Stoffenspektakel wil ik nog graaag heen, maar weet niet of ik dat redt haha! Ga vanmiddag toch maar de vk bellen denkik, vindt t eigelijk stom op zondag, maar ik voel echt beduiiiidend minder beweging. Zit me dan toch niet lekker... ben meteen bang dat babii in vruchtwater heeft gepoept of iets en t nu moeilijk heeft.. @Zwitsal welkom! Ik heb vaak last van buikkrampen snachts maar onze babiii is laatste x nog niet ingedaald!
@Zwitsal Welkom. Wanneer ben je uitgerekend? Als je wilt kan je jezelf toevoegen aan het lijstje.. Ik herken de rommelende darmen/buik wel hoor. Hier gebeurd er ook erg veel de laastste paar dagen... @Stardust27 Zou ik ook doen, gewoon bellen!
@Zwitsal Welkom! Hier geen darmkrampen, maar meer flinke steken down there @Stardust27 Heb je de baby inmiddels alweer gevoeld?
Hier echt een vermoeiende avond gehad, E. sliep pas om 01:00 Ze is nu gelukkig even met m'n man op pad, maar ik ben echt zo moe. Morgen hebben we een kennismakingsgesprek op de basisschool, spannend
@ryanne1989 Gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van en we horen het verhaal graag! Laat het afkicken maar beginnen @Donutlover wat maak jij mooie foto's... Lijkt wel uit een magazine ofzo. @gouda82 Hele leuke kleertjes! Ik ben ook echt van de bonte kleurtjes... overal @Stardust27 Ik zou zeker even bellen hoor, onzekerheid is nooit goed. @Zwitsal Welkom! Geen last gehad van specifieke darmkrampen tijdens het indalen. Wel van een drukkend gevoel over de gehele bekkenbodem, zogezegd. @Florina hihi och de Ikea... dapper hoor! Ik moet er echt niet aan denken op dit moment!
@gouda82 super leuk die zelfgemaakte kleertjes zeg!! @Stardust27 zou zeker even bellen hoor, al is het voor je eigen gemoedsrust. Heb het hier ook gehad dat ik 1,5 dag geen leven meer voelde en ben toen met ctg en echo's goed in de gaten gehouden totdat ze weer goed bewoog @Zwitsal welkom, gezellig Hier ging het inslapen vannacht weer ruk, uiteindelijk wel in slaap gekomen en werd een kwartier geleden pas wakker nu maar rustig aan aan de dag beginnen Haha!
@Zwitsal welkom! @Florina wat spannend! Morgen mogen ze hier weer naar school, ga echt een dansje doen hahaha vooral de oudste was de laatste twee weken van de vakantie onwijs vervelend. Hier ook van die steken! Maar volgens mij komt dat hij op mijn blaas kriebelt ofzo @Stardust27 je hebt gelijk! Jij kent de bewegingspatronen van je kindje t beste zeg ik altijd maar @Tuttebelleke dankjewel! Het is ook deels mijn werk voor bepaalde merken dus vandaar hihi @Essje hier is t ook zo ruk met dat inslapen vanochtend een ochtend wandeling gemaakt dus op zich ben ik wel wakker of zolang ik iets doe blijf ik wel wakker haha dus ga zo nog ff poetsen en daarna een bak koffie doen bij een vriendin
Na een paar inactieve dagen wat forum betreft liep ik gewoon 126 berichten achter. :') Er wordt wat afgekletst! <3 @ryanne1989 van harte proficiat, natuurlijk! Altijd leuk met babynieuws!
@Poolvos haha, heb je lekker wat te lezen!! @Essje wat heerlijk zo uitslapen dan nog uiteindelijk!! Ik kan me niet heugen wanneer ik dat voor t laatst kon. Vast 2 jaar geleden haha. @Florina ikea zou ik ook wel heen willen maar dat is wel ver rijden en dan bennik toch bang dat als er wat is dat je niet zo snel terug bent.. Ik lig inmiddels aan de ctg dus wacht t nog ff af. Dat hartslagding van de babii maakt wel gekke sprongen vindt ik maar ik ben geen expert natuulk! Mn eigen bloeddruk was wel weer gestegen: 120/82.. Hou jullie op de hoogte
Ja hier het 'geluk' dat ik nog geen andere kinderen rond heb lopen Rustig aan meid, hopelijk is alles gewoon oke
Alles was okay gelukkig! Ze zagen een blije babii met een plons vruchtwater. Hoofdje nog steeds niet gedaald helaas. Verder geen inwendig onderzoek gedaan dus weet niet of ik al wat verder ben. Fus we wachten weer thuis af
Gelukkig dat de kleine t goed doet! En ach dat indalen zegt niks hoor ik beviel met 40.1 en hij is pas tijdens de weeen gaan indalen. Die van me zus lag al lang en breed ingedaald en werd ruim 41 weken
Ooh ik ben zo beurs down under he haha klinkt lekker.. maar echt alsof het een grote blauwe plek is denk ik jeetje als t nu al zo beurs aanvoelt.. dan zal ik na de bevalling wel helemaal een bont en blauw gevoel hebben
@ryanne1989 van harte gefeliciteerd meid!! Lekker genieten nu! @Florina ohnwat spannend!! Wanneer mag ze beginnen? Balen van de slechte nacht..hopelijk vannacht een betere! @Stardust27 fijn dat alles goed gaat! @Essje lekker zo lang uitslapen! @Zwitsal welkom @gouda82 leuke kleertjes!! heel creatief. Ik naai ook graag @Donutlover wauw mooi kamertje!
Hier rommelt het flink..vrijdagavond/nacht kreeg ik ineens flinke voorweeen die steeds heftiger waren en niet overgingen na het douchen etc. Na een puur of 4 van die weeen toch naar het zkh gegaan midden in de nacht. bij aankomst daar voelde ik ze al minder haha.. ctg was goed en heb 1 cm ontsluiting dus hebben toch iets gedaan. Vannacht de slijmprop verloren! Dus er is wel iets gaande, ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren
Haha zo ver ben ik nog niet hoor Bij m'n oudste ben ik 9 dagen later bevallen..en je hoort soms dat het nog 2 of 3 weken kan duren haha. Zegt niks maar er gebeurt wel wat. Ik ben blij met iedere cm extra