Nou wat een verassing! Toch nog een baby dit weekend' van harte gefeliciteerd! Slaap lekker en morgen rustig aan genieten van elkaar!
Yayyy!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! wat een leuke naam ook! Rust lekker uit samen, ben erg benieuwd naar het bevallingsverhaal
@ryanne1989 Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Ik ben benieuwd naar je verhaal, maar eerst rustig aan en lekker genieten met z'n drietjes!
• Mutsefruts88, zwanger van een meisje, verwacht op 30 augustus '17 • Stardust27, zwanger van een jongen, verwacht op 11 september '17 • Louloute, zwanger van een jongen, verwacht op 18 september '17 • Tuttebelleke, zwanger van een meisje, verwacht op 18 september '17 • Kim2306, zwanger van een jongen, verwacht op 23 september '17 • Gouda, zwanger van een ??, verwacht op 24 september '17 • Florina, zwanger van een meisje, verwacht op 27 september ' 17 • Jeshh, zwanger van een jongen, verwacht op 29 september '17 • Samarinde01, zwanger van een jongen, verwacht op 29 september '17 • Poolvos, zwanger van een meisje, verwacht op 1 oktober '17 • Donutlover, zwanger van een jongen, verwacht op 3 oktober ' 17 • Essje, zwanger van een meisje, verwacht op 5 oktober '17 • Ladylola, zwanger van een meisje, verwacht op 14 oktober '17 • 2012mama, zwanger van een jongen, verwacht op 16 oktober '17
Jeeej! Wat goed! Kon ook haast niet anders dan dat het goed ging aflopen Gefeliciteerd met jullie mannetje!
Hier ben ik gisteren weer een paar uurtjes achter de naaimachine gekropen. Heerlijk wat kleertjes voor mini gemaakt. Nu is grote broer wat jaloers "mamma ikke ook". Dus grote kans dat ik vanmiddag als meneer in bed ligt ook even snel iets nieuws voor hem ga maken.
@Donutlover wat een ontzettend mooie kamer!! Vind die kleur ook echt erg mooi! @ryanne1989 gefeliciteerd! Heerlijk nu samen genieten! Hopelijk hebben jullie een beetje kunnen slapen vannacht @gouda82 leuk hoor, die kleertjes. Zien er erg mooi uit!
Wauw wat ben je creatief gouda! Voor mij iets te bonte kleurtjes, maar wel super leuk dat je dit zelf kan maken voor je kids!!! Is handig ook met maken van kraamcadeautjes zeg!
Ieder zijn ding! Ik ben juist niet zo van al die softe kleurtjes. En dat stond onze eerste ook voor geen meter. Hij had net zo'n bos donker haar en donkere ogen als zijn moeder en kon wat heftigere kleurtjes veel beter hebben als al dat lichte blauw. Maar is idd heel makkelijk met cadeautjes. Heb al meerdere setjes gemaakt
Supergaaf! Heerlijk he eigen kleertjes maken! Ik heb het welbekende oliverbroekje met bijpassend shirt gemaakt in alle mogelijke printjes en kleurtjes! Zelfs een pakje met sushii pri t haha, vindt mamma de kleine straks nog meer om op te eten Gebruik je ook een lockmachine? Even iets anders, ik heb vanacht weinig beweging gevoeld, en nu ook eigelijk bijna niks.. ben beetje paniki nu?
@gouda82 wat leuk zeg! Creabea! @2012mama dankjewel! Ben erg blij dat we voor deze kleur gekozen hebben uit eindelijk!
Super tof! Ik wil ook een sushi printje. Dinsdag is het hier stoffen markt dus hoop dat ik daar nog even overheen kan waggelen. Gewoon even bellen als je het niet vertrouwd
Wauw, het leek altijd zover. Maar ook hier de laatste 10 weken ingedoken. Misschien mag ik jullie gelijk iets vragen? Herkennen jullie darm/buikkrampen als symptoom van het indalen? Vannacht echt heel veel last gehad en de baby is al aan het indalen.