♡ De laatste 10 weken! - afteltopic

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Florina, 26 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Lekker aan toegeven! Hoort er ook bij dat soort dagen:$ even lekker klagen!;) Morgen weer een betere dag:)

Pioenroos92 vindt dit leuk.
  2. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.608
    4.023
    113
    Vrouw
    Wat een vervelende schoonouders zeg :( hopelijk trekken ze allemaal snel bij...

Lekker aan toegeven Pioenroos! Klagen lucht in ieder geval een beetje op, dus leef je uit :)

3. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Lekker klagen doe ik momenteel ook veel haha

Essje en Pioenroos92 vinden dit leuk.
  4. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Zo de dag is bijna voorbij. Ik ben gelukkig wat minder chaggerijnig:thumup:

Ik vind het wel tijd voor een baby! @Donutlover @Essje hup hup :rolleyes:

Ladylola en Essje vinden dit leuk.
  5. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    haha ik heb mezelf vanmiddag ook bij een geraapt en heb gewoon lekker gepoetst en keihard door de pijn heen gelopen. Is toch niks aan te doen alleen bevallen.

Ik wil ook babys zien! maar mijne zit nog wel goed hoor...dat strippen gisteren heeft ook weinig gedaan helaas.

Dus ik zet in op @Essje haha

Pioenroos92 en Essje vinden dit leuk.
  6. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Haha helaas meiden, hier ook geen vorderingen:rolleyes:
    Eigenwijze baby’s toch ook!:roflmao:

7. jeshh

jeshh Niet meer actief

Nou meiden, beetje stilte van mijn kant uit, maar heb wel meegelezen! Wat kan het lang duren allemaal he!

Hier nog he-le-maal niks. Noppes. Nada. Af en toe en krampje, maar dat is zo minimaal dat ik het niet meereken.
    Inmiddels slaap ik een aantal nachten echt beter dan de afgelopen weken (dat geeft misschien hoop @Pioenroos92), de baby zit strak in mijn buik en daar heb ik dan ook regelmatig last van. Ach jaaaa. Langer dan 2,5 week kan het toch niet meer duren nu :) Maar liefst vannacht nog haha!

Ladylola, Essje en Pioenroos92 vinden dit leuk.
  8. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    @Blosje89 ja daar is ze dan gefeliciteerd

9. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ohh dan maar weer duimen voor een goede nacht:rolleyes:

Jammer dat het strippen niks heeft gedaan @Donutlover

@jeshh Ohh jij bent nog verder!! Pff ik begrijp dat je het zat bent. Laat maar komen die baby's

Essje vindt dit leuk.
  10. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik wil me wel aansluiten als dat mag :oops:. Ben wel echt een stukje minder ver dan jullie allemaal. Dus hopelijk sluiten er dan nog wat meer dames aan ;).

@iedereen die al bevallen is gefeliciteerd en voor de rest succes met de laatste loodjes! Heb een paar pagina`s terug gelezen en verder probeer ik vanzelf wel op de hoogte te komen :).

11. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Welkom en kom gezellig meekletsen! Hoe verloopt je zwangerschap, lekker aan het genieten?:)

12. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Allereerste aan alle dames die bevallen zijn, gefeliciteerd!! En voor de rest natuurlijk succes met de allerlaatste loodjes, nog heel eventjes en dan zijn de beebjes er!

Ik zou me hier stiekem ook alvast willen aansluiten, lees al eventjes zo nu en dan stilletjes mee, maar ben officieel alleen nog geen 30 weken (en nog een heel stuk minder ver). :oops:

13. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Gezellig! Ah nog een paar dagen en dan ben je 30 weken, die paar dagen mag je smokkelen Haha:p

14. manaolana

manaolana Niet meer actief

Zwangerschap verloopt gelukkig voorspoedig :) sinds een kleine week verlof dus inderdaad lekker aan het genieten.

Afgelopen maandag controle gehad en ze was al aan het indalen. Dus ben benieuwd hoeveel geduld ik nog moet hebben :D.

Zie dat jij al een hele tijd bedrust hebt. Heftig hoor. Kan me voorstellen dat je er dan extra naar uitkijkt dat de kleine er is.

@Jairy0811 ik zeg ook gewoon smokkelen die dagen ;).

Pioenroos92 en Essje vinden dit leuk.
  15. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Welkom! Gezellig dat je komt kletsen. Hoe voel je je?

Gezellig! We kunnen wel wat nieuwe aanstaande mama's gebruiken in dit topic!:rolleyes:

Vanavond is mijn buik weer veel aan het rommelen:confused: maar geef er geen aandacht aan, het zijn toch stomme voorweeen. Morgen naar de vk, hopelijk is de baby nu wel ingedaald....

Essje vindt dit leuk.
  16. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Wat fijn dat alles goed gaat! En lekker aan het genieten van je verlof:D wat goed dat ze al lekker aan het indalen is!

Ja ben het nu wel echt zat, ook erg veel last van alles de laatste weken en slaap daardoor maar 3/4 uur per nacht dus ben uitgeput aan het raken. Word gelukkig aankomende zaterdag ingeleid:)

17. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Vreselijk die voorweeën, heeft mij wel uiteindelijk 3cm ontsluiting al opgeleverd, dus hoop voor jou dat ze ook wat doen bij je! Duim voor je dat ze ingedaald is:)

18. jeshh

jeshh Niet meer actief

Welkom nieuwe dames! Die paar dagen maken toch ook niet uit, het is niet zo dat we hier op de precieze termijn gaan zitten letten toch? ;)

@Essje spannend dat je in wordt geleid, maar ook wel dat je inmiddels al 3 cm ontsluiting hebt! Wie weet gaat het nog zelf aan de gang? Die vermoeidheid is killing he :(

Ik geloof niet dat ik al iets van voorweeën heb gehad, dus er is bij mij (verwacht ik) nog niet eens voorwerk geweest.

19. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Jeej nieuwelingen! Het topic is gered! :roflmao:

@Jairy0811 die paar dagen maakt ook niet uit ;) was er ook wat eerder bij.

@manaolana lekker, verlof! Geniet ervan :)

Tuttebelleke, Pioenroos92, jeshh en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ja ben gister ook gestript, maar heeft helaas niets in gang gezet, maar kan daardoor een deze dagen wel vanzelf ineens op gang komen.:rolleyes:

Ja die vermoeidheid is vreselijk joh, ben blij dat het einde in zicht is want langer had ik echt niet getrokken. :(

Deel Deze Pagina