@gouda82 van harte gefeliciteerd met jullie mannetje! Hou vol! Over een paar dagen is dit allemaal voorbij én ben je alweer een heel stuk sterker. Dan kun je lekker op je blauwe wolk. Sterkte meis!
@gouda82 gefeliciteerd met Siem! Hopelijk knap je snel weer op! Iedereen succces vandaag! Toch een beetje jaloers
@gouda82 gefeliciteerd met de geboorte van Siem. Jammer dat het zo is geëindigd. Hopelijk knap je snel op en kun je genieten!
Gefeliciteerd met de geboorte van Siem! Verder wens ik je heel veel sterkte en een voorspoedig herstel. Mega heftig zeg !
Jeetje man hoop dat de kleine nu nog maar ff blijft zitten ben enorm snotverkouden en nog een griepje onder de leden denk ik voel me zo belabberd
Ego berichtje: Gister bevallen van onze dochter! Vanochtend ontslagen uit het ziekenhuis (ivm de langdurig gebroken vliezen) en nu dus onze eerste uurtjes alleen (ook zonder kraamzorg). Bevalling was deels heftig, maar alles is goedgekomen, dus kijk er wel positief op terug. Zal snel alles bijlezen en reageren op wat er de afgelopen dagen allemaal gebeurd is, want volgens mij zijn er meer kersverse kindjes
Alle dames die bevallen zijn; gefeliciteerd! Helaas ook met flinke hobbels... hopelijk gauw 100% op roze/blauwe wolk. Goed herstel vd bevalling
@Tuttebelleke gefeliciteerd! Geniet van jullie kleine meisje. @gouda82 gefeliciteerd! Wel heftig joh... Hopelijk kan je snel herstellen en alsnog gaan genieten.
Even een kleine update. Gisteren mochten in de loop van de dag steeds meer van mijn "toeters en bellen" uit. Eerst infuus minder, ballon eruit, 1e infuus uit mijn hand etc etc. Toch gisteren nog een bloed transfusie gehad maar aan het einde van de dag had ik alleen nog 1 infuus in mijn hand over voor de zekerheid. Met een beetje mazzel mogen we vandaag naar huis.