@Blosje89 heb al even niks meer gehoord van je! Hopelijk ben je heeerlijk aan het kroelen met jullie wondertje
Hier is ook afgesproken hoor na 40 weken, maar ze weten ook door meerdere negatieve ervaringen, ik wel wat angsten heb waar ik niet erg aan wil toegeven, maar er wel zijn. Dus heb met ze afgesproken dat we voorkomen in te leiden en na 41 weken door te lopen. Whaha ja jeetje zo burgelijk? Oh nee hier wel ondanks mijn 33 jaar nog steeds alive and kicking! Ga graag naar festivals en doe graag een borrel. Leven is veel te leuk om thuis op de bank te plakken en allemaal kindgerelateerde dingen te doen. Geniet ervan en trekken er veel op uit. Onze vakanties draaien om mijn meisje, maar ik heb echt wel mijn eigen ik tijd ook nodig.
Ik kwam ook ff spieken hoe t met Bosje is! Hoop dat ze lekker op de roze wolk zit! @Tuttebelleke Jaa wist niet dat dat kon nog zo laat maar blijkbaar wel Jeetje doet zn zeer! Beeb zit volgens mij nog prima hier... Had stiekem gehoopt dat hij wel zou komen nu stom natuurlijk maar toch
Haha denk dat we dat allemaal hopen hier zit de kleine ook nog prima Nog maar 1,5 week tot de uitgerekende datum
Even n ego berichtje, de baby zit nog steeds in Mn buik. Sinds gisteren medisch geworden ivm verminderd vruchtwater. Inleiden wil tot dusver niet lukken...
Oh jeetje wat ee wending! Nu in zkh? Wel scherp onder controle? Maar inleiden wil niet lukken, is dat nu wel de bedoeling? Succes en sterkte!
Ohh meis toch! Had zo gehoopt voor je. Hopelijk komt er gauw verandering! Fijn dat ze je goed in de gaten houden x
Whaha heerlijk toch!! Doen waar je je goed bij voelt is het belangrijkst. Blije mama = Blije kids uitzonderingen daargelaten natuurlijk
Ik ben en blijf nu in t zkh... Gisterenavond hebben ze een ballon geplaatst, helaas niet voldoende ontsluiting om de vliezen te breken. Nu medicatie misoprostol in de hoop dat dit het verder oppakt... Mijn baarmoeder was alles behalve rijp voor de bevalling...
BIzar he! Zo ver overtijd! Hier duurde de inleiding ook lang, maar was 38.1. Hopelijk straks 3cm en dan prikken, maar blosje 1 ding....schroom niet om pijnbestrijding te vragen! Zeker inleiden als nog niks is verweekt en dag later nog niet veel soelaas geeft, kan erg pittig zijn. Maak het jezelf comfortabel. Hopelijk kun je dan ontspannen. Hopelijk einde avond een prachtige baby in je armen!
Oh oké! Nou hopelijk slaat de misoprostol aan en krijg je straks weeën of genoeg ontsluiting om je vliezen door te prikken. Ik duim voor je meid, kan nooit echt lang meer duren x
Die ballon was gisteren echt hells, plaatsen ging super moeilijk omdat baarmoeder helemaal naar achter lag ofzo... Eenmaal thuis (mocht nog nachtje thuis slapen) leken weeën op gang te komen, om de 5min. Om 3uur zakte dit weg en heb ik nog n soort van 2uurtjes "geslapen"... Vanmorgen hing ballon er half uit, maar niet voldoende effect gehad om vliezen te breken. Omdat t plaatsen gisteren bijna onmogelijk was hebben ze nu gekozen voor medicatie. Vanmorgen reactie met regelmatige harde buiken, maar ook die zakken weer weg... Over n half uurtje nieuwe dosis medicatie en weer afwachten wat er dan gaat gebeuren...
Pfff je heb al heel wat actieve uurtjes erop zitten! Jammer dat het dan toch weer afzakt zeg Hoe is het nu? Hier rustig dagje. Heerlijk van het weer genoten. Harde buiken zijn natuurlijk aanwezig maarja dat is al 3 weken zo..
Zet hem op ! Heel vervelend dat het zo loopt en dat je lichaam er nog echt niet klaar voor was. Hopelijk snel jullir kindje in de armen!
Oh @Blosje89! Hopelijk heeft de medicatie geholpen en zijn je vliezen gebroken. Misschien heb je intussen wel een prachtige baby in je armen! Wij zijn benieuwd!
Jee Blosje... Zet 'm op!! Maar hopelijk is de kleine er al en is het uiteindelijk toch nog mee gevallen! @Ladylola Ik ga ook graag naar festivals of feestjes. Dat vond ik ook een vervelend iets aan zwanger-zijn; hoogzwanger tijdens het festival-seizoen Maar in december is hier vlakbij ook een festivalletje, heb er nu al zin in
Ik hoop op een baby berichtje van jou @Blosje89 Het afgelopen uur heb ik om de 8-10 minuten hele harde buiken gehad..het zal wel niks zijn maar toch...ik hoop het