@ryanne1989 oaw wat balen zeg! Maar wie weet komt t straks weer. @Mutsefruts88 hou je t nog vol meid? Ik doe ook bevallingsdansjes voor jou hoor! @Tuttebelleke ik las gister dat een fricandel speciaal met vette friet ook goed zou zijn voor de bevalling haha, moet niet gekker worden! Iedereen naar de snackbar vandaag! @2012mama heerlijk zoon lange nacht rust!!! Dat willik ook wel haha
Net nog even wat wiegdekentjes besteld Dat was wel het laatste wat er nodig was, zo fijn om alles in huis te hebben.
@ryanne1989 Balen dat het weer rustig is geworden Nog maar gauw iets lekkers eten voordat 't afkicken straks begint? Nee, zonder gekheid, lijkt me heel frustrerend @Florina Voel me eigenlijk best goed! Vorige week even een mentale inzinking gehad dat het maar snel moest gebeuren, maar nu wel weer een redelijke instelling dat de dagen toch wel voorbij gaan, dus dat het er uiteindelijk toch ook echt van moet gaan komen. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik weer flink ga lopen balen van alles Verder sinds gister wat last met opstaan en starten met lopen. Voelt gewoon alsof het hoofdje m'n bekken uit elkaar duwt. Weer een excuus om maar niet te veel te doen zullen we maar zeggen! @Ladylola hihi inderdaad! Erg grappig als je mensen dan ziet stamelen. Of van een kindje met een duidelijk andere etniciteit dan jij en je partner, kijken wat voor reacties je krijgt "Zo vals ben ik anders nooit! Komt vast door de hormonen!!" zullen we maar zeggen
@Stardust27 hihi getverderrie! Frikadel speciaal en vette frieten! Stond in dat artikel toevallig ook niet dat chocolade ijsjes hetzelfde effect hebben?
Nee haha. Oaw wat heerlijk! Bij zl had ik echt moorden gedaan voor cheeseburgers haha. Nu wil ik gewoon sushiii! Buikkrampen hebbik nog steeds, mn sushibestelling heeft mn zus al dus dat moet naar t ziekenhuis haha. Stond trouwens wel dat alsj drang ineens naar aardbeien is ook een begin bevalling kan zijn
Haha zou wel makkelijk zijn als het rijtje ook afgewerkt zou worden. Maar ook wel weer saai Balen dat het weer stil is maar lijkt echt wel of er wat aan de gang is! @Stardust27 ik hou het nog wel uit hoor heb het helemaal van me afgezet. Maandag controle in ziekenhuis i.v.m. overtijd lopen en dan plan van aanpak maken. Hoop natuurlijk dat het in de tussentijd alsnog zelf op gang komt. Hou jij het nog een beetje uit? En vet eten haha? Denk alleen dat je darmen daarmee actiever worden en op die manier de baarmoeder hopelijk aan het werk zetten. Zit trouwens wel de hele ochtend al te zeuren dat ik zin heb in vettigheid chips, snacks, Chinees, pizza... Alles! Gaat het weer over eten... Drang naar aardbeien heb ik sowieso in de zomer! jammie! Maar, ik vertrouw niet meer op zogenaamde 'signalen'
Whahaha ik heb al weken en verslaving aan van die aardbeien snoepjes. Dan mag die baby inmiddels er toch wel eens zijn
Haha heel herkenbaar maar hier vast omdat t dan de derde is. Zal straks ook wel weer nog minder kaartjes ect krijgen als bij de 2e haha Oh wat erg!! Die mensen dacht echt wtf is dit hahaha Zaterdag poetsdag! Boven de kamertjes weer netjes en mooi! Zit te wachten op mn h&m levering haha
