Welkom!! Hoop t ook haha dagen duren zo lang.. moet echt wat gaan vinden om de komende 3/4 weken door te komen
Gefeliciteerd meis! maar jeetje!!! wat naar zeg alsnog een KS brrr en dan de prik die niet werkte.. sterkte! Nu thuis lekker genieten en rusten!
@RoosW87 jeetje meid wat een heftige bevalling zo. misschien iets waar je niet aan denkt want je wilt genieten van je kleintje maar je kan een klacht indienen over de ruggenprik en je keizersnede die zo is gedaan.
Ik hoop t wel haha Als t nou nog een beetje droog was kon ik lekker lopen en fietsen. Denk dat ik morgen gewoon met paraplu en al ga wandelen en daarna lekker warm douchen word zo lui van dat binnen zijn dan lijkt de dag echt lang te duren
Hier terug van controle bij de vk en alles was goed. Galzouten in het bloed waren ook goed dus geen zwangerschapscholestase gelukkig. laatste loodjes dus even doorbijten qua jeuk
Dat is goed nieuws Essje! Heb je erge jeuk? @Donutlover herkenbaar haha ik word ook zo lui van dit weer.. zit nu al met dochterlief onder een kleedje op de bank. Wat moet dat nou vandaag ohhh
Ja jeuk is wel erg aanwezig, vooral savonds en snachts. Overdag minder last. Maar gelukkig nog maar even volhouden
@RoosW87 gefeliciteerd! Nu lekker bijkomen samen.. @gouda82 fijn weer lekker thuis! @Pioenroos92 welkom! Jij schiet ook al lekker op! @Essje dat is goed nieuws! Fijn! Hier vind ik de dagen nog erg snel gaan...ondanks dat ik echt niet zoveel meer kan..en snel last van mijn buik en bekken heb... Nu alweer vrijdag..lekker weekend met mn mannen
Oehh spannend! Hoop dat het doorzet voor je Hier ziek aan het worden, niezen,hoofdpijn,heet,lamlendig en erg veel last van voorweeën/rugweeën door het niezen hopelijk morgen een betere dag!
Hier ook al een dag of twee wat gerommel, vervelend maar nog niks serieus. Ben zo benieuwd wanneer het ècht gaat beginnen! Kan niet wachten om onze baby te mogen knuffelen
Ohhh nee! Bahh bahh, beterschap meis x Ohhh hopelijk zet het snel bij je door en kan je eindelijk knuffelen!! Ik had vannacht een hele hele drukke baby, dacht even dat ze mijn vliezen kapot zou prikken maar helaas haha. Sinds vanmorgen wel elk kwartier harde buik, maarja dat zegt niks
Spannend! Ik ben vanmorgen wakker geworden met watten in mijn hoofd, een dichte neus en flinke keelpijn. Echt lekkere timing!
Ik ben dus ook snorverkouden en zit helemaal dicht nog geen weeen enige wat ik wel heel irritant vind is t blijven lekken zodra ik me inspan erg vervelend