@Magnolia29 moest even denken wat jullie dan zouden doen. Maar de operatie. Heel veel sterkte gewenst!
@Magnolia29 succes en veel sterkte morgen. Hopelijk verloopt alles vlotjes en mag hij weer snel mee naar huis
Sorry ik kom even klagen hier . Ik ben de laatste tijd moe, ik slaap gelukkig goed maar eigenlijk te kort. Denk nog jetlag van de zomertijd, al gaat het wel steeds een beetje beter. Ook erg druk op het werk door vele zieke. Maar E en L nemen er nu een loopje mee, zijn strontchagerijnig en luisteren voor geen meter. Echt ik plak ze nog eens achter het behang. Beide liggen op het moment op bed, tenminste dat is de bedoeling. E komt met flut smoesjes naar beneden zoals ik heb tandpijn ( ze heeft 2 losse tanden) en op het moment durf ze niet te slapen zonder mensen in der bed en L breekt gewoon de boel af, smijt telkens zijn kroelen weg en gaat dan liggen krijsen. We gaan de regels maar weer strakker hanteren, zal in het begin er ook niet gezellige op worden vrees ik
@Magnolia29 veel succes morgen voor V. Hier was het lastigste dat S niet mocht eten of drinken s ochtends. Dat begreep hij totaal niet. @Katin87 hoe was de afspraak? Goed nieuws hoop ik.
Wij zijn vnv met F en S naar het Belgische CB geweest. De laatste keer voor S. Wat een wervelwind is dat kind zeg. Hij zat geen seconde stil. Hij was goed gegroeid en ruim halve kilo zwaarder dan zijn curve. Hij doet het goed dus. Wist ik wel, maar toch altijd goed om te horen. Maar kanttekening, wat is hij koppig. En snel op zijn teentjes getrapt. Het moment dat je zegt dat hij iets niet mag is het full on crisis. Dan gooit hij met wat hij ook vast heeft op dat moment en legt zich op de grond te huilen. Daarnet beet hij van kwaadheid in de keukendeur?! Was er zelfs door aan het bloeden in zijn mondje. En nog 2 dagen crèche en dan weekje schoonouders en hij mag naar school.
sinds drie dagen is de peuter hier echt zo extreem aan het uitdagen. Echt abnormaal. Uit het niets. Hoop dat het tijdelijk is. Gelukkig is het niet de hele dag door maar op het moment dat iets niet mag, dan gaat ie ervoor. Sterkte.
Ik denk bij iedereen... Zijn weer in de leeftijd van alles naar het hoofd gooien, eens proberen geniepig te bijten,... Echt onuitstaanbaar.
@Nina Sanders ik kwam net reclame tegen over een bureau die bemiddeld met au pairs maar ook met gastouders aan huis. Moest meteen aan je denken, misschien is het wat voor jullie. https://nannynina.nl/ maar misschien ken je het al
L sloeg mij vanmiddag, meerdere keren. Ik weet advies is afleiden iets anders aanbieden blablabla was het spuugzat, toen hij weer uithaalde meteen zijn armpjes gepakt en NEE je mag niet slaan dat doet pijn, hij schrok best wel er van en kwam toen huilend knuffelen en voordat iemand er iemand over valt ik heb hem geen pijn gedaan
L is de jongste van de groep, ik sta aan het begin van de ellende ben ik bang . Ik kan mij dit niet meer herinneren van E, al is die op het moment ook weer alles aan het uitproberen. En ze voeden elkaar hierin
Niet schuldig voelen. Hier heeft ze een tik op haar pollen gekregen vandaag. Bijten pitsen, slaan effe een kwartier huilen en we herbeginnen van voor. Maar ze is zo uitdagend dat het geen effect had. Ok ze is bovendien ook ziek dus alles samen geeft een complete duivel in huis.
Oh, hier bijt hij ook en echt doorbijten. En slaan, krijsen, schoppen. Op zo een moment haalt hij echt alles uit de kast. Of op weg naar huis huilen van de voordeur van de kdv tot we thuis zijn (600 meter) en dan ondertussen 4 keer vol op zijn buik op het voetpad liggen. Leuk hoor, zo een peuter. En ik weet niet waarom maar ik moet me dan altijd inhouden om niet te lachen. Dat is mijn reactie vaak, maar dat moedigt hem net aan.
Ik ben stiekem wel blij te lezen dat meerdere in het zelfde schuitje zitten . Ze waren vanmiddag samen ook wel even lief. Deelde een bordje met eten en dat deden ze dan weer heel lief oke ze hadden wel stiekem mama's plekje en kleedje op de bank ingepikt Bekijk bijlage 720750
Hoihoi! @Miekje86 Wat vervelend dat je zo moe bent. Ik weet nu niet of jullie kortgeleden covid hebben gehad, maar in ieder geval is het herkenbaar. Het is bij ons ook ontzettend druk op het werk, iedereen loopt op zijn tenen, veel uitval en ondertussen probeert de directie ons allerlei nascholingen, cursussen en door de maag te splitsen, omdat dat nu allemaal weer kan. Morgenavond hebben we contactavond en alle ouders waren ook ontzettend fanatiek met inschrijven, waarschijnlijk omdat het nu voor het eerst in twee jaar fysiek is, want ik heb nog nooit zoveel inschrijvingen gehad. Wat betreft de buien van de peuters: dat valt hier nog mee gelukkig. Maar J is van half december, dus misschien komt het nog. Natuurlijk is hij ook weleens boos, maar meestal blijft het bij de mededeling dat hij me wil slaan en vervolgens voert hij het niet uit. Eigenlijk is hij de laatste tijd juist ontzettend vrolijk: hij kletst en zingt de hele dag. Een tijd geleden had hij wel wat moeilijke buien. Toen lag hij regelmatig op de grond een tijd te janken (sorry, dat kon ik geen huilen noemen) in mijn ogen om niets. Het zal wel een groeisprongetje geweest zijn, want het is weer over gegaan.