@Florina spannend duurt niet lang meer en dan heb je je kleintje in je armen @ryanne1989 jeetje meid je loopt al lekker te rommelen balen dat het maar niet door wil zetten. Stiekem hoop ik dat je nu toch bezig bent. @Stardust27 bij jou ook al zo aan rommelen maar nog niks balen hopen dat t snel begint. @2012mama geef mij ook een goede nacht jeetje slaap weer slecht de laatste paar dagen Hier denk dat het hier ook een beetje rommelt af en toe krampen en steken met vlagen op en af en dan houd t weer op. denk niet dat het nog wat doet is nog te vroeg maar toch wel lichtelijk irritant
@Mutsefruts88 Maar eten is ook zo'n leuk onderwerp!! Wel knap van je dat je het zo los kan laten hoor. Ik heb dat iedere keer af en aan een paar dagen, maar dat wordt iedere keer gevolgd door een paar fikse baal-dagen. @Stardust27 Ik zou er bijna 'aarbeientrek' voor gaan veinzen. Hihi snap goed dat je als sushi-fan je bestellijstje al klaar hebt liggen voor als het zo ver is. Hier staan de biertjes ook al koud voor als het zo ver is. Zal je zien dat ik straks helemaal niet meer lust ofzo na al die maanden @Donutlover poetsdag... oef die heb ik niet hoor, maar kan me voorstellen dat het een voldaan gevoel geeft als alles weer fris en fruitig is
Haha precies! Kan ik vanavond met een voldaan gevoel op de bank ploffen. Vandaag nog wat leuke items gescoord voor in de babykamer zo lief! Zal vanavond eens een foto posten. Hebben jullie de kameetjes al helemaal af? Ik heb naast ons bed zo'n mozeswiegje staan maar mennn geen enkel beddengoed past daar fatsoenlijk in... zelfs de wieg dingen ect zijn te groot. Zit er nu aan te denken om een andere wieg te kopen haha
@Tuttebelleke Fijn dat je je goed voelt! En die momentjes zijn heel erg begrijpelijk hoor, het is ook af en toe gewoon best pittig zo die laatste loodjes. En een heel goed excuus Gewoon lekker rustig aan doen en vooral naar je lichaam luisteren. Ik doe eigenlijk ook niets meer, gister even naar de Ikea geweest om een badkamerkastje te halen maar was na 10 minuten helemaal kapot, steken en krampen Dat doen we dus ook niet meer. @kim2306 Spannend hé? Bij jou dus ook al wat aan het rommelen, heb sinds gister ook van die steken en een zeurderig krampachtig gevoel, vandaag niet echt gehad. Ben heel erg benieuwd wanneer we onze baby'tjes vast kunnen houden @Donutlover Ben benieuwd naar de foto's! Ga zelf ook nog even een paar foto's maken van het kamertje, zal ze hier dan ook plaatsen. Wat vervelend joh, wat zijn de afmetingen?
@Florina ja vind t reuze spannend is voor mij me eerste kindje ben echt benieuwd plus dat ik paa 37 weken ben dus zou wel vroeg zijn
@Donutlover ik heb ook een mosesmand indd en heb alles zelf op maat gemaakt qua bekleding en hoeslakens en dekentjes, maar dat moet je maar net willen natuulk ik weet niet meer hoe ik ook alweer een foto moet invoegen hier?
Jeetje wat een berichten weer, heb niet alles onthouden hoor Ben benieuwd of het rommelen omslaat in het echte werk dit weekend bij sommige meiden, ik duim voor Jullie! Hier ook de laatste dingetjes besteld en binnengekregen, hoeslakentjes en gewone lakentjes voor de wieg en het ledikantje ook de grote boodschappen weer besteld, word maandagochtend lekker bezorgd (liever lui dan moe) Heb een beetje een butdag vandaag, zo ontzettend moe en de hele dag al last van krampen en harde buiken terwijl ik niks anders gedaan heb dan op bed en op de bank liggen gewoon chagrijnig van..
Kort ego bericht: Vanavond is om half 8 onze zoon f e d d e geboren! Na een lange start van weeën ging de ontsluiting super snel. Verhaal volgt. Wij gaan met zijn 3en nu proberen te slapen!