@kim2306 oehh spannend meid! Hoop voor je dat het snel doorzet, succes! @jeshh och hier ook! Vreselijk ze mag van mij wel even blijven zitten tot ik weer helemaal beter ben Wij gaan vandaag naar Bataviastad, uurtje rijden voor ons maar dus moet kunnen vond ik voor de zekerheid de vluchttas maar mee?
Spannend dames!! Sommige zijn weer n stapje dichterbij de ontmoeting met de kleine!! En verkoudheid, t heerst geloof ik nogal! Ikzelf ben nu gelukkig weer richting de betere hand. Hopelijk de rest vd dames ook weer snel fit! Wij wachten nog steeds in spanning wanneer er iets gaat gebeuren...
Oooh kimmetje! Spannend meis! Balen vn je koudje! Had ik ook bij mijn dochter. Maar je komt er doorheen! Succes en sterkte! Wat een gerommel dames! Hier pas 36 weken dus kan nog weinig klagen... Wel net heerlijk met mijn newbornneefje geknuffeld! En de kraam die bij mijn nichtje is, krijg ik ook. Hele leuke vrouw, die snapt wat er moet gebeuren en nodig. Is vlk en heefg 25 jaar bevallingen in vu en amc gedaan. Ze verwacht dat ik de 40'weken haal en mogelijk geen eens de 39. Ze vindt me buik echt groot en laag. Nou ben heel benieuwd!
Wat spannend! mooi termijn ook 39 weken hihi ben benieuwd hopelijk heb je nu al wat weeën! veel gerommel indd! hier nog weinig gister wat last gehad maar ik zat al 3 uur rechtop in een k*t stoel dus denk dat ik daarom harde buiken kreeg en stijf was haha. Maar echt voorweeen ofzo nog niet gelukkig! Ben benieuwd of het nu ineens gaat beginnen of dat ik straks alsnog eerst voorweeen krijg. Bij N. had ik die echt al weken van te voren zonder dat ze ook maar iets deden grr Vandaag een rustig dagje gehad, boodschappen, daarna met zn alle naar mijn zus geweest. Straks pizza eten en vanavond nog even een wandelingetje maken als het droog is. Daarna zal ik wel plat op de bank liggen niks te doen haha
Ow spannend! Nou kan het nooit meer lang duren! Hopelijk werkt je lichaam mee en krijg je zelf weeën. Succes!
Nou even ego na een heftige weeenstorm toch naar t ziekenhuis gegaan maar bleek daar al 7cm te hebben ging zo snel dat pijnstilling eigenlijk niet meer hielp omdat ik veel te snel ging
Dat ze een "egoïstisch" bericht plaatst wat alleen betrekking heeft op haar en dus niet reageert op andere, eerder geplaatste berichten
O ja ik was bij dit bericht idd bevallen maar kwam net iemand binnenlopen dus niet gezien dat me bericht niet af was