Even een vraagje voor dames die bekend zijn met rugweeën, kan het ook dat je ze echt alleen in je rug voelt en niet vanuit je buik doorstralen zeg maar? Normaal begint het in Mn onderbuik en straalt het door naar Mn rug, maar nu heb ik al een tijdje dat ze om de paar minuten alleen heel sterk in Mn rug komenDoet echt pijn en moet me dan echt wel even focussen
Jaa super spannend ben benieuwd! Niet bekend mee maar weet wel als t echt weeen zijn dat warmte gaat helpen t 'erger' te maken dus miss ff een bad of douche? Kijken of ze erger worden?
dat kan heel goed. zo heb ik die krengen ook gehad alleen in mijn rug. heb toen echt gesmeekt om een ruggenprik. @kim2306 van harte gefeliciteerd.
Hier ruim een uur in bad gezeten en ze zijn weer minder geworden, nog niet helemaal weg, maar dus ook niet erger geworden. Afwachten maar weer
Wij hebben vanmorgen flink stuk gewandeld en vanmiddag weer! Net werd ik even helemaal naar en heb ik de wc vol gespuugd Misschien toch wat teveel gedaan...? Nu even rusten op de bank
Hee dames, Sorry dat het weer even geleden is dat ik iets heb geplaatst; er gebeurt zo veel overal dat ik het echt niet bij kan benen Zelfs op appjes reageer ik nauwelijks omdat we zo druk in de weer zijn hier. Heb twee keer per dag een momentje ingelast om op alle berichtjes te reageren, anders komt het er niet van Hier gaat alles goed. Madam ziet af en toe wat geel en heeft 's nachts wat spookmomenten, maar de flesjes gaan steeds beter en ze is ook al veel minder misselijk (had veel vruchtwater binnen gekregen). Ze komt braaf aan in gewicht en het is echt een dotje @gouda82 Gefeliciteerd met Siem! Wat een heftige nasleep zeg Fijn dat je inmiddels naar huis mag! Hopelijk voel je je gauw weer een beetje op de been en kan het genieten beginnen! @RoosW87 Gefeliciteerd met jullie zoon! En ook al zo'n heftig verhaal, allemachtig. Fijn dat je in ieder geval al weer lekker thuis bent en zo in je eigen omgeving kunt aansterken. @Florina Al nieuws? Spannend! @kim2306 Oeww spannend! Dan is het einde echt in zicht. Succes met afwachten/bevallen.Zet 'm op! Hopelijk heb ik snel weer tijd om meer te posten! (Dit bericht heb ik zaterdag getypt, maar nu pas verstuurd... de rest lees ik gauw bij. Sorry!
Denk dat florina en kim beiden overweldigd zijn Fijn dat alles goed gaat tuttebelleke. En heel goed dat je lekker je berichtjes links laat liggen. Nu andere prio's. Geniet van je dotje Nou who's next?
Jeeejtje meid 40+6 Ja jij mag het eerste!! Hopelijk gebeurd het vandaag meis! Hou je het nog vol of spuug zat?
Ik hou t nog wel vol, maar van mij mag t ook wel n xtje komen zeg maar... Irriteer me vooral aan alle nieuwsgierige mensen die constant appen of de kleine er al is Maar onze uk heeft t nog teveel naar de zin in mn buik en maakt regelmatig flinke dansjes/karate trappen Vandaag ff controle bij de vk... eens kijken wat die zeggen
Oh van dat soort berichtjes zou ik ook gek worden! Ze zien vanzelf wel wanneer het geboren is.. hoop voor je dat de kleine zich snel aandient! ben benieuwd wat de vk zegt vandaag
Aaaah dat had ik de vorige x ook! Leuk die belangstelling, maar werd er gek van ! Uiteindelijk 40+3, dus viel eigenlijk wel mee, maar toch haha! Ik hoop voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten.
yes please!!! Bikkeltje hoor! Jij bent zowat uitzondering op de regel hier tussen al die inleidingen en stripacties. Nou mini eruit!