hij naast mij in het grote bed. Kussen weg, plastic afvalzak en daarop een grote handdoek en daar lag hij dan op met z'n hoofd. Als hij dan begon kon ik meteen de bak pakken die naast me lag en hoefde ik alleen de handdoek weg te halen. Dat scheelde me een hoop was
Ach wat sneu @Sansaatje Ik wilde ook zoiets als @Magnolia29 voorstellen. Hopelijk slaapt de kleine toch de rest van de nacht door en voelt hij zich morgen wat beter. Hebben jullie iets van ORS in huis? Mini O wil dat nooit, maar is hier volgens mij vrij uniek in. De meesten vinden dit wel lekker. Sterkte daar!
@Sansaatje wat een heftige nacht zo, hoop dat t snel beter mag gaan. En jullie nu nog mogen slapen hoop ik.
@Sansaatje wat vervelend, hopelijk is de nacht iets beter gegaan. Beterschap @Nina Sanders ik snap mini O wel. Ik vind het ook super smerig. Heb het gelukkig nog niet hoeven te gebruiken voor E en L, hopelijk blijft dat zo.
Goedemorgen! Om 01 kon ik eindelijk even douchen en naar bed. Man moest nog verder met school, daar is in de avond niets van terecht gekomen maar heeft een deadline, geen idee hoe laat dat werd. Om 08:00 wakker en zoontje lijkt in orde. Man ligt nog te slapen en wij hangen op de bank. Zo maar de wassen verder wegwerken. Hopelijk is het 1 kind en 1 avond/nacht.
Acg, wat naar zeg, hoop dat hij nu alles binnen gaat houden en het over is Goodmorning! L is snotverkouden, gisternacht ook al. 4 keer eruit beide nachten, dat zijn we niet meer gewend. Man zegt dat het aan haar bed ligt maar volgens mijn vindt ze dat prima en vooral leuk. In de avond duurt het wel lang voor ze slaapt en lig ik er even naast (stiekem vind ik dar gewoon heel gezellig, in het ledikant paste dat echt niet ) maar haar neus zit dicht en daar wordt ze wakker van. Ze was pas tegen half 9 wakker vanmorgen. En nu zit ze lekker in bad, dat wilde ze graag. Zoon heeft zijn zwemdiploma gehaald gister en dochter een medaille. Daarna heerlijk pannenkoeken gegeten, en toen waren ze allemaal doodmoe dus ze sliepen, op L na, allemaal zo. Vandaag geen plannen, we zien het wel. En dan weer een drukke werkweek. Ik hoop van harte dat L niet echt ziek wordt, dan hebben we een probleem nouja, dat zal dan vast ook wel weer op te lossen zijn. Fijne dag!
Drinken vooral! Gisteren al steeds dorst maar iedere slok water kwam er gelijk weer uit. Weer kleur op zijn koppetje al heeft hij nu diarree. Eten wil hij niet maar dat is oké. We zien wel vandaag. Ik ben nu al verschrikkelijk moe, sinds de COVID heb ik 0 energie en mijn hoofd bonkt na inspanning. Om een uur of 13 komt de man met de hamer en ben ik twee uur uitgeschakeld, al sinds woensdag aan de hand. Zal er wel bij horen.
Hier duurt in de avond in slaap vallen ook langer, ik verwijt het aan de zomertijd. L ligt nog heerlijk in zijn ledikant, zolang hij prima daarin ligt vind ik het best. Gefeliciteerd met je zoon en dochter.
Hier vandaag ook een rustige dag op de planning. Wij liggen nog even lui in bed . E en L zijn heerlijk samen aan het spelen. Zo maar eens bij ze gaan kijken.
Ik loop zo ongelooflijk achter met de was. Haha. Hele stapels nu schoon maar moet allemaal gevouwen en er moet ook nog meer gewassen :’) zo maar een serie aan en eraan beginnen, maar dan zullen de jongens wel weer wakker zijn . Ik heb vannacht zo iets doms gedaan; mn lenzen vergeten uit te doen :/ ik ging laat op bed want was bij vriendinnen geweest. En blijkbaar te moe om eraan te denken, terwijl ik daarvoor in de auto nog tegen vriendin zei dat mn ogen zo droog waren door mn lenzen. En vannacht nog eruit geweest (T wilde fles en ik moest plassen) en toen blijkbaar ook te moe om het me te realiseren. Maar toen deed ik mijn bril op vanochtend :’) en daarna voelden mn ogen ook echt dik. Verder weinig plannen hier, vooral opruimen, maar heb weinig puf. We hebben vanochtend een rondje gelopen hier. Stonden er 2 ambulances en 2 politieautos bij een huis verderop in de straat heb er verder niks meer van gehoord maar ik hoop dat het (relatief) mee valt..
Zo Q zijn grote bed staat! Hij vind het echt reeeeuze interessant dus ik heb goede hoop dat hij lekker gaat slapen vanavond. Terug kunnen we niet meer want het ledikant is net al opgehaald door iemand. Bekijk bijlage 720410