Nou tis wel extreem stil hier? Denk dat Roos lang en breeduit is bevallen. Hopelijk geen bericht goed bericht. Gouda ook alles onder controle?
Ja t is zeker heel stil hier moet zeggen heb ook weinig spannends te melden zit door de bekken/rugpij veel thuis rust te houden dus beleef ook weinig spannends
Meiden, helemaal niet teruggelezen, sorry! Maar morgen is het zo ver ben opeens zooooo zenuwachtig en vind het ontzettend spannend, net zelfs wat traantjes gelaten hormonen, hormonen.. Onze dochter slaapt nu bij oma en vind het zo'n raar idee dat we straks met z'n viertjes zijn als ze er weer is..
Wat spannend dames! Hoop dat de inleidingen soepel verlopen. @Florina snap ik hihi toch weer super spannend! Heel veel succes!! Ik doe de 37 weken wave.. jippiee! Toch weer een mijlpaal nu kan ik veilig thuis bevallen. Tenminste morgen komen de bed klossen haha dus dan kan t écht. Vanavond bij de vk geweest op controle en alles ziet er goed uit. Beeb is ingedaald en ze schat hem op zo'n 6 pond bij 40 weken. Ben zo benieuwd wanneer hij zich meld Alles is in huis maar denk dat hij nog wel even blijft zitten spekkies kweken haha
@Florina nou kan ik me goed voorstellen hoor! hopelijk lekker slapen zo en heel veel succes morgen! Gaat helemaal goedkomen @Donutlover yay! Fijn hoor 37 weken, dus officieel veilig thuisbevalling idd ben benieuwd wanneer hij komt! Andere dames die ingeleid worden/zijn, erg veel succes! ben benieuwd wanneer we het nieuws krijgen van de eerste baby's!
Succes allemaal meiden! Hier wat kramp, harde buiken, druk van onder, maar ik heb geen flauw idee wat dat allemaal zegt. Ik probeer het maar rustig op me af te laten komen, maar spannend vind ik het wel!
Spannend zeg! Miss indalen of voorweeen? Of wie weet slaat t straks om in t échte werk! Zo stom dat we t niet van te voren weten he maar ook wel heel leuk en spannend!
Denk inderdaad dat het nog een laatste stuk indalen is.. maar misschien ook niet haha. Morgen controle bij de vk dus misschien kunnen zij er wat zinnigs over zeggen. Jij vandaag 37 weken, echt een mijlpaal he!
Hier is gisteren middag om een paar minuten voor 3 onze tweede zoon geboren. Hij heet Siem en doet het heel goed. Siem is een en heerlijk ventje, ik ben verliefd. Helaas gaat het met mij niet goed. De bevalling was snel en heftig maar wat er daarna allemaal gebeurde nog veel heftiger. Ik ben met spoed naar de ok gereden want verloor heel veel bloed en het stopte maar niet. In totaal nu ruim 2,5 liter bloed verloren (dat is zo'n beetje de helft van al het bloed in de lijf). Na een operatie van een uur of twee hebben ze het bloeden nu weten te stoppen dmv en ballon en een tampon (hele berg gaas) in mijn baarmoeder. Deze gaan ze proberen om er vandaag weer uit te halen (als ik niet weer ga bloeden). Ben stoned van de medicijnen en heb enorm last van rug weeën nu omdat mijn lijf de ballon en tampon er nog uit willen werken. Mag absoluut niet gaan zitten dus lig de hele handel al puffend op te vangen maar dat is bijna niet te doen. Ook is met Siem knuffelen of Siem voeden heel zwaar want dan worden de weeën nog erger. Heel verdrietig word ik daarvan.
Jee @gouda82 van harte gefeliciteerd, maar wat ontzettend heftig! Ik hoop dat je er snel bovenop bent en je echt van Siem kunt gaan genieten. Sterkte en beterschap!
@gouda82 van harte gefeliciteerd met de geboorte van Siem! Maar jeetje Meis wat een heftig verloop! Gelukkig ben je in goede handen, goed je rust pakken en hopelijk een spoedig herstel!
Gefeliciteerd met de geboorte van Siem! Jeetje wat heavy zeg van t bloedverlies, hoop dat je je snel beter voelt! Heel veel rusten!
Och lieverd toch! Van harte gefeliciteerd met je zoon! Maar wat een klote nasleep! Jeetjemina dat is helemaal niet leuk! Hoeveel dagen kan dit duren? Blijf wel lichtelijk positief. Je mannetje is bij je en jij wordt weer sterker! Over een paar dagen voel jij je stukken beter en kan het echte genieten beginnen. Wel veel sterkte met der verwerking hiervan. Geef je emoties gewoon de ruimte, ook vervelende gevoelens mogen er zijn! Sterkte en een dikke digi knuffel!
@gouda82 Gefeliciteerd met jullie mannetje!! Wat heftig zeg! Heel veel sterkte, ik hoop dat je snel op knapt en kunt gaan genieten!