Dit is dus 1 van de redenen dat ik met V nog niet over durf naar een groter bed N komt pas sinds een maand ofzo zelf uit haar bed om naar de wc te gaan zonder mij te roepen. Daarvoor bleef ze altijd in bed liggen, riep ons hooguit om te komen. Maar iets zegt me dat V meteen het bed uit springt als het hem niet bevalt Succes er mee vanavond
Nou logisch toch dat je dat denkt! Gelukkig is het gestopt, dat geeft toch wat meer rust. Weten de meiden eigenlijk al dat ze een broertje krijgen? En heeft je man al andere namen aangedragen?
Nee, we hebben het nog niemand verteld, haha. We wachten voor de zekerheid de 20 wekenecho af, die is 19 april al. Mijn man heeft nog niets aangedragen, dus het wordt gewoon Joa En anders de jongensnaam die we bij de meiden hadden (Sep).
Meiden ik lees alles mee maar ben echt te moe om te reageren. Ik kan nu enkel op de bank liggen met serie, rooibosthee en food. Ik heb 2 extra dikke rijstwafels met vega tuinkruidenpaté en 2 extra dikke maiswafels met oude kaas!
Hoi allemaal, @Katin87 wat akelig dat je bloedverlies had! Gelukkig is het gestopt. Fijn dat je morgen op controle kunt. Voel je de baby al bewegen? @riean Haha die L, die grijpt haar kans nu ze uit bed kan. Het valt me mee dat J dat nooit heeft gedaan. Verder is hij best ondernemend, maar hij blijft dus altijd stil in zijn bed liggen tot we hem komen halen. Soms roept hij oms wel en dan zegt hij: Uit bed, ik ben klaar met slapen. @Nina Sanders logisch dat je gesloopt bent. Ik vind het al heel knap dat je die twee dagen hebt volgehouden. Zoiets lukte mij echt niet tijdens mijn zwangerschappen. Hier echt weer drukke dag gehad en ook weer drukke dagen voor de boeg. Door even volhouden tot de meivakantie en hopelijk is het dan rustiger. Ondertussen ben ik het sporten weer goed aan het oppakken. Vooraf heb ik er vaak geen zin in, maar juist na een drukke dag werkt het goed om op die manier mijn hoofd leeg te maken.
Goed bezig @Fanne! Ik sport tijdens de zwangerschap ook regelmatig maar als ik echt heel moe ben of echt geen zin heb, dan sla ik wel eens over @Katin87 alles nog steeds goed?
Hier vandaag een chill dagje. Ik heb gisteren voor het eerst heeeeel veel op Vinted gezet. Nou ik wist niet wat ik meemaakten haha. Zo’n beetje alles verkocht binnen een uur. Dus straks even alle pakketjes dumpen. Ideaal. Zo komt mijn zusje even langs. Die mist Q. En mij een klein beetje. Daarna geen idee wat het plan is. Man is altijd woensdagmiddag thuis dus ik gok dat die nog wel even de deur uitgaat met Q. Fijne dag!!
Het kan ook erg goed gaan gelukkig! Gisteravond sliep ze direct om half 8, vanmiddag ook zonder gedoe naar bed gegaan en 1,5 uur geslapen, dus...er is hoop Fijn @Katin87 !
We hebben net gegeten en ik ben begonnen met V zijn tas in te pakken voor morgen. M'n moeder heeft nog 2 pyjama's voor hem gekocht. Man is onderweg, die is er tegen 9u ofzo. Morgenvroeg nog spenen en zijn Woezel knuffels inpakken en dan is het zover. Heb ook een cadeau voor hem (Bestuurbare Marshall wagen, dat is echt zijn favoriet ). Die krijgt hij dan als we weer thuis zijn. Ben benieuwd hoe het gaat morgen